Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
BMW E91 320D 2006 - Impsionu MÜÜDUD http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=79672 |
1. leht 8-st |
Autor: | Impsionu [ 04.12.2011 19:02 ] |
Teema pealkiri: | BMW E91 320D 2006 - Impsionu MÜÜDUD |
Teadaolevalt müüsin korraga maha nii oma "projekti" E23 kui ka E39, siis pidi midagi ju ka asemele tulema. Kuna soov oli kindel ja ühene(seda muidugi juhul kui kõik läheb plaanipäraselt) sai hakatud Mobiles ringi vaatama. Välja sai valitud esialgu umbes 20-30 E91-te. Peale täpsemat kaalumist jäi sõelale umbes 3-6. Valituks osutus põhimõteliselt esimene millele silma peale panin. See kõik saigi teoks tänu sellele, et vanad autod sai praktiliselt korraga maha müüdud(õnneks leidsin neile ka vägaväga head omanikud). Sõbral lasin Saksast ära tuua, tulid nad mööda maad, probleemivabalt õnneks. Kui esimest korda nägin, oli väike ehmatus ka, sest auto oli madalam kui pildilt tundus. Saksas paigaldatud H&R madaldus(saksa dokid olemas). Autost siis lähemalt. Tegemist 2006 aasta augustis ilmavalgust näinud E91 320d. Kasutusele võeti 29.12.2006. Ajalugu olemas ja läbisõit õige ning kontrollitud(saksas vahetatud 120000km peal turbo ja DPF ehk see hullu kirves diisli filter, need siis suuremad asjad). Ostes oli ls. 164000 km, hetkel on ees peaaegu 171000. Minu kätte jõudis auto septembri alguses. Algul olid muidugi ka mõned vead küljes. Aku vahetamisega olid saksas müüad aju lolliks ajanud. Kui diagnosti läksin näitas auto üle 30 errori, õnneks kõik seotud kommunikatsiooni probleemidega ja vajasid kustutamist. Peale seda oli kõik elektroonika osas korras. Lisaks puterdas auto. See mure ka nüüdseks lahendatud, UM-s sai karterituulutus puhastatud ja filter vahele pandud jne. Nüüd kõik ok. Kopin siia ka tehase andmed: Close Vehicle information Type Value Type code VU31 Type 320D OL (EUR) E series E91 () Series 3 Type TOUR Steering LL Doors 5 Engine M47/T2 Displacement 2.00 Power 120 Drive HECK Transmission MECH Colour TITANSILBER METALLIC (354) Upholstery STOFF FLUID/ANTHRAZIT (ALAT) Prod.date 2006-08-29 Close Options Code Description (interface) Description (EPC) S1CAA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES Dummy-SALAPA S200A DIESEL PARTICLE FILTER Diesel particle filter S249A MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL Multifunction f steering wheel S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL Sports leather steering wheel S313A EXTERIOR MIRROR PACKAGE Fold-in outside mirror S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Deleted, model lettering S321A EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR Exterior parts in vehicle colour S386A ROOF RAIL Roof railing S402A PANORAMA GLASS ROOF Panorama glass roof S423A FLOOR MATS, VELOUR Floor mats velours S428A WARNING TRIANGLE Warning triangle and first aid kit S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Interior mirror with automatic-dip S441A SMOKERS PACKAGE Smoker package S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Seat heating driver/passenger S4AEA ARMREST FRONT RETRACTABLE Armrest front, retractable Code Description (interface) Description (EPC) S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S520A FOGLIGHTS Fog lights S521A RAIN SENSOR Rain sensor S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Automatic air conditioning S540A CRUISE CONTROL Cruise control S563A LIGHTS PACKAGE Light package S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional S612A BMW ASSIST BMW Assist S620A VOICE INPUT SYSTEM Voice control S633A PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. Preparation, mobile phone, Business S672A CD CHANGER BMW FOR 6 CDS CD changer for 6 CDs S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM HiFi speaker system S6AAA BMW TELESERVICES BMW TeleServices P7RSA COMFORT PACKAGE Package Comfort L801A GERMANY VERSION NATIONAL VERSION GERMANY Code Description (interface) Description (EPC) S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Dealer List Europe S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Operating instructions German S8SPA COP CONTROL Control unit COP S931A WINTER WHEELS INSTEAD OF SUMMER WH Winter instead of summer tyres ex-fact. S964A REQUEST NAVI DVD ON DELIVERY Navi DVD to be requested at shipping S9AAA EXTERNAL SKIN PROTECTION Outer skin protection Close Standard equipment Code Description (interface) Description (EPC) S4AGA INTERIOR STRIP TITAN. DULL Interior trim finishers Titanium matt S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Kilometre speedo S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Language version German Piltidega on nagu on, aga mõned saan ikka siia lisada: ![]() ![]() ![]() talvel veereb auto originaal velgedel: ![]() suveks soetasin 17" m replicad veljed ja 5mm flantsid: ![]() ![]() ![]() stangel hetkel väike kahjustus, aga see mure saab järgmise nädala jooksul likvideeritud: ![]() Hoolduse poolepealt niipalju, et õli sai kohe vahetatud koos õli-,õhu,-salongiõhu ja kütusefiltritega. Lisaks tagumised klotsid olid läbi. Rohkem hetkel hooldust auto ei vaja, järgmised 12000km on mureta. Siis tuleb vahetada esimesed klotsid ja uuesti õli. Õli sai pandud Castrol TurboDiesel Edge. Algus on olnud meil raske. Ei suuda vist minuga ta harjuda. Kõigepealt lasi majaees trimmerdaja juhiukse klaasi kiviga puruks(vahetatud kasko kaudu ja UM-s). Seejärel sain ise väikese lollusega hakkama ja nüüd stange veidi nahkas. See saab ka korda ja loodame, et edaspidi lähevad asjad paremusepoole. |
Autor: | remain [ 04.12.2011 19:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu |
Kena masin, edu ! ![]() |
Autor: | Impsionu [ 04.12.2011 19:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu |
iz350 kirjutas: Kahju, et e23 müüdud on. Uus auto jätab külmaks. Aga eks elu sea omad korrektuurid.. Mugav ja praktiline on uus liikur kindlasti. ![]() Ei lähe päevagi mööda kus sellele masinale ei mõtleks(eile just sai istutud ühe laua taga minust eelmise omanikuga, ei teinud olemist lihtsamaks ![]() |
Autor: | AronM [ 04.12.2011 19:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu |
viewtopic.php?f=48&t=75106 Üks teema juba olemas ju ![]() |
Autor: | Impsionu [ 04.12.2011 19:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu |
![]() Kuda see nüüd juhtus, peab kuidagi ühe ära tapma. Vabandused! |
Autor: | Iff [ 04.12.2011 19:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu |
Ma just teemat lugedes mõtlesin ka, et kas Dejavu või olengi seda teemat ennem kuskil näinud ![]() |
Autor: | Impsionu [ 04.12.2011 23:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu |
Ove. kirjutas: Ma väga vabandan aga tõsiselt igav auto võrreldes eelmisega... Jäägu sulle su arvamus ning sa ei peagi vabandama. Ma ei lükka seda ümber, sest arvan ise samamoodi. Siin on ainult üks aga, nimelt see auto polegi soetatud sellel eesmärgil. Hainina oli tõesti juba omas mullis ja selline auto mida ei kohta igapäev. Selle auto eesmärk on veidi teine. Mul puudusid siiksi võimalused haininaga tegelemiseks tema vääriliselt. Ei olnud garaaži, ei olnud aega ja ka käsi piisavalt osavaid. Selline auto nõudis rohkem kui mul oli võimalik pakkuda. Kahjuks nii see oli. Eks vaatab, kuidas ja mismoodi selle autoga asjad minema hakkavad. Mingit tjuuningut ei tule, aga hoolitseda üritan tema eest hästi. |
Autor: | botzor [ 04.12.2011 23:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu |
On võimalik, et eila liikusid ülemiste kandis? |
Autor: | purexpure [ 05.12.2011 01:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu |
Muidu täitsa soliidine pill, aga mootoriks oleks ma 2.5 valinud kindlasti. |
Autor: | Impsionu [ 05.12.2011 21:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu |
botzor kirjutas: On võimalik, et eila liikusid ülemiste kandis? Ei tule hetkel meelde küll. Käin sealkandis tihti, aga laupäeval justkui ei liikunud seal. |
Autor: | Impsionu [ 05.12.2011 21:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu |
purexpure kirjutas: Muidu täitsa soliidine pill, aga mootoriks oleks ma 2.5 valinud kindlasti. Millise 2,5? Bensuka? Või mõtled uuemat 130kw 2.0 diislit? hetkel ma ei pane pilti kokku. Minu kindel valik oli 2.0. Täiesti piisav dünaamika ja kütuse kulu vaadates on nägu naerul koguaeg ![]() ![]() Edit. Tõesti, vaatasin järgi ja 2.5d oleks olnud ka päris magus variant. Kuid neid ei olnud müügis, Saksas isegi üksikud eksemplarid. Tuli meelde, et ma ju vaatasin kõiki diisleid selle kerega. Oli mõned 3.0d veel valikus, aga 2,5 oli vist üks/kaks, kuid neil oli varustus selline, mis mind poleks rahuldanud. Ma kaalusin kõikvõimalike aspekte ja kui aus olla, siis minu kriteeriumitele vastas peale selle auto veel ainult üks Saksas. Ei olnud ainult varustus. Vaatasin ka läbisõitu(teada on et seda ei saa väga vaadata, aga näed sain õige läbisõiduga), värvi, loomulikult hinda ja paljupalju muud. Muidugi oli ka oluline asukoht. Kui tuttav seal oli, siis ta ka helistas ja valgustas olukorrast. |
Autor: | Impsionu [ 05.12.2011 21:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu |
Tanel kirjutas: Esimene kokkupuude sellisega oli kunagi aastaid tagasi, sõbra õel oli 325ix selline, musta värvi. Aasta oli siis äkki mingi 2005 või 2006... Mis mulle ei meeldinud oli "külm sisu", meenutas seest kopikat ja jube plastmassi täis, istmed olid ka sellised vakstustiilis, puised kuidagi. Aga no igast andureid oli täis, mis toona tundus naljakas, õli näiteks kontrollida ei saanud jne - kõik käis läbi kompu, igast rehvirõhu andurid ja asjad, kippus mögisema alatasa. Muidugi juhitavus oli hea ja auto oli mõnusalt jäik. Ning mis põhiline, ei ole seal rohkem ruumi minu mälujärgi kui E46es, ehk suht kitsas on see lugu seal sees. Aga eks kolmene on ja jääb bemaril kolmeseks ja suurematega polegi mõtet võrrelda. Eks ta üks öko kulgur ole. Ei tea aint kas sellel on juba see ridaneljase disla värin ära kaotatud ? E46 virbeerib nagu ikarus - kokkupuude 3e erineva isendiga (2.0 disla) Aga jõudu masinaga ![]() Ma ei tea mida selle postituse peale õeldagi. Väikeklassi autodest on sellel väga eeskujulik koostekvaliteet(ei võrdle keskklassi või luks autodega), seda ka mitme testi arvates. Üldse on see auto palju kiitusi ja võite saanud erinevatelt testidelt. "Kopikaga" on küll väga julm seda autot võrrelda ![]() Andurite kohapealt, et pole neid rohkem kui E39-s või E38-s. Kuidas ei saanud õli kontrollida? Mul on kapoti all korralik varras nagu igal autol. Rehvirõhu andureid pole ka sellel autol: ABS, DTC(DSC) ja rehvirõhu kontroll käib kõik läbi ABS-i andurite(väga hea asi, testitud ja toimib laitmatult, rehve vahetades pole ka muret anduritega). Kui kõik on korras, siis ei mögise seal midagi, ainuke asi mis minu autol kongi lööb käivitades on temp. hoiatus ja selle saab ka mahavõtta. Ühesõnaga tundub, et su tutvus oli kas liiga pealiskaudne või sulle lihtsalt ei meeldi BMW või konkreetne mudel. Mulle meeldib ja olen hetkel üpris rahul masinaga. Salongis on paari asja asetus küll veidi kehva, aga ei midagi ülearu häirivat(akna lülitid ees, nii juhil kui ka kaassõitjal, käigukangi ja käetoe vaheline kaugus). |
Autor: | Impsionu [ 05.12.2011 22:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu |
Ja ma ei olnudki pahane ja ei arvanudki, et sa seda autot hirmsasti maha teed. Lihtsalt valgustasin sind. Tõesti, enne kui auto ostsin ütlesid targemad ka mulle, et raudpolt peab olema ekraaniga, muidu pidi ikka eriti rõve olema. Õli vahetuse kohta saab tõesti ekraanilt vastuse, koguse kohta pole seal küll mingit infot. Selleks tuleb ikka vankooli kohaselt varras välja tõmmata ![]() Kestvuse kohta ei oska ma ise ka veel midagi õelda, kaks kuud pole selleks piisav aeg. Mootori vibratsioon ei ole väga hull. Mu vanad bensiinikad(e30-ned, e38, e23, e39) olid kohati isegi suurema värinaga. Eriti siidiselt käib ta soojalt, eks külmalt ikka värin on. Pole parata, tegemist siiski masuudipressiga. Samas puudub pöördeid andes igasugune vibra ja tossamine ja muu jama. Enne puterdas mul ka, aga sai karterituulutus korda tehtud ja nüüd palju sujuvam. |
Autor: | Impsionu [ 07.12.2011 19:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu |
Eks ma üritan ikka anda hea ülevaate, mis autoga toimub ja kuidas teenib. Täna sain auto stange remondist kätte. Stange korras ja sile. Olen suuresplaanis töödega rahul ja nurisema ei hakka. Üks pisike asi häirib. Teen mingi päev pilte, siis saab aru, mis häirib(parkimis anduri ümbrus). Seda pole eemalt näha, vaid väga lähedalt uurides on arusaada. Vahetati ka siis rihmad ja rullik. Vaikus majas. See hääl oli ikka päris tugev, sest nüüd kõrval seistes tundub auto väga mõnusalt vaikne. |
Autor: | Impsionu [ 16.12.2011 14:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu |
Vaatasin siin, et olen sõitnud autoga 8000 kilomeetrit ja kütust on kulunud 480 liitrit. See peaks tegema keskmiseks täpselt 6 liitrit. Kuna tööle-koju-tööle on ilmselgelt liiga lühike ots, siis see tulemus on tegelikult vägaväga hea. Suuremasosas liiklen linnas, muidugi päris suuri ummikuid pole viimaselajal olnud väga... |
1. leht 8-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |