Tervist.
Igavusest ja väikse vahelduse mõttes teeks ka siia teema kuna siin minuealisi lugejaid kindlasti rohkem kui Audiclubis .

Panen siis lühidalt autoajaloo kirja piltide näol.
Sellisena sain.Soetatud siis 2009a septembris. Tegu invallidiga ehk üherattaveolisega paraku. kilovatte on jõhkrad 65. Käike 5. Auto soome reg kuna ise elan siin!


Vahepeal oli siuke:





Siis tegi nahka natuke mulle

Või mina talle vot seda ei tia


Üritasin veel kere taastada kuid siiski igaltpoolt kõver.. Jäi mõneks ajaks
niimodi seisma ja oma saatust ootama.


Siis selgus ta saatus. Teen korda kuid oma jubinad uuele kerele.
Vana laiali ja romuhunnikusse.

Uus keredoonor kellegi põllurallika näol.

Omad plekid siia(sirged nimelt)

Enamus sildadest

Ja oma mootor.

Esimesed prooviringid ja kere krundialla.



Kuna mootor ja sidur ja käigukast hakkasid kõik vaheldumisi näkku panema siis olen mingi miljon korda neid maha kakkund juba. Lõpuks sai siis nendega kaa tegeletud vähe. Korralik kast, uus sidur ja tema silinder ning hetkel käsil mootori järgiaitamine. Tehtud hooratas kergemaks ning kaan porditud. Tulevad ka baigi karpad ja torukolle. Nendega majandamisest pilte alles siis kui asi töötab
Karpad siis 1100cc kawasaki zzr pealt.

Kuna madaldus on teemas tänapäeval ja endale väga meeldivad madalad autod siis püüdlen sellise kõrguse poole

Perse on juba sel kõrgusel kuid esiots veel püsti. Nimelt amortide piir tuli vastu. Tuleb leida lühemad .
Hetkeseis siis


See stange siis kiirelt kokkulapatud proovimõttes, et ehk hakkab meeldimagi ja teen korralikult ära. Üleüldse autoga on tegelt paljupalju rohkem aega veedetud/tööd tehtud kui pildid seda välja näitavad. Ei oska lihtsalt kõike seda lühidalt kirja panna

Esialgu kõik

Arvamused/ideed/küsimused ja muud mõtteterad oodatud. Ärge aind hakake rääkima, et ma ikka teeks ta originaaliks

Risko.