Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Audi 80 b3 1,8s(Bike carb) - 1991 -erno- http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=87690 |
1. leht 3-st |
Autor: | -erno- [ 27.03.2012 23:11 ] |
Teema pealkiri: | Audi 80 b3 1,8s(Bike carb) - 1991 -erno- |
Tervist. Igavusest ja väikse vahelduse mõttes teeks ka siia teema kuna siin minuealisi lugejaid kindlasti rohkem kui Audiclubis . ![]() Sellisena sain.Soetatud siis 2009a septembris. Tegu invallidiga ehk üherattaveolisega paraku. kilovatte on jõhkrad 65. Käike 5. Auto soome reg kuna ise elan siin! ![]() ![]() Vahepeal oli siuke: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Siis tegi nahka natuke mulle ![]() ![]() ![]() ![]() Üritasin veel kere taastada kuid siiski igaltpoolt kõver.. Jäi mõneks ajaks niimodi seisma ja oma saatust ootama. ![]() ![]() Siis selgus ta saatus. Teen korda kuid oma jubinad uuele kerele. Vana laiali ja romuhunnikusse. ![]() Uus keredoonor kellegi põllurallika näol. ![]() Omad plekid siia(sirged nimelt) ![]() Enamus sildadest ![]() Ja oma mootor. ![]() Esimesed prooviringid ja kere krundialla. ![]() ![]() ![]() Kuna mootor ja sidur ja käigukast hakkasid kõik vaheldumisi näkku panema siis olen mingi miljon korda neid maha kakkund juba. Lõpuks sai siis nendega kaa tegeletud vähe. Korralik kast, uus sidur ja tema silinder ning hetkel käsil mootori järgiaitamine. Tehtud hooratas kergemaks ning kaan porditud. Tulevad ka baigi karpad ja torukolle. Nendega majandamisest pilte alles siis kui asi töötab ![]() Karpad siis 1100cc kawasaki zzr pealt. ![]() Kuna madaldus on teemas tänapäeval ja endale väga meeldivad madalad autod siis püüdlen sellise kõrguse poole ![]() Perse on juba sel kõrgusel kuid esiots veel püsti. Nimelt amortide piir tuli vastu. Tuleb leida lühemad . Hetkeseis siis ![]() ![]() See stange siis kiirelt kokkulapatud proovimõttes, et ehk hakkab meeldimagi ja teen korralikult ära. Üleüldse autoga on tegelt paljupalju rohkem aega veedetud/tööd tehtud kui pildid seda välja näitavad. Ei oska lihtsalt kõike seda lühidalt kirja panna ![]() ![]() ![]() Risko. |
Autor: | fm25 [ 27.03.2012 23:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,8s - 1991 -erno- |
Tuttav kurv kus välja panid ![]() Edu ehitamisel |
Autor: | -erno- [ 27.03.2012 23:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,8s - 1991 -erno- |
fm25 kirjutas: Tuttav kurv kus välja panid ![]() Edu ehitamisel Kust sina seda kurvi siis tead? ![]() ![]() |
Autor: | EnricoN [ 27.03.2012 23:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,8s - 1991 -erno- |
Uus Black mama vähemalt ![]() |
Autor: | -erno- [ 27.03.2012 23:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,8s - 1991 -erno- |
Ei tule mattmust ![]() |
Autor: | EnricoN [ 27.03.2012 23:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,8s - 1991 -erno- |
Mis värvid muidu plaanis võiks olla ? |
Autor: | -erno- [ 27.03.2012 23:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,8s - 1991 -erno- |
LY9Z, L7 Värv juba reaalselt olemas kodus, et seda muutma ei hakka. (juhul kui keegi midagi väga head välja oskab pakkuda siis on mõeldav veel) Siuke. ![]() Edit: Tagaluugi unustasin ültse ära.. Proovipärast täitsin numbri koha ära. Alguses fiberglassiga aga see läks perse. Keevitasin sinna pleki hoopis. Lihvin siledaks ja krundin ära. Siis näeb kas sobib või ei. Kui sobib siis nri koht stangesse ehitada ja kui ei sobi panen lihtsalt teise luugi külge ja tuleb pikk a90 paneel. Nurgatuled tulevad kah punased(olemas). ![]() |
Autor: | tnacc [ 28.03.2012 06:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,8s - 1991 -erno- |
Tõotab midagi huvitavat tulla ![]() |
Autor: | Killer666 [ 28.03.2012 12:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,8s - 1991 -erno- |
Mina paneks audi 80-90 pikad mustad tuled , koos selle tumeda keskosaga. |
Autor: | -erno- [ 28.03.2012 14:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,8s - 1991 -erno- |
killer666 kirjutas: Mina paneks audi 80-90 pikad mustad tuled , koos selle tumeda keskosaga. Need oleks jah ideaalsed. Eriti veel mustal autol. Aga ega neid vist palju ei liigu hea hinnaga ![]() |
Autor: | -erno- [ 28.03.2012 14:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,8s - 1991 -erno- |
tnacc kirjutas: Tõotab midagi huvitavat tulla ![]() Tulevikus näeb kah. Väheke loll lahendus on selle audi kapoti all. Nimelt mõlemad kollektorid jooksevad samalt küljelt välja plokikaanest. Paras peavalu on saada asi nii, et seal miski põlema ei läheks. ![]() |
Autor: | -erno- [ 28.03.2012 20:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,8s - 1991 -erno- |
Kuna veljed plaanis laiad hankida oli vaja esittibu nõksa laiemaks. Neil ei olndgi pmst mingit väljaulatavat osa. Nüüd on sama väljas kui tagumised. ![]() Keevitatud siis originaal kaar laiemaks. Sai sirge küll ja isegi plekk ei mängind kuumaga kõveraks.. ![]() ![]() |
Autor: | EnricoN [ 28.03.2012 21:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,8s - 1991 -erno- |
Pane B4 tiivad, neil laiemad koopad ![]() |
Autor: | -erno- [ 28.03.2012 21:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,8s - 1991 -erno- |
Paks1 kirjutas: Pane B4 tiivad, neil laiemad koopad ![]() Liiga laiad ![]() ![]() |
Autor: | -erno- [ 10.04.2012 14:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,8s - 1991 -erno- |
Vahepeal jõudsid karpad vahetuda. Eelmised kawasaki zzr 1100cc omad osutusid vigasteks. Vaakummembraane oli 2tk katki. Hankisin siis juurde 900 cc kawasaki zx9r karpad.(sinna sobivad ka 1100 jubinad, et kui leiangi vea siis saan parandada) Need suhtkoht ok seisukorras. Täna tuleb vist väike öötöö teha ja tahaks kollektori valmis saada. Kütet hakkab peale andma mitsubishi galandi pump ja regulaator(2,7bar-i). Seniks kõik. Varsti tahaks pauku teha ![]() zx9r siis: ![]() |
1. leht 3-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |