Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Mitsubishu Galant 1993 ( 4wd , 4 ws )-Mitsubishi_fan LUKKU http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=81040 |
1. leht 16-st |
Autor: | Ntm [ 26.12.2011 17:45 ] |
Teema pealkiri: | Mitsubishu Galant 1993 ( 4wd , 4 ws )-Mitsubishi_fan LUKKU |
Kirjutaks siia foorumisse ka siis oma masinast. Masina sain omale 11.11.2010 Sai tehtud vahetuskaup mitsubishi klubi tollase juhatuse liikme BULLETiga, kus siis andsin ära oma 2000a 2.4GDI universaal Galanti, mis oli korras. Teha oli vaid Koopaääred ja hammasrihma vahetus 20K km pärast. Vastu sain antud isendi nagu Mitsubishi Galant 2,5 V6 125 kw 1993 aasta 4WD , 4WS ( kuulutuse järgi 1994 aasta ) ning Mitsubishi Sigma 3.0 V6 151kw 1991a automaatkastiga. Müügiteemas oli kirjas, et autol on: 1. Vähene rooste 2. Pidurid hooldada natuke 3. Esiklaas vahetada 4. Pisike avarii esitulesse paremal pool 5. 4WS ja 4WD töötavad laitmatult 6. Veermik korras 7. Elektrooniliselt reguleeritav vedrustus Tegelikult tuli välja, et peale pooleldi töötava mootori ja 4 lükkava ratta seal muud polnudki. 1. Esituleni ulatuv avarii oli tegelikult kiirusel 50km/h kokkupõrge valgustuspostiga Kuressaares. Pauk ulatus kuni: esistange, tuli, kapote, esitiib, lansekas. 2. 4WS ei tööta, kuna peapumba juures olid voolikud pimedaks pandud ning taga roolilatt jookseb nagu mahlakask. 3. Ükski elektriline lisa ei töödanud, nagu el aknad, el peeglid, kesklukk. 4. Piduriteks olid metall metalli vastu käivad detailid. Esimesed kettad ja klotsid olid olematud, taga pääsesime õnneks ainult klotside vahetusega. Nimetada saab seda juba suuremahuliseks remondiks. 5. Esimesed sharniirid olid nii läbi, et kiirusel 50km/h lendas esimene õõtshoob alt ära kulunud sharniiri tõttu. Vedas, et suutsin auto veel oma sõidusuunas hoida. 6. Taga käändmiku puksid olematud. 7. Elektrooniliselt reguleeritav vedrustus üldse puudub, kuna amordid on tavalised. ( ees . tagumised olid lihtaslt välja lülitatud ) 8. All olevad rehvid olid mustri poolelt juba miinustes. Pm kõrval oleva tootja nime järgi saaks veel netist mustri teada. 9. Taga põhja autol pm ei olnud. Poolraamid olid läbi ussitanud, karbid olid läbi ussitanud. 10. Päris pika aja jooksul oli autol tegemata hooldused. Kõik õlid, filtrid, rihmad,küünlad. ( kui sai tehtud esimene õlivahetus, siis võis sinna ora püsti panna ja nii see käi. Nii oli see mootori õliga, käigukasti õliga milles oli ainult liiter sees ning ka vahekasti õliga. 11. Kütusepaagi tuulutustorul oli vahelt puudu 15cm jupp. 12. Käigukastis 2. käigu sünkro olematu. 13. Sidur oli ka nii läbi kui läbi. 14. Auto küttekulu oli 25 l / 100 km kohta. 15. Sumbuti oli pm olematu. Hetkel ei tule rohkem meelde aga neid vigu ikka oli ja oli ja oli. Ja see teine masin Sigma oli täpselt samasugune, enne müüki sai veel lõpuks mootoriaju ka ära vahetatud . Mõned pildid siis : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Üks video ka, alates 53 sekundist on Minu putukas staar ![]() Üks el pistikutest, mis oli armatuuri sees : ![]() Juhtmed mis läksid juhiukse sisse : ![]() neljarattakeeramine : ![]() Nüüd aasta aega hiljem kui autosse on investeeritud oma närvid ja lisaks 3500 euri on autol tehtud järgnevad tööd. Ning 3500 euri ei ole raisatud leti hindadele, sest ma saan taket japanpartsist -30 % alet. Nimekiri tehtud töödest : - Esisillas vahetatud õõtsad - Vahetatud stabika kondid ja puksid esisillas - Kastis,mootoris ja diffrites uus õli uued filtrid - Uus klaas - Paigaldatud uus siduri komplekt - elektri süsteem uuendatud ( kõik el lisad töötavad ) - mootoririhma komplekt vahetatud koos veepumba, rullikute, pinguti , termostaadi ja tosooliga - Vahetatud piduritorud - Vahetatud esimesed ja tagumised rooliotsad - Vahetatud temperatuuriandur - Vahetatud gaasiklapp,gaasiasendiandur,gaasiklapiasendiandur - Paigaldatud uued küünlad - Paigaldatud uued piduriklotsid ette ja taha + käsipiduriklotsid' - Sild reguleeritud - Karbid ning taga poolraamid korralikult keevitatud Vaata pildimaterjali siit : http://digital-sounds82.planet.ee/nnn/martinez/ - taga käändmiku puksid vahetatud - kogu põhi kaetud kivikaitsevärviga Alguses olnud 15" veljed on vahetatud 17" mitsubishi originaal valuvelgede vastu kus on peal 225,45 rehvid. Võiks teha : - paigaldada udutuled ( valmidus olemas ) - Võiks otsida ette el. amordid, need on eelneva omaniku poolt asendatud uute tavaliste vastu, taga on el amordid. NB ! järgmine hooldus 10 000 km pärast - õlivahetus, järgmine rihmavahetus 70 000 km pärast . Keskmine kütusekulu on 9l / 100 km kohta . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Et jah, pärast aastat on see haruldus lõpuks taastatud originaal korda kus võib vaikselt ka välimusele mõltema hakata. Kuna teha ongi jäänud väline iluravi. |
