pikalt siis võtsin aega ja tegin siia ka teema.sai siis 2009 augustis soetatud vectra 2000. auto oli ikka väga õnnetus seisus. ainuke asi mis korras on mootor kere oli suht mäda, karbid, tiiva ääred, põhi. esimene stange puru, mõned mõlgid jne. osa detaile ültse puudu, nagu karbilaiendite nurgad ja originaal iluvõre. hetkel siis karbid ja põhi keevitatud. tiiva ääred ka küljes aga koopad üless ehitamatta veel. kuna garaget pole siis, õues ei kannata enam praegu teha. ja oleme ausad ega masu ka just kaasa ei aita. lootus on siis et varsti saab garagesse, siis ehk kere keevitamsega ühelpool. üllataval kombel olid poolraamid väga tugevad . eks kunagi saab valmis ka, aga jh eks aega läheb. mõned väga halva kvalikteediga pildid siis ka. äge väga maha tehke siis. lihtsalt tuli isu mingi auto nullist üless ehitada ja vecu oli selleks minu arust ülihea projekt. see siis teisest foorumist kopitud
algselt oli
mootor: 2,0 110kw
veermik tavaline vectra tagasild sõtumatu, ketaspiduritega
kõik aknad liiguvad vändaga, samuti katuseluuk
ainukesed lisad olid vist kopuuter ja a la tulede kontroll
nüüd
mootor:c20let
veermik turbo calibralt suuremad pidurid. (poldivalem 5x110)
madaldus vedrud, ei tea palju täpselt madaldab
nelivedu pärit samuti calibralt, vahekast lukus
käigukast 6 käiku manuaal
suurem intercooler, 2,5" torustik suurem tophat
saabi punased pihustid
bensu surve 3,5 bar boch 044 pump kell salongis

turbo rõhk 1,5 bar paigaldatud mbc kell salongis
stage 3 chip (kui kõik eelnev tehtud oli chipiga lubatud 235kw)
4x4 jaoks sai vahetatud ka osa põhjast.
hetkel on vaja teha siis järgmised asjad: kardaani rist laiali, poolraame ja tagumisi koopaid vaja kohendada, ja ülevärv.
siin esimest korda põhi lapitud juba


siin siis mõned uued osad sebitud juba (iluvõre ja stange)

siin siis tiiva servad ja karbid vahetatud mingi lambi värv ka peale lastud


stange ka lapitud ja krunditud


mingi hetk tuli selline mõte

sai doonor auto ostetud. sealt pealt c20let ja 4x4. veermik läks samuti cali oma. cali siis suurem tophat, turbo rõhk juures, bena surve kõrgem, stage 3 chip , suur cooler, vahekast jäik (üks lendas laiali juba), punased saabi piustid.


värv on täiesti lampi selga tuisatud kuna oli vaja kiiresti liikuma saada.






hetkel all siis turboka originaal veljed. ja auto hetkel seisab ja ootab kuna kusagil garaazi saab. siis saaks tagant poolraamid ja sisemised koopad ära keevitada. plaan on muidugi kere liivapritsi saata, aga see kõik tuleviku muusika. mingit kiiret tegevust siin teemas loota pole.