Hall 520 müüdud.
Olude sunnil sai e32 maha müüdud ja soetatud soodsalt e34 touring.Väga raske südamega läks e32 ära aga e34-ga olen üldjoontes rahul(tööd on küllaga).
Mootor on 2.0 110kw vanosega,kast automaat mis tuleb välja vahetada.
Kere on üldiselt heas seisus kuid nina vajab sättimist(peale avariid kehvalt kokku lapatud) ja ühel tiival on liistud puudu. Varustust nagu erilist pole peale kahe tsoonilise kliima,4xel. akende ja suure luugi.Salong on ilus puhas aga juhiistme riie katki(esialgu peab seal istuma,kui kastiga korda saab siis katsub nahksisu leida). Ümbervormistamise hetkel oli spidomeetri näit 285k kopikatega(et teaks palju ise sõitnud olen tulevikus).
Esimesed pidurikettad on kõverad(uued olemas),mõlemad kõverad õõtsad läbi(sirged on uued).Kõik asjad peale rattavõtme on välja koogitud millegipärast.Pean tungraua ja varuratta ka otsima.
Ühel esivedrul on 1,5 keeret ära murdunud(peale pühi otsin uued). Mis veel siis......Katuseluuk ei liigu eriti,udutuled puuduvad.. See-eest tulede kõrguse regull ja tagumine kojamees töötab väga hästi.
Kelladeplokis on mingi kala...Kui auto soojaks läheb siis ei ole läbisõit ja käigurešiim loetavad.
Turvapadja tuli põleb,mõlemad turvapadjad alles...Peab mujalt viga otsima.
Kõlarid olid kõik välja kisutud ja maki juhtmestikuga on keegi väga palju vaeva näinud,tänud,nüüd on nuputamist nii,et tapab.
Hetkel nagu rohkem ei meenugi,eks neid vigu on veel...Iseenesest täitsa kena auto.
Paar pilti ka.






Tiba kehvad pildid,küll paremad ka tulevad.
Sain siis maki korralikult tööle,kohutav seapesa oli sinna tekitatud ja päris keeruline oli õigeid juhtmeid kokku viia.