Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

BMW 328i E46 M-Tech I 174kW '99 - Marek555
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=79057
10. leht 17-st

Autor:  Marek555 [ 15.12.2013 21:02 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555

Kuna esitutulede klaasid olid aja jooskul mõningaid kivitäkkeid kogunud ja muidu ka natuke tuhmid, sai täna need uute vastu vahetatud. Tegemist Depo toodanguga, esmapilgul paistsid igati korralikud ja kvaliteetsed. Aga enne ette ei läinud, kui olin viiliga klambrite kinnituskohti natuke ümaramaks ja maha viilinud (lihtsalt ei jõudnud niiplaju klambreid suruda, et need kinni jääksid lõpuks). Aga nüüd peaks valgustus jälle terakene parem olema.
Üks pildike juurde:
Pilt

Autor:  Marek555 [ 18.12.2013 22:28 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555

Sai soojemaks ajaks väheke nokitsemist hangitud
Pilt

Autor:  purexpure [ 18.12.2013 22:34 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555

Kuidas H8 pidamine on siis?

Autor:  Reimers [ 18.12.2013 22:42 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555

Lund pole ju :D

Autor:  GTIDriver [ 18.12.2013 23:40 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555

BMW selja alaosa tugi(lumbar support) on üle prahi asi 8)
Väga hästi reguleeritav individuaalse seljakõveruse järgi :)

Autor:  Marek555 [ 19.12.2013 21:17 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555

purexpure kirjutas:
Kuidas H8 pidamine on siis?

Lund nagu pole jah eriti veel olnud :)
Aga kui pühapäeval Tartus musta jää maha viskas ja linnavahel tegelikult ülilibe vist oli, siis mingit aimu ikka sai. Tasku poolt üle Võidu silla sõites kippus ees kulgeval taksomersul (W211) vägisi tagaosa esimesest mööda minema hakata, siis sain aru, et võib olla teedel hetkel kõige parem haakumus pole. Muidu kusagil kurvides libedus ei andnud kuidagi tunda, ainult siis kui sirgepeal natuke kõvemini gaasipedaali anda, siis muidugi viskas veojõu tulukese põlema.

Autor:  Marek555 [ 21.12.2013 16:25 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555

Sai autole jõuludeks kingitus tehtud ja esimene M märk hangitud.
Tegemist siis E46/E39/E53 M Sport rooliga. Rooli diameeter on muidu sama, mis tavalisel sportroolil (ca 37.5 cm). Kuid rooli rõnga ümbermõõt on 11.5 cm, see lisa 1.5 cm annab ikka tohutult juurde, nüüd väga mõnus rooli käes hoida ja vana rool tundub peenike baranka selle kõrval :) Et päris ideaalne saaks, lasen varsti roolile uue naha panna.
Mis puutub uue rooli airbagi, siis tööle peaks see ikka hakkama. Uuel süsteemil (alates 9/99) on airbagid kaheastmelised. Esimene aste vanema süsteemi korral tööle ei hakka (see aktiveeritakse väiksemate avariide puhul), tööle peaks hakkama kohe teine aste, kui avarii juhtuma peaks.
Pilt

Autor:  Jatäpp [ 21.12.2013 17:41 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555

väga mõnnna

Autor:  Gerthsemm [ 21.12.2013 19:31 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555

Vabandust teema reostamise pärast ,aga kas auto liigub Ruusa kandis? :D Olen siis vist omasilmaga ise näinud ja väga viisakas auto on! :)

Autor:  Marek555 [ 21.12.2013 21:34 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555

Tõesti on mõnus :)
Kuna ise Ruusalt pärit, siis võib sealkandis tõesti tihedalt autot näha :)

Autor:  Marek555 [ 22.12.2013 14:20 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555

Ma tänan :)

Autor:  Marek555 [ 06.01.2014 19:42 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555

Nii, autole veel üks pisikene modifikatsioon tehtud. Seekord tegelesin siis nimelt temperatuurinäidikuga. Teadupärast pole see näidik mingi täppis näiteriist, vaid indikaator (indikaator funktsioon sellepärast, et mootoril on kasutusel elektriliselt juhitav termostaat, millega saab oluliselt muuta mootori töötemperatuuri vastavalt vajadusele ja loomulikult kui see pidevalt edasi tagasi hüppaks, arvaks enamus autoomanikke, et midagi on valesti ja hakkaksid BMW-d kõnede/külastustega tüütama :) ). Näidik saavutab keskasendi 75C juures ja püsib seal kuni 115C-ni, peale mida hakkab edasi roomama. Punane ala peaks algama 124C juures. Normaalsetes tingimustes ja sõidureziimidel peaks mootori temp jääma vahemikku 93-99C. Mootori suurte koormuste korral (sõitmine kõrgete pööretega, pidevalt järsud kiirendamised jne.) võib langeda see kuni 75C-ni või kõrge välistemperatuuride korral tõusta ka kuni 113C-ni. Nüüd saigi see näidik ümber kodeeritud nii, et keskosa puhver jääks vahemikku 85-100C (veel parem oleks ehk isegi 90-100C) ja punase algus oleks 115C juures. See annab rohkem aega reageerida, kui jahutussüsteemiga peaks midagi juhtuma. Samuti on nüüd paremini aru saada, millal mootor tegelikult on töötemperatuurini jõudnud ning on võimalik ära tunda ka aegalselt surema hakkavat termostaati (näiteks on mootori temp pidevalt 80C juures, mis pole õige mootori töötemperatuur aga näidiku järgi seda ju hinnata ei saa, kui pidevalt just ei istu varjatud menüüs). Kodeermiseks piisab BMW Scanneri 1.4 olemasolust ja vastava heksadetsimaal numbri sisetamisest õigele koodireale näidikuploki kodeerimismenüüs (IKE EEPROM). Teades, et E46 üks peamisi nõrkusi on jahutussüsteem, siis soovitaksin seda ka teistele E46-te omanikele. PS eeltoodud temperatuurid kehtivad E46 R6 bensukate kohta ;)
Ilus illustreeriv pildike ka välismaa foorumist juurde:
Pilt

Autor:  Marek555 [ 14.01.2014 21:24 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 M-Tech I 173kW '99 - Marek555

Selline see rool nüüd sai, mina olen igatahes väga rahul :cool:
Pilt

Pilt

Autor:  VW [ 15.01.2014 18:23 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 M-Tech I 173kW '99 - Marek555

Räägi siis juba kus nahatamine teostati?

Autor:  @almera [ 15.01.2014 19:28 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 M-Tech I 173kW '99 - Marek555

Juba visuaalselt tundub see rool väga mõnus katsuda.

10. leht 17-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/