Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks: Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi. Näiteks: Audi S4 96a Audimees Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.
Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.
Et kõik ausalt ära rääkida siis tuleb alustada sellest, et kuna tegelen väikest viisi amatöri tasemel ringrajasõiduga ja naise auto hakkas oma potensiaali ammendama siis asusin aasta alguses turul ringi vaatama ning mingit alternatiivi otsima. Naise masin rajakonditsioonis: Kuna Focus RS-i enam tellida ei saanud ja Civic Type R mulle visuaalselt ei meeldi (tegemist on tegelikult väga hea, rajale sobiva masinaga) ning Cupra mulle testisõidul mingeid emotsioone ei pakkunud siis saigi Veebruari lõpus käed löödud kohaliku Hyundai diileriga. Tellitud auto oli valget värvi ning pidi kohale jõudma Mai lõpus. Kuna Juuni alguses selgus et mingil imelikul põhjusel on minu auto tootmiskuupäev lükkunud edasi Augustisse siis otsustasin tellimuse tühistada ja soetada teise kohaliku Hyundai diileri demoauto. Päris nii need asjad siiski ei läinud kuna minu diiler leidis mulle kusagilt Performance sinise laoauto ning pakkus selle välja samadel tingimustel nagu valge masina (sinine värv on lisa hinnaga). Kuna pakutud diil oli enam kui hea siis saigi käed löödud ning Juuni keskel õnnestus mul ka masin lõpuks kätte saada. Tegemist on siis Hyundai esimese katsega siseneda hot hatchide turule, auto on esiveoline, el. LSD-diffriga, edasi liigutab masinat 2-liitrine turbomootor (275 bhp) ning käike tuleb vahetada käsitsi. Esimese asjana sai masin viidud keraamikaga katmisesse: Esimene upgrade: Sellele järgnes kohe loomulikult teine: Ning siis oli aeg minna düno pinki kontrollimaks kui palju Hyundail tegelikult neid hobuseid seal kapotiall on. Tehase andmetel on masinal 275 bhp ja 353Nm (overboosti funktsiooni ajal lausa 378Nm): Tulemuseks siis 277,5 bhp ja 400,7 Nm Kuna auto sai ostetud time attacki otstarvet silmas pidades siis kõik edasine sai tehtud juba selles suunas et masin ka rajal parem ja kiirem oleks: H&R -35mm madaldus: Wiechers Sport esimene strut bar (tagumine on küjes juba tehasest): Õlivahetus 1000km läbisõidu pealt: Sparco Assetto Gara 8Jx18" ET45 veljed + 235/40 R18 Michelin Cup2 rehvid tänavale ning märjale rajale: Kerged alumiiniumist veljemutrid: Autec Wizard 8Jx18" ET50 veljed + 245/40 R18 Federal FZ-201 semi slickid rajale: Peale eelpoolmainitud upgrade nägi masin välja selline: Et rajal ei peaks ennas istme küljes kinni hoidma, sai autosse installitud Mirco GT Fia istmed: Ja salongile natuke sinist aksenti juurde antud: Nüüd oli tagumine aeg viia sõbra töökotta kus auto sai endale uue väljalaske (downpipe koos 200cpi katiga, ilma resonaatorita keskmine sektsioon ning 115mm musta värvi summutiotsad): Kui väljalase sai valmis siis sai ka korra käidud dünos: Ja kapotiall leidis ajutiselt koha selline vidin (ajutiselt kuniks kohalikud suudavad selle auto aju remappida): Dünograafik - RC Sport modes: Dünograafik - RC Race modes: Hetkel ootan veel Saksamaalt armeeritud pidurivoolikuid, Pagid racing piduriklotse, Pipercrossi õhufiltrit ning installimist ootavad kapoti ventilatsiooni restid.
No ma ei tea kuidas sinu kahtlusi maandada Ma võin vajadusel nt teha autost pildi koos Eesti lipuga või mõnes muus olukorras Aga teemasse ka - homme on siis see päev kui toimumas on järgmine Time Attack üritus ja saab näha kuidas auto nende mõnigaste modifikatsioonidega ka rajal käitub. Nädala alguses saadeti mulle Taanist ECU fail, mis sai ka kohe auto ajusse laetud. RaceChip lendas kapotialt kõrge kaarega tagasi karpi ja karp jääb nüüd garaazis paremaid aegu ootama (kui kellegil huvi siis võib mulle kirjutada sest mul on võimalik see lasta tootja poolt übmer progeda mõnele teisele masinale ning saada ka masinakohane kaablisari). Kuna see ndl on olnud väga kiire siis kahjuks remapi faili pole saanud veel muutma hakata (selleks on tarvis 3-me erineva inimese samaaegset sekkumist) siis peale masina logimise ei jõudnudki midagi teha. Logimise lõpus sai tehtud ka üks tõmme, mis andis tulemuseks 305bhp & 435Nm. Siia veel üks video dünost kui aju oli veel stock seades:
Ja kuidas läks siis ? Minule natukene tundub et iste vähe madalal.
Iste ongi nii madalal kui vähegi võimalik (raskuskese pisut madalamaks saada) aga sõitmist see ei sega sest hetkel on istmed igapäevaselt autos sees ja mitte kordagi ei ole ette tulnud olukorda kus oleks vähe kõrgemat väljavaadet tarvis olnud.
Rajal läks seekord kehvasti kuna 235/40 Michelinidel ei olnud pidamist ja 245/40, pehme seguga Federalid hakkasid juba kolmandal ringil all sulama (74-kraadi tempi on natuke liiga palju). Seega sai rajapäev minu jaoks seekord väga kiiresti läbi.
Järgmisel korral Oktoobris vast enam +36 väljas ei ole ja siis peaks rehv juba kenasti töötama. Septembri etapp jääb kahjuks mul vahele kuna samal ajal on Eestis toimumas üks hoopis tähtsam üritus ja sinna sai ennast juba mõnda aega tagasi ära lubatud
Teema pealkiri: Re: Hyundai i30N Performance 2018 reval
Postitatud: 14.08.2018 17:16
Liitunud: 04.04.2003 20:59 Postitusi: 103
Tore, et siia ka uuemaid kuumpärasid satub. EVO review'st mäletan, et i30N muidu igati timm (blablabla, Biermann ja M-seeria BMW-d, blablabla), aga konkurentidest nõks raskem. MK7 GTIst nt sadakond kilo. Mitu kg sisu tühjemaks viskamise ja uute istmetega säästsid, ca 50? Väljalaskehelid on seejuures eriti apetiitsed. Jõudu
1 esimene originaaliste kaalub 30,1kg, seega 2 esiistet 60,2kg. Kogu muu väljavisatud kola kaalus 20kg. Kokku miinus 80,2kg. Esimesed korvid + alum raamid + 4p vööd kaaluvad kokku 21,5kg Seega kaalusäästu 58,5kg. Kui sinna nüüd juurde liita 8kg väljalaske arvelt ning maha lahutada 2kg esimese strutbari arvelt siis kogu kaalusääst peaks jääma kusagile 62kg ümber.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist
Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis