Oeh , eile sai siis auto väikse uuenduskuuri , sai siis orginaal välimust taastatud.
Alguses oli plaan , et uuriks välja miks mootor vahele jätab? Sai siis teine audi kokku pandud, logar külge ratas alla , garaažist välja ja üheksakümmend sisse.
Kell oli juba parajalt palju , mingi 22-kanti , seega õues juba piisavalt pime , lähme sõpradega natukeseks garaaži. Esimese asjana , tuled kustu , kapott lahti , ning avanes väga sheff vaatepilt , piibu juhtmed peksid üle pea igast võimalikust kohast , isegi süütepoolist , sealt sähvis koguaeg isegi tühikäigul. Jagajal lõi ka mõni piibu juhe üle , aga see ainult suurtel pööretel. Üheks nähtuseks oli see ,et mootor jättis vahele pmst ainult soojast peast ja üldjuhul kui vahelejätmine hakkas toimuma käis ka ventikas.Salongis sisse ehitatud ventika lüliti , muidugi hakkab ta ka ise tööle aga see igaks juhuks.
Nii kui ventika järgi lükkasime , ülepeksmine vähemalt kahekordistus.
Vähemalt sai vea teada ja täna üritab sellega midagi ette võtta.
Järgmisena sai vaadatud summuti kinnitusi , et kuidas sportsummutit alla aretada. Tundub ,et see plaan jääb ära ja ei saagi ilusat r5 helistiku esile tuua. Põhjus väga lihtne , orginaalis on summuti ots toodud kaarega või kuidas seda nimetada , ja sportsummuti tuleks üldse teisest kohast välja , mitte sealt kus stangesse on koht tehtud.
Uni hakkas juba peale tulema , seal pool pimedas garaažis.
Mis seal ikka , hakkasime "pornotuuningut " eemaldama. Esimese asjana sai , ette võetud iluvõre. Minu õnneks ei olnud iluvõre kui ka need õhuribid salongis värvitud hõbedase värviga, vaid mingi taolise asjaga nagu foolium , ainult alla oli tobedalt palju liimi mida oli , eriti tore eemaldada , kuid küljest nad saime ja pinna ilusti puhtaks ka.
Sai häirivaid tegureid veel hävitatud , katuselt sai eemaldatud hai uim ? Uim oli katusele paigaldatud kahe-poolse teibiga. Hea oli see , et mingit jälge maha ei jäänud.
Kõige suurem ja häirivam tegur auto juures oli , see kamei antitiib , mis oli kummist ja tiiva olek oli sama mis tarretisel. Sai tiiva kruvid lahti võetud , tiib küljest ja avanes kole vaatepilt , viis kruvi auku , ja jõhkralt silikoni mida oli kruvide vahele lastud , ühte kohta jäi mõnus lätakas mis oli tõesti , no hiigelsuur ja paks. Alguses ei tulnudgi pähe kuidas oleks seda lihtne eemaldada , kuna küüned hakkasid juba valutama ja too oli päris tugevalt seal peal. Sai need lakibensiiniga kokku tehtud ja nurga alla oleva puu tükiga maha kraabitud.
Ja see vaade mis avanes , kui autot vaatasid. Pole enam üldse selle moodi milline ta ennem oli , vahe on tõesti nii suur , poleks isegi uskunud.
Nüüd hakkas häirima skorpion mis oli , pagassi luugi külge liimitud. Ka see oli üpris kõvasti kinni , sai seda lakibensiiniga leotatud ja kätte ta saingi , mõnusalt ilus vaade jäi

Veel lendasid eile auto küljest minema , ilukilbid, peeglite pealt mingid suured lisapeeglid , ning väiksed ümmargused lisapeeglid , sees oli tahavaate peegli külge ehitatud , tohtutult suur peegel mis sai ka ära võetud , veel sai eemaldatud telefonihoidja , iminapagaga märkmik , roolikate , audi rõngad taga stangelt , uste elkurid,need katted mis taga külje akende peal , ning veel mõned kleepsud.
Lõpuks kui mina tuppa sain ja sõbrad koju oli kell 2.28.
Nüüd kuluks ära üks korralik pesu , ja välja mõleda mis saab aukudega mis tagaluugil on.
Tagant oli päeval selline :


Ja eest , foolium eemaldatud iluvõrelt
