Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu LUKKU http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=85963 |
1. leht 21-st |
Autor: | apsu [ 07.03.2012 02:01 ] |
Teema pealkiri: | Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu LUKKU |
Niisiis, tekkis mõte, et ehk on vett merre voolanud ja mõni kade tühikargaja minema läinud. Sügisel soetasin endale selle armukese, nagu mõni ehk mäletab veel. ![]() Edasi veab teda 2-liitrine mahlapakk, käiguvahetuse eest hoolitsen mina. Lisadest peaaegu kõik, mis saada oli (puudu kaasreisija turvapadi). 4xel aknad, küttega el peeglid, kliima, kont, istmeküte, püsikas, tulepesurid jne. Plaanis jätta suht stokki, sõita mõni aeg ja siis ehk liikuda millegi uuema poole. Pärast ostmist olen sõitnud umbes 20 tuhat, teinud kaks õlivahetust, vahetanud mootoririhmad ja pingutid ning juhtrullid, piduriklotsid ja eesmised rooliotsad. Mingi aeg tegi starter nahka ja toda remontida ei viitsind, seega oli lihtsam külge panna teine. Elektroonika poole pealt niipalju, et salongikella jootsin veits üle, kuna ei tahtnud pilti ja aega hoida. ![]() Plaanidest niipalju veel, et suvel ajada auto ühte tooni, võib-olla subakas sisse ja esiotsa madalamale tuua. Kere seisukord on hea, niiet klounid, kes siin tulihingeliselt üritasid maha teha, teid pole siia teemasse vaja. Helisüsteemist siis nüüd ![]() |
Autor: | oopc [ 07.03.2012 12:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu |
Ainult korralikust veljest piisab ka masinale. |
Autor: | Votex [ 07.03.2012 13:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu |
Keegi pidi siia enam mitte teemat tegema ju ![]() Okei.. tagasi teemasse. Masin on aus suht norm näeb välja, mõningad tooni erinevused on kerel, kuid see eest masin seest suht mõnus suur ja mugav. Ruumi on palju ( mu Audi V6 mootor toodi selle auto pagassis Võrru, lisaks mootorile mahtus sinna pagassi veel muudki träni). Korra isegi sõitnud sellega ja masin meeldis. Edu ja jaksu Mitsuga! Oopc: Apsul tegelikult juba korralikud veljed olemas, aga ootavad lihtsalt lume sulamiseni garages.. |
Autor: | Reimers [ 07.03.2012 15:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu |
Edu edu mitsuga |
Autor: | apsu [ 07.03.2012 20:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu |
Veljed on olemas, ootavad ilmselt järgmist nädalavahetst, siis peaks olema piisavalt sulanud juba ja saab väiksemaid teid läbida suvekaga. Praegu on see suht võimatu... Teemat ei pidanud tulema, aga õhtul hakkas vits igav ja otsustasin, et teen ikkagi. Suur ja mugav ta on, värvierinevusi saab vast parandada poleeriga. Edu läheb tarvis ![]() Nädalavahetusel üks väike plaan, aga eks näis, mis sellest välja tuleb. |
Autor: | ksenoon [ 09.03.2012 23:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu |
vaevalt tal kliima ja kont peal on aga masin tundub kena ![]() |
Autor: | apsu [ 09.03.2012 23:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu |
Niih, täna sai masinat veidi kergendatud ja dieedi käigus kaotatud kilod asendatud kaablitega. Muidugi tuli kaablid kuhugi ka liita: ![]() Praegu pole õiget tulemust veel saanud, kuna avastasin, et kanalid said veidi risti ühendatud ja iste oli juba tagasi pandud, ning muud tegevused pressisid peale. Ilmselt said istme pistikud lohakalt kokku, või aju mingi vale signaali, seega SRS tuluke praegu põleb (mille eest juba ähvardati "kõik puhuvad" reidi käigus korduvale saata). Homme-ülehomme võtan istme jälle välja ja proovin kanalid ära korrastada, et esimesed saaks nii bassi kui kõrgemat otsa, tagumised pigem kõrgemat, veidi ka madalamat otsa. Ksenoonile: ![]() Kliimaautomaatik on olemas, konditsioneeri nupp, pump, radikas, kõik jutud on olemas ![]() |
Autor: | neG [ 10.03.2012 12:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu |
Ja mina arvasin et võimu saab paigaldada ainult pagasnikusse ![]() Nüüd on külmade ilmade puhuks radiaator ka salongis olemas =) |
Autor: | Killer666 [ 10.03.2012 12:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu |
Kui kruttida vaja siis veidi ebamugav ![]() |
Autor: | kevva [ 10.03.2012 13:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu |
Peaasi, et lumiste ilmadega nii palju sodi autosse ei veetaks, et võimule liiga teeb. ![]() |
Autor: | apsu [ 10.03.2012 14:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu |
Võimu ees on väike kõrgendus vaibal, et sodi ligi ei saa. Kruttimine lihtne: kaks pistikut, 2 polti, 2 mutrit ja ligipääs missugune ![]() Jap, mul oligi eesmärk, et see võim pagassi ei lähe, kuna ta toidab uksi ja seega oleks kaabeldamine tülikas ning mõttetu. Algselt oli plaan võim paigutada armatuurlauda, kuid sinna ilma lõikamise ja lõhkumiseta poleks ta mahtunud. Järgmine vaba koht oligi istme alune. Kuna võimuga seoses kadus tagaistujate jalgadele suunatud õhutoru, siis hakkab võim tagaistuja varbaid soojendama seal ![]() ![]() |
Autor: | djelton [ 10.03.2012 15:28 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu |
Kurat, nüüd tuleb küll korralikumalt kuulata kui vaikselt maja ees:D (märkisin ka teema ära) |
Autor: | apsu [ 10.03.2012 15:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu |
Pean su poole tulles üldse maki välja lülitama vist ![]() |
Autor: | tem11 [ 10.03.2012 19:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu |
ära pane tähele, lihtsalt märgistan ![]() |
Autor: | jyrgenpii [ 10.03.2012 19:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu |
SRS tuli peabki põlema minema, kui iste autost väljas käib. Turvapadja istmeanduri lahti käimise järel pead autole juhtme sappa panema, et selle tule kustu saaksid. |
1. leht 21-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |