Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

LUKKU
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=83836
1. leht 3-st

Autor:  maim [ 07.02.2012 03:32 ]
Teema pealkiri:  LUKKU

Terv,autoks siis E32 750 220kw ning LANG.
Tehase andmetel siis selline :

Type

Value
VIN ..............DC57956
Type code GC81
Type 750IL (EUR)
E series E32 (2)
Series 7
Type LIM
Steering LL
Doors 4
Engine M70
Displacement 5.00
Power 220
Drive HECK
Transmission AUT
Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Upholstery ANTHRAZIT BUFFALO (0442)

Code

Description (interface)

Description (EPC)
S214A AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION Automatic stability control (ASC+T)
S241A AIRBAG DRIVER/FRT PASSENGER Air bag for driver and passenger
S288A LT/ALY WHEELS BMW light alloy wheel, cross spoke 29
S302A ALARM SYSTEM Alarm system
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Deleted, model lettering
S339A SATIN CHROME Shadow-Line
S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S416A SUNBLINDS Roller sun visor, rear lateral
S423A FLOOR MATS, VELOUR Floor mats velours
S428A WARNING TRIANGLE Warning triangle and first aid kit
S430A INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Interior/outside mirror with auto dip
S488A LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER Lumbar support, driver and passenger
S489A LUMBAR SUPPORT FOR FRONT PASSENGER Lumbar support, front passenger, electr.
S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Seat heating driver/passenger
S496A SEAT HEATING FOR REAR SEATS Seat heating, rear
Code

Description (interface)

Description (EPC)
S528A AUTOMATIC AIR RECIRCULATION CONTROL(AUC) AUTOMATIC AIR FLOW CONTROL
S656A BMW BAVARIA C PROFESSIONAL Radio Bavaria C Professional
S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM HiFi speaker system
S690A CASSETTE HOLDER Cassette holder
L801A GERMANY VERSION National version Germany/Austria


Väike list ka mis teha tuleb ajapikku :

Lagi ripub tagantpoolt mis tuleks kinni panna nii nagu peab
Salongis igasugu pirnide vahetus
Nahahooldus
Mootoriõlivahetus
Käigukastiõlivahetus
Kundepoolne tagumine tiib tuleks lasta korda teha kevadel (ülejäänud kere väga okei)
Tagumiste uste kardinad tuleks leida kuskilt ajapikku
Esisillas rooliotsad (olemas) ja kondid ära vahetada
Sumpsi korrastada
Spidoplokk tuleks ära vahetada (Praegu tahhokas ei ole küll vist 750-i oma vähemalt redlaini järgi tundub,pilt ka allpool)
Sumbuti tagumine pütt tuleks alla panna ,hetkel seda lihtsalt ei ole seal

..Ning veel nipet näpet,muidu olen ta enamvähem korda/heaks saanud võrreldes milline ta alguses oli kui sain!
Hetkel nagu rohkemat ei oska rääkida/öelda , kõik küsimused teretulnud jms ja loodan ,et saan selle BMW heaks ajapikku kui raha ja viitsimist jagub.

Mõningad pildid ka siis mis ei ole just kõigeparemad aga teen lähiajal uued :

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  fubuq [ 07.02.2012 09:19 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E32 750 ila 220kw 1992 ´ maim

Päris cool pill on. Mootor on muidugi hull :) . Selline vanakool on mulle vägagi meeltmööda, ainult et seda korda teha ja korrashoida on küllaltki kulukas nagu ma olen aru saanud, millepeale palju aparaadi nurka viskavad/müüvad. Kui sellel autol kõik korras on ja suudad teda korras ka hoida, siis rohkemat polekski vaja teha sellega, selline masin ongi mõeldud sõidu nautimiseks, ei ole edevuse pill. Jõudu ja jaksu ikka vanakese nokitsemisel, väärt auto tõesti.

Autor:  vallo [ 07.02.2012 09:57 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E32 750 ila 220kw 1992 ´ maim

Bensu seieri järgi on küll seitsmese kellad, aga redline hakkas 750i l vist tõesti varem, vähemalt e38 peal küll.

Autor:  Killer666 [ 07.02.2012 10:39 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E32 750 ila 220kw 1992 ´ maim

vallo kirjutas:
Bensu seieri järgi on küll seitsmese kellad, aga redline hakkas 750i l vist tõesti varem, vähemalt e38 peal küll.


See läheb pöördesse kui mootorsaag :D

Autor:  maim [ 07.02.2012 13:06 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E32 750 ila 220kw 1992 ´ maim

E32 750il hakkab ka piiraja varem nagu ma näinud olen ning ei oska arvata ka miks keegi sellise tahhokaga spido sinna sisse pani,hetkel ta küll pöördesse ei lähe nagu saag :D Aga küll see viga ka ajapikku parandatud saab ;)

Autor:  EnricoN [ 07.02.2012 14:54 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E32 750 ila 220kw 1992 ´ maim

Võibolla oli selle asemel enne kell, ning paremat polnud sel hetkel võtta :D

EDIT : http://imageshack.us/photo/my-images/9/kell2.jpg/

Autor:  ghozt [ 07.02.2012 15:57 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E32 750 ila 220kw 1992 ´ maim

Paks1 kirjutas:
Võibolla oli selle asemel enne kell, ning paremat polnud sel hetkel võtta :D

EDIT : http://imageshack.us/photo/my-images/9/kell2.jpg/


e32 750 ja kellaga spidoplokk :kill :D :D

Autor:  Scorpio Ghia [ 07.02.2012 17:50 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E32 750 ila 220kw 1992 ´ maim

7-6 aastat tagasi oli minu sõiduk, siis ta oli selline
Pilt

müüsin sellisena maha, täpselt 6 aastat tagasi
Pilt

kus juures bemmi töökojas kus hoolduses käis auto öeldi, et auto on chippitud, seda oli tunda siis ka fooril, tavaline 750 kaotas 3 korda järjes ära.

Autor:  maim [ 07.02.2012 18:32 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E32 750 ila 220kw 1992 ´ maim

Ja see ja natuke jama jutt ,et kell seal varem oli :D vb mõtles seda irooniaga aga see selleks , põhi asi hetkel mis teha tahan on diagnostis ära käia siis vaatab juba edasi 8)

Autor:  maim [ 07.02.2012 18:33 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E32 750 ila 220kw 1992 ´ maim

Paks1 kirjutas:
Võibolla oli selle asemel enne kell, ning paremat polnud sel hetkel võtta :D

EDIT : http://imageshack.us/photo/my-images/9/kell2.jpg/

See üldse mingi kolmese spido :D , E32-l küll minu teda kellaga spido pole olnud :D

Aga kuidas saab aru kas on mingi chip v ei ? Diagnostis peaks saama ?

Autor:  maim [ 08.02.2012 00:07 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E32 750 ila 220kw 1992 ´ maim

Ma hakaksin mõtlema ,et äkki spidol sp suurem piiraja kui 750-idel muidu on kuna chip peal ? :? Aga kaas põhja panna siis ei taha kohe kuidagi sinna 6,500 rpm jõuda :think

Autor:  axo [ 08.02.2012 00:16 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E32 750 ila 220kw 1992 ´ maim

No see pill võib ikka väga tugevalt kütet võtta :evil: .Aga edu autoga,eks see v12 on päris keeruline kone.

Autor:  th00 [ 08.02.2012 00:56 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E32 750 ila 220kw 1992 ´ maim

axo kirjutas:
No see pill võib ikka väga tugevalt kütet võtta :evil: .Aga edu autoga,eks see v12 on päris keeruline kone.

Kusjuures vaidleks vastu, sest suurt ja lihtsmalt ehitatud mootorit pole ma näinu (omal selle tegemisega kogemused, mitte küll 750 ja teine masin mis omab 5,0 mootorit, algul oli arusaamatu, aga nüüd kui vaadata ja mõelda sakslase pilguga,polegi asi hull ja foorumitestgi palju abi)
edu ja jaksu selle püssi pidamisega, samas tekkis küsimus, et kas ei pea ka 7 sel olema automaadil käikude asendite näitajat armatuuris ???
Piiraja ja muu värk on lihtsaim see, et kui leiad kellegi kes veakoode loeks, sest mul EML tuluke töötab, aga viga sealt ei näidanud, sai ikkagi loetud ja veaks oli mul viga süüte susteemi ehk siis künla juhtmetel olevates andurites, jamasin ja sain uued juhtmed ning asi korras, muidu oli niiet masin ei taht üldse pöördesse minna )

aga ikkagi edu

Autor:  karlpoiss [ 08.02.2012 01:38 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E32 750 ila 220kw 1992 ´ maim

Kindlasti näitab ka käike, aga alles siis kui süüte sisse/käima paned 8)
Kunagiste piltide pealt üli hea, hetkel hea :D Põhiline et ikka lang.

Autor:  Scorpio Ghia [ 08.02.2012 11:26 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E32 750 ila 220kw 1992 ´ maim

axo kirjutas:
No see pill võib ikka väga tugevalt kütet võtta :evil: .Aga edu autoga,eks see v12 on päris keeruline kone.


enne kui juhtus avarii võttis 28l/100km talvel, samad külmad ilmad siis olid, ja päevas läks mul 500 eeki bensu peale tol ajal :D

sügisel aga keskmine oli 14.8-15.2 kui ei eksi

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/