Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks: Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi. Näiteks: Audi S4 96a Audimees Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.
Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.
Liitunud: 23.05.2011 19:04 Postitusi: 478 Asukoht: Läänemaa
Ehk siis talverallilt kodus. Kokku umbes 400km ja 80L bensiini. Kunagi varem pole tehniliselt nii viperusterohke aasta olnud. Hommikul vaevlesin pool tundi auto käivitamisega, lõpuks nööri otsas saime tule torru. Seejärel, enne lõunat järsku hakkas auto küttenälga jääma ja surigi lõpuks välja. Sai vaadatud, uuritud, ei tulnud hästi bensiini peale enam, kuigi paagis nats alla poole veel sees. Okei, tutikas bensupump külge, 3km sõitu ja suri uuesti välja. Käsitsi lüües töötas, mootori pealt mitte. Pump maha, selgus et uuel pumbal oli selle kuradi varda mis nukkvõlli pealt tulev võll "vajutab", ära murdnud. Nojah, vana pump peale tagasi. Sai siis ka moe pärast kütusetoru puhutud, kole raskelt käis õhk läbi. Saime korda, jälle liikus. Jaa siis kaks korda veel puhusime torust sitta tagasi. Tuleb asi nüüd ette võtta. Aga muidu pidas vastu kenasti!
Liitunud: 23.05.2011 19:04 Postitusi: 478 Asukoht: Läänemaa
Käisime Vasalemmas jälle sprinti sõitmas. Olud olid märjad ning üle pika aja suutsime sikside vastu midagi mõnel katsel saavutada. Kokku oli meid 12, suutsime korra saavutada 4 ja 3 koha, kuid lõpuks platseerus vend viiendal ning mina seitsmendal kohal. Konkurents on läinud nii tihendaks, et sekundiga langed juba vähemalt 4 kohta.
Nüüd jääb auto suurt hooldust ootama. Vaja hoovastikku remontida, rattalaagrid üle vaadata, piduritorud üle vaadata, nina korda teha jne jne.
Liitunud: 23.05.2011 19:04 Postitusi: 478 Asukoht: Läänemaa
No, käisime vahepeal Varbola Rahvalli 2016 sõitmas. Lootused olid suured, meie mossega 16 siksi vastu SU klassis. Alustasime päeva positiivselt. Küll rikkus teisel katsel asja ära juba käigukast mis oma kulunud teise käigu sünkro tõttu enam ei lasknud teha mootoriga pidurdamist(ehk siis kolmandal alla tõmmata otse ei saanud, alles siis sai kui käik väljas pidurdasid ja siis teise sisse panid). Seejärel kolmandal katsel oli järsku tunda räiget bensiini lõhna millele järgnes juba jõu kadumine. Nimelt bensiinipumba väljund, mis tehase poolt on lihtsalt sisse pressitud, oli leebet lasknud ning kogu bensiin, mida pump ette tõi, lendas kapote alla laiali. Täname ma ei tea keda, et auto maha ei põlenud. Toksisime kinnituse sisse tagasi ja see pidas terve ralli vastu...täiesti arusaamatu nagu vene värk ikka. Seejärel avastasime karpast suure mutri(see mis õhupuhastit kinni hoiab). Kohapeal ei olnud aega lahata kuidas see sinna sai, vaid olime tänulikud et meil niisuured mutrid on mis siibrist läbi ei vaju. Hiljem avastasime et üks karpa õhufiltri kinnituse tikkpolt oli purunenud ja seejärel mutter karpasse kukkunud. Hoolimata tohutust ajakaost ja teadmisest, et enam midagi ei saavuta, jätkasime positiivselt. Sama katse lõpus purunes tutikas rehv...Okei, vahetasime rehvi ära, edasi, AKPS ajakaarti ulatades jäi pihku aknavänt mis heast peast purunes! Kogu tralli näete ühest videost. Pausi ajal remontisime kõik ära ja lõpetasime ralli 12. kohal. Kokku SU klassis lõpetaski 17st 12.
Pilte hiljem, videod nüüd.
SS1 koos põllul käiguga.
SS3 koos bensiinipumba rikke ja rehvi purunemisega jne. VAADAKE IKKA SIIS HÄÄLEGA
Liitunud: 23.05.2011 19:04 Postitusi: 478 Asukoht: Läänemaa
Midagi erilist polegi vahepeal juhtunud peale selle et karpa küljes olev tikkpolt, mis hoiab õhupuhastit, murdus ära ja kukkus neljandasse silindrisse.
Vaikselt käib ka uue mootori koostamine
Ja kuna seekord oli jääradade ajal rallikas rivist maas, võtsime oma mossepargist järgmise auto. Stock mootor, karpadeks 2x dellorto DHLA40F, torukolle, lsd ja viiene originaalkast.
Liitunud: 23.05.2011 19:04 Postitusi: 478 Asukoht: Läänemaa
Eile käisime siis Haapsalu Rahvasprindil. Kokku oli meid SU klassis 18, mina saavutasin 16 ja vend 18 koha. Olime vist ainukesed, kes sõitsid tavalise suverehviga, sel ajal kui teised kasutasid slikke.
Esimese vooru keskel oli järsku tunda kuidas üks silinde tagant kadus ja klõbin sisse tuli. Panin ka kohe diagnoosi, nookuri ja klapi vaheline kausike läinud. Egas midagi, sõitis ka vend ühe vooru kolme pütaga ja siis pausi ajal klapikambrikaas maha, selgus see et oligi kolmanda silindri sisselaske nookuri alt see pisike kausike kadunud ja sisselaskeklapp enam ei avanenud. Kausike ise aga kadunud, ju siis karteris. Kuna uut käepärast polnud, läks kokku ilma kausita, eks teinekord vaatame kas tegi mõne jälje klapi osale peale ka. Miks aga kausike ära tuli, ei tea. Klapivahed olid paigas, võimalik siis et antud eelpingega vedrud ei jaksanud klappi kinni tõmmata pöördega ja siis kukkuski kausike ära, ei tea. Ja seejärel kontaktivaba süüde, üks hetk too arvas et üle 5000 pöörde pole vaja lasta ja katkestas süüte ära. Ei ole mul ükski kontaktivaba komplekt veel selline, mida kiruda ei saaks, olnud. Viimane voor tuli siis kõikse paremini aga noh, rehviga mis asfaldil läbi vajub, ikka sliki vastu ei saa. Aga kuna asfaldisõite maru vähe, ei hakka teda lattu seisma ostma kah.
Liitunud: 23.05.2011 19:04 Postitusi: 478 Asukoht: Läänemaa
mehikemetsast kirjutas:
Historicu passi ajate taga?
Kahjuks või õnneks ei taha historicu alla minna...seal ei saa õige tehnikaga sõita. Ma sihin E9 alla. Lihtsalt tahan teha sellise vanuse ja outfitiga auto mida igapäev ei näe.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 36 külalist
Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis