Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Audi s6 plus 1996 freelander AUTO MÜÜDUD, Lukku!
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=84802
1. leht 12-st

Autor:  freelander [ 20.02.2012 21:48 ]
Teema pealkiri:  Audi s6 plus 1996 freelander AUTO MÜÜDUD, Lukku!

14,02,12
Kuna igavus tahtis vahepeal ära tappa ning huvi oli ja võimalust samuti, siis sai koju toodud üks s6. Sai ära lammutatud ja hakatud mõtlema ühe tdi quattro peale.
Järgmisena sai suht hea hinnaga koju toodud audi S6 PLUS, et hakata ehitama.

Masin on 1996a 4,2 v8 240kw manuaal, mis tombas ikka suht naeratuse näole. Plaanis peale panna r5 103kw tdi mootor.
Tähelepanuväärsemad lisad: Elektrilised mäluidega istmed 4x soojendus, katuseluuk klaasist el, xenontuled, bose heli, ülejäänud selline tavalisem asi mis s6 ikka, servotronic rool jne...
Mis on siis s6 plus juures teistmoodi kui tavalise s6-l ( jätan tehnika välja ):

1. Suuremad pidurid ees(323x30 sama mis S8'l)
2. Tavaliselt oli sportvedrustus kohe standardis nagu ka S6 4.2'l aga ma pakun et madaldus ja setup on teine
3. Veljed tehasest eridisainiga
4. Tavaliselt tehasest ksenooniga kohe(lähituled)
5. Standardrehvimõõt teine(255/40 R17)
6. S6 PLUS on WUAZZZ, mitte WAUZZZ VIN koodi poolest
7. Toodetud sedaani ja avanti kokku vähem kui 1000tk
8. Enamus kroomdetaile on anodeeritud mustaks kroomiks.
9. Kellad on saadaval ilma nn rõngasteta musta, sinise ja helehallina ja ulatub 300ni
10. lagi jne on kõik tumedat värvi, kohtvalgustid mustad jne...
11: tagaluugispoiler piduritulega
12. s6 plus rool
13. s6 plus käigukangi nupp
ja kindlasti muudki, mis meelde ei tule.

Mootor, käigukast,sisu(nahk ei meeldi endale ) plaanis maha müüa, mis toob peaaegu masina 0€ eest kätte.

Paar päeva tagasi oli veel masin selline:
Pilt

Täna sai mootor maha võetud koos kastiga. See nädal võtan juhtmesiku ja kõik välja.
Pilt

Peale seda hakkan otsima diisel doonorit, seega kui kellelgi hea hinnaga pakkuda siis ps voi 56217650, vahet pole kas esivedu voi quattro aga pean olema 103kw ja korras mootoriga!!!!
Kindlasti läheb alla ka lukuga tagadiffer.
Masin on plaanis valmis saada lähima kahe kuu jooksul. Kiirustama ei hakka. Esialgu ilusti käima ja korda, siis arvele tdi-na. Peale seda keretöödesse, kuna iluvigu omajagu.

Esialgu ei oskagi midagi rohkemat rääkida, eks kui meelde tuleb siis kirjutan, kui küsimusi siis julgelt.

MIKS? seepärast et sellise varutuse, välimuse, sisu, sillaosaga diislit ei ole võimalik osta.

uuendused:

15,02,2012

Nii tänased tööd:
1) arki esitatud avaldus ümberehitamiseks
2) mootori juhtmestik maas, esialgu ei tundu väga keerulist midagi, aga no eks me näe.

Pilte ka:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

19,02,212

Doonori otsingud. Kellel infot 2,5tdi 103kw a6 kohta kusagil, millel mootor tiptop siis 56217650

29,02,2012
Mnt amet andis ümberehitusloa.

14,03,2012

Sai toodud siis doonor. Audi a6 1996a 2,5tdi quattro :)

15,03,2012
Nii täna siis sai doonoril moto ja juhtmestik maha. Mina ütlen et midagi eriti keerulist ei ole tulemas vist.
Kuna mootor ülimalt puhas ja lekkeid pole, siis mootori poole pealt, mingeid erilise remondi asju ei tule. Raamsaale poldid vahetan ära, kuna see nõrk koht neil, eriti kui järgi aidata.
Siduriketas läheb vahetusse esialgu koos survelaagriga. Eks paistab vb midagi veel.
Pilt
Pilt

17,03,2012
Nii, täna sai siis juhtmestik ära veetud, armatuur külge. Mootori ruumis enamus asju diislile vastavaks tehtud ( käpad, roolivardad,kliimatorud, igasugused pudinad ).


Pilt

Pilt

19,03,2012
Immo segab mootori käivitust, vaja arvutiga aju ja immo tuttavaks teha omavahel.

20,03,2012
Mootor käib.

21,03,2012
Nina ja muude asjad kokkuladumine.

22,03,2012
Sumpa tegemine

23,03,2012

Auto arvel diislina ja ülevaatus läbitud puhtalt.

Autor:  freelander [ 20.02.2012 22:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi s6 plus 1996 4,2 240 kw ehitamine 2,5tdi-ks freela

nädal-kaks keskelt läbi. Kui sealt vastus käes, siis tuleb valmis ehitada, minna spetsialisti poole, kes vaatab üle et originaalosasid kasutatud. Siis sealt vist saadetakse ülevaatusele.

Autor:  Killer666 [ 20.02.2012 22:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi s6 plus 1996 4,2 240 kw ehitamine 2,5tdi-ks freela

Mul oli kunagi tarvis juba diisliks ümberehitatud auto vormistada , siis öeldi , et too ülevaatuspunktist tahmatest ja tule vormista ära. Kohapeal viskavad ka korraks pilgu peale. Mingeid avaldusi ennem teha polnud vaja.(2010)

Autor:  Markko [ 20.02.2012 22:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi s6 plus 1996 4,2 240 kw ehitamine 2,5tdi-ks freela

Aastaid tagasi ehitasime ühe ZIL 130 porte bensukast ümber diisel- isekallutajaks. Peale läks siis MTZ-i tehases toodetud diisel, mille kinnitused olid kohandatud spetsiaalselt ZIL-i jaoks. Kast oli ZIL 130 põllumajandusvariandi oma, kolmele küljele kallutav. ARK-ga läks mälu järgi sedasi, et tegime avalduse ümberehituse kohta, kui auto oli valmis, tuli mingi ekspert kohale, kes asja üle vaatas ja siis andis paberi, millega ARK-i registreerima ja seejärel ülevaatusele. Aega võttis see asjaajamine küll tol ajal sigakaua, mingi kuu läks raudselt. Vb mängis seal rolli, et tegu veomasinaga... Muide, see elukas on alles ja täitsa müüa, kui on huvi kellelgi :P

Autor:  freelander [ 20.02.2012 22:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi s6 plus 1996 4,2 240 kw ehitamine 2,5tdi-ks freela

asi oleks väga lihtne kui mootori kubatuur ei erineks üle 20% ja vüimsus üle 30% või midagi taolist :P Kuna mul erinevad, siis seepärast tulebki avaldus teha.

Autor:  Markko [ 20.02.2012 22:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi s6 plus 1996 4,2 240 kw ehitamine 2,5tdi-ks freela

freelander kirjutas:
asi oleks väga lihtne kui mootori kubatuur ei erineks üle 20% ja vüimsus üle 30% või midagi taolist :P Kuna mul erinevad, siis seepärast tulebki avaldus teha.



Tol ajal Zilil oli ka selle diisli kubatuur oluliselt väiksem...oli ka avaldusega teema :)

Autor:  Killer666 [ 20.02.2012 23:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi s6 plus 1996 4,2 240 kw ehitamine 2,5tdi-ks freela

freelander kirjutas:
asi oleks väga lihtne kui mootori kubatuur ei erineks üle 20% ja vüimsus üle 30% või midagi taolist :P Kuna mul erinevad, siis seepärast tulebki avaldus teha.

See protsent arvutatakse ikkagi mitte eelmisest mootorist vaid selle kere suurimast/väikseimast mootorist. Antud juhul on olemas ju audi c4 2.5 td , mis tähendab , et läheb peale ju sama mudeli agregaadid.
Tsiteeri:
Ümberehituseks ei loeta:


agregaatide, osade, seadmete ja süsteemide vahetamist, kui need kuuluvad samale sõidukitüübi versioonile;

Autor:  freelander [ 20.02.2012 23:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi s6 plus 1996 4,2 240 kw ehitamine 2,5tdi-ks freela

Ei ole nii lilleline see asi nagu sa arvad.

Autor:  McRicco [ 21.02.2012 00:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi s6 plus 1996 4,2 240 kw ehitamine 2,5tdi-ks freela

killer666 kirjutas:
See protsent arvutatakse ikkagi mitte eelmisest mootorist vaid selle kere suurimast/väikseimast mootorist. Antud juhul on olemas ju audi c4 2.5 td , mis tähendab , et läheb peale ju sama mudeli agregaadid.
Jutt täiesti õige...ja kuna peal oli võimsam mootor siis pole vaja ka ntx pidureid muuta

Autor:  freelander [ 21.02.2012 00:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi s6 plus 1996 4,2 240 kw ehitamine 2,5tdi-ks freela

Ark ütles, kui pragune mootor mis peal on, erineb la la la % siis saame kohe kohapeal teha.
Kui erineb üle selle, siis tuleb teha avaldus tallinna. Tallinn saadab vastuse kas saad voi ei.

Proovi neile alguses selgeks teha et C4 on C4 :D

Igatahes ilma avalduseta ei pääse. nii olen mina aru saanud ja sellisel seisukohal oli spetsialist ning ark.

Autor:  McRicco [ 21.02.2012 03:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi s6 plus 1996 4,2 240 kw ehitamine 2,5tdi-ks freela

sul ju hakkab see protsent miinusesse käima nagunii :P

Autor:  freelander [ 21.02.2012 05:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi s6 plus 1996 4,2 240 kw ehitamine 2,5tdi-ks freela

mis mottes`?

Autor:  Vapper [ 21.02.2012 05:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi s6 plus 1996 4,2 240 kw ehitamine 2,5tdi-ks freela

240kw versu 103kw = -42,92%
Peaks olema McRicco postituse mõte?

Autor:  devil02 [ 21.02.2012 08:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi s6 plus 1996 4,2 240 kw ehitamine 2,5tdi-ks freela

freelander kirjutas:
Ark ütles, kui pragune mootor mis peal on, erineb la la la % siis saame kohe kohapeal teha.
Kui erineb üle selle, siis tuleb teha avaldus tallinna. Tallinn saadab vastuse kas saad voi ei.

Proovi neile alguses selgeks teha et C4 on C4 :D

Igatahes ilma avalduseta ei pääse. nii olen mina aru saanud ja sellisel seisukohal oli spetsialist ning ark.



Passis ju ka kirjas, et tegu on Audi C4 Avantiga?

Autor:  Killer666 [ 21.02.2012 09:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi s6 plus 1996 4,2 240 kw ehitamine 2,5tdi-ks freela

devil02 kirjutas:
freelander kirjutas:
Ark ütles, kui pragune mootor mis peal on, erineb la la la % siis saame kohe kohapeal teha.
Kui erineb üle selle, siis tuleb teha avaldus tallinna. Tallinn saadab vastuse kas saad voi ei.

Proovi neile alguses selgeks teha et C4 on C4 :D

Igatahes ilma avalduseta ei pääse. nii olen mina aru saanud ja sellisel seisukohal oli spetsialist ning ark.



Passis ju ka kirjas, et tegu on Audi C4 Avantiga?



Järelikult ei teinud Freelander arkis asju ajades selgeks neile , et tegemist on sama autoga , mis näiteks 100. Lihtsalt mootori pärast on teine nimi.


Samamoodi v6ib ju öelda , et bmw 316 ja 318 on erinevad mudelid , kuna mudelinimetus on ju erinev.


Arkis on ka ju kirjas "samale sõidukitüübi versioonile"

1. leht 12-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/