Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu LUKKU
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=85963
1. leht 21-st

Autor:  apsu [ 07.03.2012 02:01 ]
Teema pealkiri:  Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu LUKKU

Niisiis, tekkis mõte, et ehk on vett merre voolanud ja mõni kade tühikargaja minema läinud.
Sügisel soetasin endale selle armukese, nagu mõni ehk mäletab veel.
Pilt
Edasi veab teda 2-liitrine mahlapakk, käiguvahetuse eest hoolitsen mina. Lisadest peaaegu kõik, mis saada oli (puudu kaasreisija turvapadi). 4xel aknad, küttega el peeglid, kliima, kont, istmeküte, püsikas, tulepesurid jne. Plaanis jätta suht stokki, sõita mõni aeg ja siis ehk liikuda millegi uuema poole.
Pärast ostmist olen sõitnud umbes 20 tuhat, teinud kaks õlivahetust, vahetanud mootoririhmad ja pingutid ning juhtrullid, piduriklotsid ja eesmised rooliotsad. Mingi aeg tegi starter nahka ja toda remontida ei viitsind, seega oli lihtsam külge panna teine. Elektroonika poole pealt niipalju, et salongikella jootsin veits üle, kuna ei tahtnud pilti ja aega hoida.
Pilt
Plaanidest niipalju veel, et suvel ajada auto ühte tooni, võib-olla subakas sisse ja esiotsa madalamale tuua.
Kere seisukord on hea, niiet klounid, kes siin tulihingeliselt üritasid maha teha, teid pole siia teemasse vaja.
Helisüsteemist siis nüüd :) See saab lähipäevil täiendust, praegu on ees Hertz komponendid, taga Magnati koaksiaalid ja kompotti toidab JVC makk.

Autor:  oopc [ 07.03.2012 12:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu

Ainult korralikust veljest piisab ka masinale.

Autor:  Votex [ 07.03.2012 13:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu

Keegi pidi siia enam mitte teemat tegema ju :)
Okei.. tagasi teemasse. Masin on aus suht norm näeb välja, mõningad tooni erinevused on kerel, kuid see eest masin seest suht mõnus suur ja mugav. Ruumi on palju ( mu Audi V6 mootor toodi selle auto pagassis Võrru, lisaks mootorile mahtus sinna pagassi veel muudki träni). Korra isegi sõitnud sellega ja masin meeldis. Edu ja jaksu Mitsuga!

Oopc: Apsul tegelikult juba korralikud veljed olemas, aga ootavad lihtsalt lume sulamiseni garages..

Autor:  Reimers [ 07.03.2012 15:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu

Edu edu mitsuga

Autor:  apsu [ 07.03.2012 20:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu

Veljed on olemas, ootavad ilmselt järgmist nädalavahetst, siis peaks olema piisavalt sulanud juba ja saab väiksemaid teid läbida suvekaga. Praegu on see suht võimatu...

Teemat ei pidanud tulema, aga õhtul hakkas vits igav ja otsustasin, et teen ikkagi.
Suur ja mugav ta on, värvierinevusi saab vast parandada poleeriga.
Edu läheb tarvis ;)

Nädalavahetusel üks väike plaan, aga eks näis, mis sellest välja tuleb.

Autor:  ksenoon [ 09.03.2012 23:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu

vaevalt tal kliima ja kont peal on aga masin tundub kena :P

Autor:  apsu [ 09.03.2012 23:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu

Niih, täna sai masinat veidi kergendatud ja dieedi käigus kaotatud kilod asendatud kaablitega. Muidugi tuli kaablid kuhugi ka liita:
Pilt
Praegu pole õiget tulemust veel saanud, kuna avastasin, et kanalid said veidi risti ühendatud ja iste oli juba tagasi pandud, ning muud tegevused pressisid peale. Ilmselt said istme pistikud lohakalt kokku, või aju mingi vale signaali, seega SRS tuluke praegu põleb (mille eest juba ähvardati "kõik puhuvad" reidi käigus korduvale saata). Homme-ülehomme võtan istme jälle välja ja proovin kanalid ära korrastada, et esimesed saaks nii bassi kui kõrgemat otsa, tagumised pigem kõrgemat, veidi ka madalamat otsa.

Ksenoonile:
Pilt
Kliimaautomaatik on olemas, konditsioneeri nupp, pump, radikas, kõik jutud on olemas ;)

Autor:  neG [ 10.03.2012 12:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu

Ja mina arvasin et võimu saab paigaldada ainult pagasnikusse :D
Nüüd on külmade ilmade puhuks radiaator ka salongis olemas =)

Autor:  Killer666 [ 10.03.2012 12:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu

Kui kruttida vaja siis veidi ebamugav :D

Autor:  kevva [ 10.03.2012 13:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu

Peaasi, et lumiste ilmadega nii palju sodi autosse ei veetaks, et võimule liiga teeb. :(

Autor:  apsu [ 10.03.2012 14:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu

Võimu ees on väike kõrgendus vaibal, et sodi ligi ei saa.

Kruttimine lihtne: kaks pistikut, 2 polti, 2 mutrit ja ligipääs missugune :D

Jap, mul oligi eesmärk, et see võim pagassi ei lähe, kuna ta toidab uksi ja seega oleks kaabeldamine tülikas ning mõttetu. Algselt oli plaan võim paigutada armatuurlauda, kuid sinna ilma lõikamise ja lõhkumiseta poleks ta mahtunud. Järgmine vaba koht oligi istme alune. Kuna võimuga seoses kadus tagaistujate jalgadele suunatud õhutoru, siis hakkab võim tagaistuja varbaid soojendama seal ;) Tegelikult radiaatorieesmärki pole talle vaja, kuna salong läheb kiiremini soojendusradikaga soojaks, kui võimuga ning istmesoojendused on ka autol olemas. Võib-olla on talvel hea, kui võim saab sooja istmelt :)

Autor:  djelton [ 10.03.2012 15:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu

Kurat, nüüd tuleb küll korralikumalt kuulata kui vaikselt maja ees:D (märkisin ka teema ära)

Autor:  apsu [ 10.03.2012 15:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu

Pean su poole tulles üldse maki välja lülitama vist :D

Autor:  tem11 [ 10.03.2012 19:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu

ära pane tähele, lihtsalt märgistan :D

Autor:  jyrgenpii [ 10.03.2012 19:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kW, 1997, Apsu

SRS tuli peabki põlema minema, kui iste autost väljas käib. Turvapadja istmeanduri lahti käimise järel pead autole juhtme sappa panema, et selle tule kustu saaksid.

1. leht 21-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/