Autor: | neG [ 26.12.2011 17:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishu Galant 1993 ( 4wd , 4 ws ) - Mitsubishi_fan |
Sellest 3500 eurist oleks võinud kulutada paarsada mustlaste peale, kes automüügi kombeid natuke õpetaks sellele BULLETile. Muidu 4wd on talveks väga tore, edu nende taastamisega ![]() |
Autor: | FOX1000 [ 26.12.2011 18:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishu Galant 1993 ( 4wd , 4 ws ) - Mitsubishi_fan |
kindlasti üks lemmikuid pille,juba ammu müügikuulutusel silma peal hoidnud ![]() |
Autor: | Ntm [ 26.12.2011 18:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishu Galant 1993 ( 4wd , 4 ws ) - Mitsubishi_fan |
Tänud heade sõnade eest , nüüd on hea autot nautida ![]() |
Autor: | bemarimees [ 26.12.2011 19:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishu Galant 1993 ( 4wd , 4 ws ) - Mitsubishi_fan |
mismoodi see 4ratta keeramine töötab..videot:D |
Autor: | Ntm [ 26.12.2011 19:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishu Galant 1993 ( 4wd , 4 ws ) - Mitsubishi_fan |
töötab üle 50 km / h . Tagarattad keeravad 5 kraadi. http://www.youtube.com/watch?v=9c9dxEnYh3Y http://www.youtube.com/watch?v=UE4GQfJL4Ck http://www.youtube.com/watch?v=IGdoxN4ZtRA |
Autor: | FOX1000 [ 26.12.2011 19:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishu Galant 1993 ( 4wd , 4 ws ) - Mitsubishi_fan |
neid suht erinevaid,nt mitsul pööravad alates 50Km/h ja samale poole Hondal aga alla 50km/h ja tagumised pööravad vastavalt esimestele et parklas parem manööverdada oleks |
Autor: | Ntm [ 26.12.2011 20:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishu Galant 1993 ( 4wd , 4 ws ) - Mitsubishi_fan |
auto on päris pikka aega müügis olnud. Auto teema tegin alles täna siia. |
Autor: | Ntm [ 02.01.2012 09:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishu Galant 1993 ( 4wd , 4 ws ) - Mitsubishi_fan |
2011 aasta läks tervenisti auto taastamisele , et kõik mis auto juures kuuluv töötaks laitmatult ning kõik mis kulub saaks vahetatud. 2012 aasta plaanid on ka nüüdseks paigas. Välja on valitud terve bodykiti ring, uurin siit sealt hetkel värvimis kohti , kes autole stanged külge installeeriks ning masina üle värviks, ning kui raha ja aega üle on siis tahaks mingisugust muutust ka salongis, tavaline 2 din 7" ekraan on nüüdseks igav. Sisu üle alles kogun mõtteid internetist, vaatan igasugu pilte , mis autode kallal juba teiste poolt tehtud on. Muidugi kuulub sinna igasugu lede ja ideaalis ka istmete üle nahatamine. Tahaks midagi sellist , see oli mu üle-eelmine auto : ![]() ja eelmine masin : ![]() ![]() ![]() ![]() Hetke Galantile plaanin sellised staned külge kruvida : ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Killer666 [ 02.01.2012 09:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishu Galant 1993 ( 4wd , 4 ws ) - Mitsubishi_fan |
Mitsubishi_fan kirjutas: Hetke Galantile plaanin sellised staned külge kruvida : ![]() ![]() ![]() Ära seda tee! |
Autor: | saarlane [ 02.01.2012 10:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishu Galant 1993 ( 4wd , 4 ws ) - Mitsubishi_fan |
tagaots ja küljed veel, aga esistange on jube juba. |
Autor: | tarvi [ 02.01.2012 11:28 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishu Galant 1993 ( 4wd , 4 ws ) - Mitsubishi_fan |
Hmm.. See auto oli nutune enne Bulleti kätte jõudmist! Aga väga hea, et lõpuks keegi sellest sõidukist elulooma teeb ![]() NB! Ära neid tjuuuningstangeisd pane.. otsi originaal lisad külgedele ja taha, ja on väga ilus! |
Autor: | mihkel-m [ 02.01.2012 11:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishu Galant 1993 ( 4wd , 4 ws ) - Mitsubishi_fan |
tarvi kirjutas: NB! Ära neid tjuuuningstangeisd pane.. otsi originaal lisad külgedele ja taha, ja on väga ilus! Sellel on juba originaallisad ees ja külgedel. Taga minuteada sellel kerel polegi. Vähemalt euroopa mudelitel. aga tuuningstangesid ära küll pane jah. Praegu väga ilus viisakas ju. |
Autor: | tarvi [ 02.01.2012 11:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishu Galant 1993 ( 4wd , 4 ws ) - Mitsubishi_fan |
mihkel-m kirjutas: tarvi kirjutas: NB! Ära neid tjuuuningstangeisd pane.. otsi originaal lisad külgedele ja taha, ja on väga ilus! Sellel on juba originaallisad ees ja külgedel. Taga minuteada sellel kerel polegi. Vähemalt euroopa mudelitel. Ees jah.. ma nüüd panin tähele et külgedel kah ![]() |
Autor: | Aurora [ 02.01.2012 11:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishu Galant 1993 ( 4wd , 4 ws ) - Mitsubishi_fan |
Oi väga kena Galant ![]() |
1. leht 16-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |