Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Bmw 518 86a. e28. http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=82588 |
1. leht 8-st |
Autor: | karlpoiss [ 20.01.2012 01:54 ] |
Teema pealkiri: | Bmw 518 86a. e28. |
Mõtlesin siis et näitan teistele ka millega tegelen, kuna auto müügist maas ja jääb endale. Ega väga palju ei oska rääkida ka, pole just eriti liikunud sellega. Siiski mõned sõidud tehtud ja esialgne mulje autost oli väga hea, sillad vaiksed, väljast kere väga kena jne.. ostes: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vahepeal sai kiiruga poleeri natuke: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Autot lammutama hakates selgus nii mõndagi, tagumist ´´põlle´´ polnud enam olemas. Plaan oli teha esialgu ainult tagumine ots, aga nii ta läks....(võib pakkuda uksi, kõiki 4´ja, ilma roosteta). Pilte lihtsam vaadata kui mu arusaamatut juttu lugeda ![]() ![]() ![]() ![]() Numbri tuled kukkusid küljest ära ![]() ![]() ![]() ![]() Tagumine tiivakaar sai ära valtsitud ja kereliimiga üle pandud. ![]() Ajaviiteks proovisin ka velge poleerida, tulemus silmaga märgatav, telefoniga tehtud pildi pealt muidugi ei saa hästi aru aga... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tänasest tõõst kahjuks ei saa hetkel pilte arvutisse. Eks mingi õhtu jätkan piltidega ![]() |
Autor: | Raghza [ 20.01.2012 05:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 518 86a. e28. |
Väga stiilipuhas auto, auväärt ettevõtmine keretööde osas ja väga eriline velg - ilmselt enamike autode alla ei sobiks üldse, kuid selle E28 all on küll extremely well played out ![]() |
Autor: | FOX1000 [ 20.01.2012 08:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 518 86a. e28. |
vot selline e28 mulle meeldib ![]() ära sa siis lowliferiks hakka ja ürita välimuselt samaks jätta ![]() edu ja jaksu ![]() |
Autor: | Flinst1 [ 20.01.2012 09:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 518 86a. e28. |
jeps.. see velg on eriti tuus.. jõudu ja jaksu sulle sellega ![]() |
Autor: | karlpoiss [ 20.01.2012 12:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 518 86a. e28. |
Üldpilt jääb väljast sama, kõik veljed tuleb ainult ilusti poleerida ja kapslid teha. Kusjuures see on juba paras lowlifer ![]() |
Autor: | Iff [ 20.01.2012 12:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 518 86a. e28. |
Neh, sai ka korra LL Meet and Greet üritusel Mustikas nähtud. Väliselt on ikka mega ilus ja stiilne, kui rehviprofiil veidi parem vaid oleks aga jah, piltidel taaskord see õudus mis enamustel haidel - väljast viisakad ja siledad, reaalsuses ikka ropult mädad ![]() |
Autor: | izmyyr [ 20.01.2012 14:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 518 86a. e28. |
Iff kirjutas: Neh, sai ka korra LL Meet and Greet üritusel Mustikas nähtud. Väliselt on ikka mega ilus ja stiilne, kui rehviprofiil veidi parem vaid oleks aga jah, piltidel taaskord see õudus mis enamustel haidel - väljast viisakad ja siledad, reaalsuses ikka ropult mädad ![]() Mul samasugune mure. Esitiibade alt oli ikka mokk töllakil:D |
Autor: | EnricoN [ 20.01.2012 15:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 518 86a. e28. |
Lower it. |
Autor: | karlpoiss [ 20.01.2012 18:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 518 86a. e28. |
jh paraku on selle roostega nii nagu ta on, hetkel vähemalt ![]() Rohkem lowerit ei kannata teha, tagant kindlasti mitte. Ette on olemas kollased vedrud, et saada lahti hetkel olevatest lõigutust. (kas e34 omad ikka isuvad?) Rehvi profiili pärast ei põe, ette lihtsalt paksemat flantsi vaja(hetkel küll on, aga liiga väiksed). Kui sa mõtled et sobiks ´´strech´´ siis see igaühe enda otsustada, aga mulle nii ei meeldi. Paneks heameelega veel laiema, aga ei mahu ![]() Täna ei teinud suurt midagi (eilsest keevitamisest ka õõ läbi magamatta...) |
Autor: | Iff [ 20.01.2012 18:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 518 86a. e28. |
Ei mõtle strechi vaid tsipa madalam profiil võiks olla rehvidel. |
Autor: | Krisz [ 20.01.2012 18:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 518 86a. e28. |
Tore näha e28't, mis ei ole maad ligi lastud ront. Edu! |
Autor: | karlpoiss [ 20.01.2012 18:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 518 86a. e28. |
Iff kirjutas: Ei mõtle strechi vaid tsipa madalam profiil võiks olla rehvidel. Hetkel 45 mis on selline mõõt et alla selle kaob igasugune sõidumugavus, hetkel ta niigi jäik ja vedrutab suht rehvide arvelt.... ei tahaks seda viimastki kaotada... |
Autor: | HeavyCuda [ 20.01.2012 19:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 518 86a. e28. |
Väga šeff pill, mis ma muud ikka oskan öelda ![]() |
Autor: | mario. [ 20.01.2012 19:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 518 86a. e28. |
Iff kirjutas: Neh, sai ka korra LL Meet and Greet üritusel Mustikas nähtud. Väliselt on ikka mega ilus ja stiilne, kui rehviprofiil veidi parem vaid oleks aga jah, piltidel taaskord see õudus mis enamustel haidel - väljast viisakad ja siledad, reaalsuses ikka ropult mädad ![]() jõudsid ette... ![]() tädi hainina saigi sellepärast täitsa uue nina ette, et kui tiibade vahetuseks läks, ei olnud enam uusi külge kruvida... lõigatigi maha eest katuse küljest ja siis põhi enamvähem juhi jalgade alt. Õnneks oli lammaris pepulaksuga hainina, sellelt lõigati nina ära ja saigi hea... eks korralikku hainina enam väga ei leiagi, v.a need, mis on juba keevitaja kätt tunda saanud.. Muidu päris mahe näeb välja. ![]() jõudu ja jaksu! ![]() |
Autor: | karlpoiss [ 20.01.2012 19:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw 518 86a. e28. |
Täitsa sõitsin temaga jah ![]() küll ma suudan näidata et saab ka paremini hakkama kui nina vahetusega... kusjuures ees olid orig tiivad ja pole kunagi maha võetud, samuti pole auto matsu saanud ega ühegi koha pealt pole keevitatud va. karbi tagumised otsad. |
1. leht 8-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |