Mõtlesin ka oma autost siia foorumi teema teha. Masinaks siis VW Jetta, mis pärineb aastast 2006. Edasi käitab masinat 1.9TDi mootor, millel 77kW. Autot viivad edasi esimesed rattaid, käike peab vahetama käsitsi.
Varustus tasemelt on tegemist Comfortlinega. Varustusest veel niipalju, et autos on kõik mulle vajalik olemas: Kliima, püsikiirusehoidja el. aknad (4x) , el peeglid, nii esimese kui ka tagumise klaasi soojendid ja palju muudki.
Siia siis vähe täpsemalt „option code“ ’de näol
X3M = National sales program Baltic States
CH7 = Alloy wheels 7.5J x 17
G0C = 5-speed manual transmission
HH7 = Tires 205/55 R16 91V
J1D = Battery 380 A (72 Ah)
K8B = Notchback
4UF = Drivers and front passenger air bag with front passenger air bag deactivation
D3W = 4-cyl. turbo diesel engine 1.9 L/77 kW TDI with pump-jet injection system Base engine is T71/TG0/TD0/T5X
U5A = Instrument insert, km/h speedometer
1G2 = Steel spare wheel with original equipment tires
1AC = Anti-lock brake system (ABS)
0A2 = 4 doors
V0A = Tires w/o specification of tire brand
1ZM = Disc brakes, front (Geomet D)
8ZH = Antenna for AM/FM reception, "diversity"
9AK = Climatronic with impact pressure control free of cfc
1ME = Steering wheel
2JC = Comfort bumpers
5SL = Left exterior mirror: aspherical
5RA = Right exterior mirror: convex
2UA = Standard design
0HM = Vehicle class differentiation -1KM- Build status corresponds to production in Mexico
4X3 = Side air bag front with curtain air bag
0GG = Emission standard EU4
3L3 = Manual height adjustment for front seats
3Q6 = Three rear headrests
3YL = Door pockets with insert mats with waste container
4AC = Foamed film/circular-knit door and side panel trim with padded armrests
8BG = Twin-headlight for driving on the right,with integrated high beam
G56 = Front shock absorption
8LY = (rotary control)
B0A = Component parts set without country-specific design requirement
1M3 = Trailer hitch
Natuke on ka järgi aidatud auto audio poolt, pagassi rändas Alpine subwoofer koos sama firma võimuga. Võrreldes varasemaga on muusikat autos palju mõnusam kuulata.
Masin olnud peres juba 5 aastat, sellest natuke üle 2 aastat on olnud minu käes. Hooldatud on teda koguaeg VW esinduses, lihtsamate remondiküsimuste vastused olen leidnud Võrus erinevatest töökodadest. Autoga väga rahul, väga ökonoomne ja mugav sõita.
Mõningaid pilte ka siis






Natuke ka plaanidest, plaanis tuledesse panna xenonid. Katsetamiseks sai proovitud kasutaja
Votex’i Audil küljesolevaid xenoneid. Tegemist siis 6000k pirnidega ning esialgu pistan nad kaugtuledesse. Eelmisel nädalal tellisin endalegi xenonid ära, küll aga 5000k. Võib-olla tulevikus ka lähituledeski põlevad xenonid.
