Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

BMW 328i E46 M-Tech I 174kW '99 - Marek555
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=79057
5. leht 17-st

Autor:  Aular [ 10.07.2012 14:51 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555

uskumatu , ma vaatasin kiiruga üle ja silma jäi kohe see summuti ots ja arvasingi et sama auto :D

Autor:  Marek555 [ 14.07.2012 11:35 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555

Endal oli ka korraks üllatus kuultust vaadates, et mida asja, keegi on minu auto müüki pannud :shock:
Müüjaks on muidu sama mees, kelle kaudu sai enda masingi Saksast Eesti toimetatud :)

Enda autost ka natuke. Hommikul läksid vahetusse esimesed kettad koos klotsidega. Sai spetsiaalselt otsitud tsingitud kettad, et ei tekis seda jubedat roostet ketastele (teine variant oleks olnud käia ketaste sisemine osa kuumakindla lakiga üle).
Pilt

Supportid sai juba mõnda aega tagasi mustaks võõbatud
Pilt

Autor:  Marek555 [ 24.07.2012 19:54 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555

Sai laupäevl kurikuulsa vanosega tegeletud.
Kokku sai hangitud selline komplekt vanose kõpitsemiseks:
Pilt
Lähivõte uutest parendatud tihenditest:
Pilt
Selline nägi vanose kolb peale väljavõtmist. Päris hästi on näha, et tihendid on servadega suht ühes tasapinnas, mis omakorda tähendabki, et nad ei täida oma ülesanne ehk ei tihenda :) Loks oli päris märgatav, sisselaskenukvülli kolvil natuke suurem, väljalaske omal natuke vähem.
Pilt
Vanos laiali lammutatuna ja ära puhastatud, huvi pärast võtsin vanose solenoidi ja õlikanali juhtklapi ka laiali
Pilt
Selline näeb mootor välja ilma klapikaaneta ja vanoseta
Pilt
Nüüd siis tulemustast natuke lähemalt. Kõigepealt tahavad tihendid muidugi ca 300km linnatingimustes sissesõitmist saada. Aga esimese ca 100km jooskul võin öelda, et pöörded liiguvad madalamas otsas nüüd natuke sujuvamalt ja tundub nagu oleks tiba jõudu madalatel pööretel rohkem. Eelkõige võtsin tihendite vahetuse ette selle teda tuntud vanose tihendite vea sümptomi likvideerimiseks - auto mootori soojenemise faasis kippus isegi suvistel ilmadel pöördeid natuke loopima. Praegu on see probleem igatahes kadunud. Samuti vahel startides foori tagant kippus auto jõnksutama, hetkel pole ka seda enam juhtunud :cool: Loodan, et tihendite vahetus annab tunda ka väiksema kütusekulu näol :)

Autor:  Marek555 [ 03.09.2012 18:46 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555

Sai endale vahepel üks abimees hangitud:
Pilt
Selline asi kulub alati marjaks ära ja vajadusel saab sõprade masinad üle kontrollida.
Esmasel ühendamisel autot arvutile taha ei saanud. Aga õnneks leiab internetis tuhlates igat BMW-d puudutavale küsimusele lahenduse, nõnda ka seekord: vaheseade tuli lahti võtta ja selle pinid 1-2 ja ka 7-8 omavahel kokku tinutada. Peale seda tegevust sai ka autoga ühendust.
Saab igasugu setinguid muuta ja erinevaid programeerimisi teha. Leidisn veel ka sellise võimaluse, et saan ise kirjutada soovitud hoolduintervalli numbrid, mitte ei pea leppima tehase etteantud 25000 km intervalliga :)
Pilt

Autor:  Marek555 [ 06.09.2012 20:04 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555

Sai autot kostitatud uue akuga. Vana kippus juba alla tunniajast maki töötamist ära surema.
Kuigi kui süüde sees on, siis on muidugi igasugu võimendid ja mooduleid taga ka hulgim :)
Valituks sai seekord Varta Silver Dynamic 77Ah 780A
Pilt

Autor:  Harry_R [ 06.09.2012 23:46 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555

Kas see tsingi kiht esimese pidurdusega ei eemaldunud?

Autor:  Marek555 [ 08.09.2012 21:26 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555

See piduriklotside all olev tsingikiht tuleb ikka kohe esimese pidurdusega maha aga sel ajal on tunne, et võid pedaali põhja lükata aga autol pole mingeid pidureid :D
Nii, et selles piirkonnas on käituvad nad nagu tavalised kettad st. hakkavad kohe roostetama kui vett saavad aga ülejäänud tsingitud piirkond on ilusti roostele vastu pidanud. Kas on asi lihtsalt uutes klotsides või on need Pagid klotisd pehmemad aga esimesed veljed kattuvad suht ruttu piduritolmuga. Aga see eest pidurid tunduvad igatahes hulga effektiivsemad võrreldes vanade klotside/ketastega.

Autor:  Marek555 [ 16.09.2012 22:39 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555

Järjekordselt üks nahahooldusvahend ära proovitud. Enne ja pärast pildid ei tulnud just kõige paremad välja, kuna pildistamise ajal olid erinevad valgustingimused aga mingi ettekujutuse ikka saab.
Enne
Pilt
Pärast
Pilt
Ja üks üldpilt
Pilt

Autor:  GTA [ 16.09.2012 22:43 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555

Seda kassid ostaksid :D Kena salong (Y)

Autor:  Marek555 [ 30.09.2012 09:37 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555

Ette sai nüüd võetud BMW taskulamp ja seda kaasajastatud ning modifitseeritud. Ehk halogeenlamp asendatud 1W cree LEDiga. Kugi LED on sama sokliga, mis originaalis (E10), tuleb töölesaamiseks sisemust ümber teha, et polaarsus oleks LEDile sobiv.
Pilt
Nüüd on sellest taskulambist ka mingit kasu vajadusel, ennemalt oli tegemist suht kasutu vidinaga, mobiili ekraa ni taustavalgus andis ka rohkem valgust kui see lamp :)
Pilt
GTA kirjutas:
Seda kassid ostaksid :D Kena salong (Y)

Tänud, salongiga võib tõesti rahule jääda.
Veel parem saab siis kui 16:9 monitor sinna sisse tuleb :)

Autor:  Marek555 [ 04.11.2012 14:54 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555

Täiendust veel LEDide teemal, seekord sai väljavahetatud tagurduslambid selliste vingete LEDide vastu:
Pilt

Tulemuseks on umbes midagi sellist:
Pilt
Kui keegi on huvitatud, võin teha ka võrdlus pildid, kui palju valgustavad antud LEDid rohkem kui tavalised hõõglambid ;)

Autor:  buumer84 [ 04.11.2012 20:20 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555

Mina tahaks küll vahet näha :)

Autor:  vwboy [ 04.11.2012 22:16 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555

Mul samad led pirnid ja vahe on ikka meeletu!

Autor:  superior [ 05.11.2012 00:29 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555

Kust ostetud ning mis hinnaks?
Sooviks ka võrdluspilti.

Autor:  Marek555 [ 10.11.2012 13:47 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555

Et auto aku oleks vajadusel alati täis, sai selline vigur ostetud. Vähemalt internetis uurides tundub, et peaks olema tegu väga hea asjaga.
Pilt

5. leht 17-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/