Kuu aega tagasi sai töökaaslase auto peale mitmekuulist mõtlemist soetatud.
Ajaloost natuke: 2006 aasta suvel ostis mu töökaaslane selle auto. Peale 160km sõitu viskas õlitule põlema. Diagnoosiks raamsaale vigastus. Siis sai auto omale uue mootori(sama mis stockis) 2.3 147kw. Samuti asendus automaat kast käsikastiga, mis pärines 3.0 liitriselt Saabilt. See tähendab omakorda madalamaid pöördeid maanteel - öko! Lisaks lendas mootorivahele uus suurem turbo GT2860RS. Sellekäigus sai auto ka downpipe omale. Õhufilter asendus KN sportfiltriga. Pihustid tulid Siemensi Deka 630cc, seoses selle moditi ka aju. Uus cooler installiti ette, et piisavalt jahutust saaks mootor. Lisaks tulid salongi rõhukell, õlirõhk ja mootori temp. Samuti läksid alla kangemad amordid ja madaldusring. Kokkuvõtvalt tegi eelmine omanik autoga vist kõike, mis teha annab. Summuti on 3 tolline Simons. Arvete patakas on tohutu, mis kaasa sain.
Praegu siis autost: enamus silla detaile koos mootoripatjadega ja kastipadjaga on powerflexide peal. Jäik ja mõnus juhitavus. Olen vahetanud mõned õhulõdvikud, mis on lihtsalt väsimusest muredaks muutunud. Ees ootab suvel natukese keretöid ja gaasitrossi vahetus, kuna tollel on osad traadid hargnema hakanud.
Lisasi on autol palju, kõik vist, mis pakuti tolle aja Saabidele: el aknad/peeglid, kliima, istmesoojendused, püsikas jne jne.
Jõunumbritest siis niipalju, et 300+ jõudu rattast ja 600+njuutonit ja seda kõike 1,7 bar´i juures. Ainuke probleem on jõu mahasaamine, kuna 2. käiguga käib tühja mis tühja. Rehvid on uueväärsed ees, aga sellest pole abi.
Eks kui midagi tarka meenub või juhtub, panen kirja. Hea omal kunagi lugeda.
Paar pilti ka teile:





