Kirjutaks siia foorumisse ka siis oma masinast. Masina sain omale 11.11.2010
Sai tehtud vahetuskaup mitsubishi klubi tollase juhatuse liikme BULLETiga, kus siis andsin ära oma 2000a 2.4GDI universaal Galanti, mis oli korras. Teha oli vaid Koopaääred ja hammasrihma vahetus 20K km pärast.
Vastu sain antud isendi nagu
Mitsubishi Galant 2,5 V6 125 kw 1993 aasta 4WD , 4WS ( kuulutuse järgi 1994 aasta ) ning Mitsubishi Sigma 3.0 V6 151kw 1991a automaatkastiga.
Müügiteemas oli kirjas, et autol on:
1. Vähene rooste
2. Pidurid hooldada natuke
3. Esiklaas vahetada
4. Pisike avarii esitulesse paremal pool
5. 4WS ja 4WD töötavad laitmatult
6. Veermik korras
7. Elektrooniliselt reguleeritav vedrustus
Tegelikult tuli välja, et peale pooleldi töötava mootori ja 4 lükkava ratta seal muud polnudki.
1. Esituleni ulatuv avarii oli tegelikult kiirusel 50km/h kokkupõrge valgustuspostiga Kuressaares. Pauk ulatus kuni: esistange, tuli, kapote, esitiib, lansekas.
2. 4WS ei tööta, kuna peapumba juures olid voolikud pimedaks pandud ning taga roolilatt jookseb nagu mahlakask.
3. Ükski elektriline lisa ei töödanud, nagu el aknad, el peeglid, kesklukk.
4. Piduriteks olid metall metalli vastu käivad detailid. Esimesed kettad ja klotsid olid olematud, taga pääsesime õnneks ainult klotside vahetusega. Nimetada saab seda juba suuremahuliseks remondiks.
5. Esimesed sharniirid olid nii läbi, et kiirusel 50km/h lendas esimene õõtshoob alt ära kulunud sharniiri tõttu. Vedas, et suutsin auto veel oma sõidusuunas hoida.
6. Taga käändmiku puksid olematud.
7. Elektrooniliselt reguleeritav vedrustus üldse puudub, kuna amordid on tavalised. ( ees . tagumised olid lihtaslt välja lülitatud )
8. All olevad rehvid olid mustri poolelt juba miinustes. Pm kõrval oleva tootja nime järgi saaks veel netist mustri teada.
9. Taga põhja autol pm ei olnud. Poolraamid olid läbi ussitanud, karbid olid läbi ussitanud.
10. Päris pika aja jooksul oli autol tegemata hooldused. Kõik õlid, filtrid, rihmad,küünlad. ( kui sai tehtud esimene õlivahetus, siis võis sinna ora püsti panna ja nii see käi. Nii oli see mootori õliga, käigukasti õliga milles oli ainult liiter sees ning ka vahekasti õliga.
11. Kütusepaagi tuulutustorul oli vahelt puudu 15cm jupp.
12. Käigukastis 2. käigu sünkro olematu.
13. Sidur oli ka nii läbi kui läbi.
14. Auto küttekulu oli 25 l / 100 km kohta.
15. Sumbuti oli pm olematu.
Hetkel ei tule rohkem meelde aga neid vigu ikka oli ja oli ja oli. Ja see teine masin Sigma oli täpselt samasugune, enne müüki sai veel lõpuks mootoriaju ka ära vahetatud .
Mõned pildid siis :

Üks video ka, alates 53 sekundist on Minu putukas staar
http://www.youtube.com/watch?v=Xh3hqg3mNNo&feature=player_profilepage Üks el pistikutest, mis oli armatuuri sees :

Juhtmed mis läksid juhiukse sisse :

neljarattakeeramine :

Nüüd aasta aega hiljem kui autosse on investeeritud oma närvid ja lisaks 3500 euri on autol tehtud järgnevad tööd. Ning 3500 euri ei ole raisatud leti hindadele, sest ma saan taket japanpartsist -30 % alet.
Nimekiri tehtud töödest :
- Esisillas vahetatud õõtsad
- Vahetatud stabika kondid ja puksid esisillas
- Kastis,mootoris ja diffrites uus õli uued filtrid
- Uus klaas
- Paigaldatud uus siduri komplekt
- elektri süsteem uuendatud ( kõik el lisad töötavad )
- mootoririhma komplekt vahetatud koos veepumba, rullikute, pinguti , termostaadi ja tosooliga
- Vahetatud piduritorud
- Vahetatud esimesed ja tagumised rooliotsad
- Vahetatud temperatuuriandur
- Vahetatud gaasiklapp,gaasiasendiandur,gaasiklapiasendiandur
- Paigaldatud uued küünlad
- Paigaldatud uued piduriklotsid ette ja taha + käsipiduriklotsid'
- Sild reguleeritud
- Karbid ning taga poolraamid korralikult keevitatud Vaata pildimaterjali siit :
http://digital-sounds82.planet.ee/nnn/martinez/ - taga käändmiku puksid vahetatud
- kogu põhi kaetud kivikaitsevärviga
Alguses olnud 15" veljed on vahetatud 17" mitsubishi originaal valuvelgede vastu kus on peal 225,45 rehvid.
Võiks teha :
- paigaldada udutuled ( valmidus olemas )
- Võiks otsida ette el. amordid, need on eelneva omaniku poolt asendatud uute tavaliste vastu, taga on el amordid.
NB ! järgmine hooldus 10 000 km pärast - õlivahetus, järgmine rihmavahetus 70 000 km pärast . Keskmine kütusekulu on 9l / 100 km kohta .





Et jah, pärast aastat on see haruldus lõpuks taastatud originaal korda kus võib vaikselt ka välimusele mõltema hakata. Kuna teha ongi jäänud väline iluravi.