Kuna mul on palju sõitmisi, siis sai peale preludet vaadatud midagi säästumat ja ka suuremat. Peale pikka mõtlemist olin kindel, et tahan omale audi a6 c4 kerel ja kindlasti 2,5tdi 103kw ning avanti ja otsisin ka esiveolist. Leidsin, et pole vaja mulle nelikveolist.
Pikka aega hoidsin mobile.de -l silma peal, et saaks tooma minna midagi. Lõpuks aga hakkasin rohkem eesti masinaid vaatama. Sai käidud päris mitut vaatamas üle eesti ning lõpuks sattusin pärnus ühe suht korraliku otsa ja otsustasin ära tuua. Oli see kusagil 2010a märtsi kuus vist...
Autoks siis:
Mark ja mudel: Audi A6 Avant
aasta: 1996
mootor: 2,5tdi 103kw
Esivedu
värv: hõbedane, täpsemalt alumiinum hõbe metallik
lisadeks võib vast nimetada mis algul olid: püsikiirus,2xel aknad,kliima,blokisoendus
Alguses nägi siis auto välja selline(ärge velgedele tähelepanu pöörake, kuna need said lihtsalt garaazist riiulist võetud koos talvekatega):
http://freelander.planet.ee/2ri/5x112%2 ... 010954.jpgAlguses sai kohe vahetatud: õlid, rihmad,rullikud. Sisse läks BP õli.
Kui ma auto ostsin olid veel viimased külmad ilmad ja natuke probleemne oli käivitamine. Sai mindud süütenurka uurima ja oh imet, asi oli ikka päris vale. Peale selle korrastamist oli üldse teine minek asjal.
Hakkas kevad:
Sai siis riiulist võetud suverehvid koos velgedega, madaldus,tellitud chip, uued klotsid, kettad, xenon tuled, xenon lisatuled.
Kõik külge monteeritud ja sõitma. Eisteks oli kohe tunda, kuidas chipiga mitu korda rohkem masinal väänet, muidugi ka tahma rohkem ja imeläbi ka küttekulu vähenes minu silmis.
Paar pilti sellest ajast:


Muidugi oli mul sõber abis kõike seda tegemas ning pea paari nädalast sõitmist käis ühekorra 50km/h ilge litakas ja keerasin teeäärde. Oh imet, parempoolne sarniir lahti, poritiib kõver,rehv rikutud jne.. Sai siis kusagil tallinna ääres seda laenatud riistadega parandatud ja koju ära sõidetud. Lihtsalt öeldes tegi sõber paremat poolt ja mina vasakut ning kas siis unustas või ei tea aga igatahes oli sarniiri polt lahti. Vedas et kiirus suurem ei olnud.
Tagajärg:

Mis siis ikka hakkasin uut tiiba otsima... ei leidnud ja sai tuttava värvijaga räägitud, et teeb ära.
Aga sügise poole. Teenis siis vahepeal auto mind päris ustavalt. Ühe korra läks mingi tosooli lõrviku ühendus plastik puru, siis uus pendiks ja üks õlivahetus.
Konditsioneer sai ka korda tehtud ilusti, veaks oli katkine kondiradikast. Ehk siis uus radikas, uued tihendid, kuivati.
Vahepeal sai installitud S6 valged kellad ja küttekulu näitama pandud. Veel sai paigaldatud hõbedased katusereelingud. 4x el.aknad paigaldatud. Kärukonks.
Ning peale seda sai tehtud heliisolatsioon autosse. Kasutasin silentcoat 2mm ja 4mm pigimatte, silent coat sound absorber ja vilti liimiga. Rattakoopad-seest ja väljas, terve põhi,pagasnik, kõik neli ust,kapott. Katus jäi esialgu tegematta.
Pilte:




Siis sai kooli mindud, peale mäeküla 2km läksin möödasõidule, kuni käis ilge pauk, rehvitükke lendas igassuunas. Ust lahti ei saanud ja läksin kõrvalistuja uksest välja.. vaatan: jälle ratas koopas, seekord aga teine pool ja tunduvalt hullemini. Miks? Ise ka ei uskunud aga stabikavarras oli pooleks läinud :S mis moodi ei tea. Kellelgi teooriaid siis võib jagada minuga. Kannatada said siis veel: sisemine pooltelje ots puruks, poritiib. Pooltelje otsaga oli muidugi parajat jamamist, tuleb välja et neil diislitel mingi tugevam ja sarnast ainult suure mootoriga bensukatel ja s6-l. Sai siis toodud sõbra käest s6 4,2 stabikavarras(jämedam) ja sisemine pooltelje ots.

Sai ka see korda tehtud ja sõidetud nagu tavaliselt ning oodatud kõnet, et auto saaks värvimisse.
Lasin tuttaval teha korraliku roostevabast poleeritud lisatulede aluse.
Eemaldasin katalüsaatori ja tahma läks tunduvalt vähemaks.
Uus esiklaas.
Tehtud korralik kaabeldus audio jaoks ja paigaldatud:
juhtseade: alpine iva-d106r
Ees: võimendi rainbow ipaul 2.400 ning kõlarid soundstream rf-60c
Taga: rockford fosgate 551x ning kõlarid soundstream trc.6n
Sub: võimendi alpine mrp-m850 ja kõlariks esialgu(raha puudus tekkis) alpine SBE-1243BP
Eelnevalt siis autos enda poolt pandud: peatugedes dvdmängijad 7'' ekraanidega ja tahaistujatele oma Soundstremi ir kõrvaklapid.
Lällar: president herbert ja 2m magnetantenn.
Lõpuks läkski oktoobri lõpus tegemisse ja sain kätte ca nädalapärast.
Hetkel siis selline:





Üldiselt on auto mind hästi teeninud. Keskmisel minu jalaga tuleb 7l/100. vähim olen saanud 5,2/100le. Mitte kompu järgi vaid reaalne.
Mingi aeg sai ka pandud led pargid, led numbrituled, led päevatuled.
Plaanis:
Tasapisi edasi. Kevadel suuremad veljed, poleerimine, keemiline sisepesu. peatugedest monitorid minema ja lakke monitor. Tahavaatemaakera, mis seisab riilus juba pikemat aega. Tahaks tugevamat põhjakaitset. Uusi istmeid ette, tekstiilist ja el.soendusega tumedad sportistmed(kui kellelgi pakkuda, siis ps abiks). Lähiajal uus aku. Kunagi hiljem optima yellowtop aga hetkel raha vähe. Uus toonklaas va esiklaas.
Üldiselt võib autot liikumas näha. Imavere-paide-tallinn-loo Lällaris AM 8 kanal
Eks kirjavigasid on palju ja parandan ära, kui ise märkan.