Tere.
Tutvustaks rahvale siis enda nö" pühapäeva" sõidukit ka, nagu näha neid eriti ei liigu siin ja oleks hea infot anda, ehk kellegil kasu..Auto siis Range Rover 3, mootoriks viib edasi BMW R6 3.0TD 130kw, täismass on 3035kg, aga jõudu on autol kenasti, möödasõite planeerima ei pea vaid saab ikka kohe ära teha. Kast ikka automaat. Haagise võib taha 3,5t panna nagu neil enamustel. Enamus sisedetailid on BMW X5/E39 päritolu väikeste "Range Roveri" kiiksudega, ehk siis nt BMWl on TV ekraan pööratud juhi poole nagu me teame, Rangeril hoopis vastupidi - kõrvalistuja poole. Üldiselt ma olen aru saanud, et mingil põhjusel sellise auto ostu põetakse

Lisadest Vogue: kliima, täis el. sisu, käetoed, 3x ekraanid tv(2tk taga peatugedes), navi, digibox, 22" MAK veljed uute Michelin Diamaris rehvidega, vihmasensor, xenonid, isetumenev peegel, cd-box, õhkvedrustus 3 asendit ning huvitav soojendusega esiklaas (klaasist jooksevad triibud läbi), el.rool, roolisoojendus, 4x. el aknad, el.kokkuklapitavad peeglid ja igast muud mudru (Kõik töötab). Muidugi on igast laekaid ja enamus detailid nahatatud. Muidugi ei puudu ka aeglusti, HDC (mingi mäe laskumis abi). LEDidga koonerdatud pole - parktuled, udutuled ning samuti nr.tuled.
Kabiini koostekvaliteet on tasemel ning auto on seest väga hea vaikne, absoluutselt mitte ühtegi naginat pole ning istmed on justkui mõnest eralennukist. Kütust keskmine on hetkel 14,2l / 100km. Hetkel olen teinud : Esimesed piduriklotsid tuleb vahetada (ostetud Ferodo omad, vanad vilisevad, 60€). Tellitud on vasak välimine rooliots Lemförder (41€), õhu ja õlifiltrid (hinda ei mäleta) ning vahetusse läheb ka mootoriõli lähiajal (Castrol). Rahul olen sellega, et see auto ei nagise ja üldse mõnus on sõita sellise laevaga..vaade on ülim

Kuna tegu autoga mis reaalselt sõidab 1 nädala kuus kokku kui sedagi siis tuleb ka ette akendele toon (25%) lisaks tahaks tellida astmelauad OEM (640€) ning esirauad oem (need mustad Rangeri kirjaga vb keegi teab). Talveks on 18" originaal veljed lamellidel muidu olemas ja kuna teine auto tagaveoline bmw siis ma arvan, et talvel hakkan rohkem maasturiga sõitma.





NB! Pildistamise ajal oli auto kõige madalamas asendis. Kahju et ma pidurdustulesid pildile ei saanud, sigakenad LED´id on
