Tegemist minu üheksanda autoga kolme aasta jooksul.
Leidsin nimelt, et ei raatsi enam vanade liikurite putitamisele ressursse ohverdada. Kuna olen täiskohaga tööl, siis ei saa endale lubada ohutuledega tee ääres passimist jne.
Vaatasin oma võimalused üle ja nimekirjas olid sellised autod:
2006 Pontiac GTO
2009 Pontiac G8
2012 Ford Mustang GT
2012 Dodge Challenger
2012 Skoda Fabia Combi RS
2012 Fiat Freemont 3.6
Kaalusin umbes nädal aega neid kõiki, kuni juhuslikult leidsin hea hinnaga minimaalse läbisõiduga uuemapoolse masina.
Nüüd esmaspäeval sain tema rahulolevaks peremeheks.
Tehniline pool:Mootoriks General Motors LZ4.
3510 kuupsentimeetrit, 170kW ja 300Nm.
Terasplokk ja OHV ehk "pushrod", 12 klappi ja muutuva ajastusega nukkvõll. Surveaste 9.8. Silindrite vahel 60 kraadi.
Käigukastiks on 4-käiguline 4T45 (4-gear Transaxle, 4500 pounds). Mõeldud on ta siis kuni 4500 naela ehk 2250kg suuruse täismassi jaoks. Konkreetse auto täismass jääb alla kahe tonni. Käike saab vahetada käsitsi.
Veavad esirattad koos äärmiselt võimeka veojõukontrolliga ETC.
Vedrustus on mõnusalt pehme, rool annab piisavalt tagasisidet.
Varustusest:Must nahksisu, esiistmed on köetavad.
Istmed, peeglid ja katuseluuk liiguvad elektriliselt.
Puldiga kaugkäivitus (mida ma siiani kasutada ei oska).
Monsoon'i helisüsteem. 6 plaati mahutav makk toidab 4 tviitrit ja võimendi kaht 6.75" midbassi ning kaht 6x9" ovaali.
Pardaarvuti on kahjuks makiga ühes.
Roolil püsikiirushoidja ja makijuhtimise nupud.
Kaks sigarisüütajat.
6 topsihoidjat...
Teie jaoks olulised arvud:Olen autoga siiani läbinud umbes 700km ja keskmine kütusekulu oli viimasel vaatamisel täpselt 9L sajale.
Maanteel 100km/h sõites oli tahhomeeter 2000 pöörde peal ja 7.7L näitas kompuuter. 80km/h juures pole 7L midagi imelikku.
Linnakulu täpselt öelda ei oska, tehas lubab 13L ringis, aga Tallinnas sai sügava lume sees mitte tagasi hoides ja kohapeal tiksudes 14.8-15.2L/100km. Suvel liiter-paar vähemaks nagunii.
Auto kiirendust võib võrrelda elektrirongiga, sujuv ja jõuline. Kiirusomaduste kohta olen leidnud sedasi:
G6 3.6 GTP, 0-60mph 6.2 sekundiga ja tippkiirus 118mph.
G6 3.9 GXP, 0-60mph 6.5 sekundiga ja tippkiirus 118mph.
G6 3.5 GT, 0-60mph 6.8 sekundiga ja tippkiirus 118mph.
G6 2.4 Ecotec, vähe infot.
Hiljem ehk täiendan.
Piltide juurde nüüd.








PS! Nii värske masina soetamine oli mulle nii suur sündmus, et selle tähistamiseks ostsin endale digipeegelkaamera Canon EOS 1100D.
Läbisõit on autol alla 62000km, mis peaks tähendama pikka pidu temaga
