Eelmisel aastal sai peale mazda maha müümist otsisin endale tagaveolist diislilt. Natukese aja otsimise peale leidsin endale sobiva hinnaga üsna normi auto. Bmw oli esimene variant, muidugi oli veel nimekirjas volvosid ja sierrasid, aga need langesid lõpuks välja. Toodud sai ta jõgevalt mingi saekaadri töölise käest, sest sisu oli kõik saepuruga koos. Kere jumala juust ja taastada pole mõtet, aga selleest mootor korralik.
Lisadest siis
2k elektriaknad
el peeglid, kellegi endaaretus, käivad üsna raskelt ülesse ja alla.
Katuseluuk: Ei tööta, raamid arvatavasti nii kinni oksüdeerunud,et mootor ringi ei jõua ajada.
originaal sportistmed(küllaltki terved)
7 nupuline obc
Lisade nimekiri selline
S242A DRIVER AIR BAG+SERIES STRG WHL RIM(PUR) Steering wheel airbag
S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S428A WARNING TRIANGLE Warning triangle and first aid kit
S465A THROUGH-LOAD SYSTEM Through-loading system
S473A ARMREST, FRONT Armrest front
S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Sports seat
S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Headlight vertical aim control
S520A FOGLIGHTS Fog lights
S556A EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY Outdoor temperature indicator
S564A INTERIOR LIGHT PACKAGE Interior light package
S651A BMW Bavaria C Reverse Radio BMW Reverse RDS
S690A CASSETTE HOLDER Cassette holder
L801A GERMANY VERSION National version Germany/Austria
S900A APPR. VEH.IMMOBILIZAT. ACC. TO AZT/TUEV Electronic immobilizer
S915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Omission of outer-skin preservation
Käetugi kaduma läinud..
Algselt sain siit sealt uuritud, aga kuna bmw diislitest midagi ei teadnud ei osanud pumba kohta midagi öelda. Peaasi, et soojalt normilt käivituks. Peale ostu bmw klubis sain targemaks, et autole paigaldatud meh pump.
Kõigepealt sai natuke "tuuningut tehtud ja veljerandid valgeks värvitud.


spidoka kakkusin laiali, see pani villast kuna viskas näidikuid vahepeal nulli. Aga viga on nüüdseks ise ära kadunud..

Tuli korralik talv, Sai lõbutsetud natuke ja stange ribadeks lastud. Peale seda odav katkine stange ligi võetud. Korda tehtud ja üle värvitud.



Samal ajal tegin õlivahetuse ja vahetasin õliradika torukinnituse ära:
Uus-vana

Kevadeks auto jälle samas seisus:

Peale ülevaatust sai ostetud rõhukell ja Tõstsin rõhu enne 0,6 - 0.9 peale.
Siis sai näpitud ka kütust ja paraja musta londi taha aetud.
Edasi lisasin autole kärukonksu, uued veljed, tagaluugi tiiva(kiirused ju nii suured),
Vahetatud tagumised amordipadjad ja vahetust ootab hooratas.



Mingi aeg tagasi sain siduri libisema..
Kõige uuemad pildid..


