Hei-hopsti
Sai siis lõpuks pühapäeval oma elu teine VW äratoodud. Siiani ülirahul! Esimene positiivne üllatus oli keskmine kütusekulu, mis jäi Tartu-Tallinn mnt-l 4,0 peale
Auto on siis 1999. aasta Vw Passat Variant, mida veab edasi 1,9TDI ja 81kW. Manuaal kast. Autol siis kliima ja sportlik nahksisu.
Ostes siis sai avastatud, et parem tagumine uks ei käi ei seest ega äljast lahti(äkki keegi oskab aidata vea likvideerimisel mõistusega), klaasipesu vee tasemeandur ei tööta ja märguandetuli põleb, tagumised amordiläbilöögi puksid õhtal ja üks mootoripadi ka. Muidu iseenesest suhteliselt korralik oli esmamulje
Plaanid:
Püsika install(siinkohal oleks abi tarvis, kang on juba olemas aga kui keeruline on selle ühendamine. Meil töökojameister ütles, et üks juhe vaja juurdevaedada ja progreda)
Helisüsteemi kaasaitamine
Toonkile klaasidele
Xenonid ette ja ledid vajalikesse kohadesse(ka tuledevahetus oleks plaanis aga see kauge tulevik)
Chip
Kerge madaldus
17" velg suveks
Soliidne spoilaring
Teisaldatava sõrmega kärukonks(pole kindel, kuid pereautol võiks siiski olla)
Autokorrashoid.
Plaanid on lihtsad ja siiski peab säilima auto praktilisus, kuna pereautoks sai soetatud ja hobiauto olemas.






Teema selleks, et oleks midagi remondipäeviku laadset ja vanad tuttavad teaksid kellega tegu oli kui käppa viskan. Vihje Martole ja Sandrile, kes vaatasid lollinäoga mind ja ei tundnud mind ära
