Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Teema kinni! http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=90806 |
1. leht 3-st |
Autor: | Raido. [ 10.05.2012 21:13 ] |
Teema pealkiri: | Teema kinni! |
Lukku! ![]() |
Autor: | Hannes525 [ 10.05.2012 21:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E30 320, 1990a, ErrEmm |
Stangelisaga oli kenam ![]() |
Autor: | Raido. [ 10.05.2012 21:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E30 320, 1990a, ErrEmm |
ei arvestanud kahjuks ühte äärekivi ja tuli küljest. Kui saaks ta kerega ühte värvi,siis võiks isegi tagasi panna. Praegu mingi spreiga üle lastud lihtsalt. |
Autor: | Haimps [ 10.05.2012 21:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E30 320, 1990a, ErrEmm |
Velg on tuus! ![]() |
Autor: | Raido. [ 10.05.2012 21:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E30 320, 1990a, ErrEmm |
rant võiks läikida küll + kärg võiks ilusam olla. praegu on lakk suht kahjustatud. |
Autor: | Raido. [ 02.06.2012 23:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E30 320, 1990a, ErrEmm |
Üleeile tõin Viljandist ühe M50B25 mootori ära. Pärit e34 pealt. Eile ja täna lammutasin ja puhastasin seda. Asi oli üsna pikalt seisnud ja paraja pa*akihi all. Lasen ära vahetada plokikaane tihendi, klapikambrikaane tihendi, küünlad, termostaadi ja õli. Mõni rullik vist vajas ka vahetust. Vaja veel sebida aju ja õhulugeja. Eile õhtupoole andsin väheke rohkem gaasi..käis ragin ja auto taguosa vajus lääpa. Difri kinnitus,mis rippus imepisikese tüki otsas, läks puruks. Sõber keevitas hommikul kinni ja korras jälle. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | dsl777 [ 03.06.2012 02:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E30 320, 1990a, ErrEmm |
Väga ilus! |
Autor: | Raido. [ 09.06.2012 11:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E30 320, 1990a, ErrEmm |
tänud! Uued jupid saabusid. klapikambrikaane tihend, plokikaane tihend, väljalaskekolle tihendid,väntvõlli tihendid(esimene ja tagumine), termostaat, õlifilter, õli, aju, pidurikettad, rullik. |
Autor: | Raido. [ 09.06.2012 16:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E30 320, 1990a, ErrEmm |
Pidurikettad vahetatud. Vibra kadunud. Ühel pool läks ca 1,5h, teisel pool ca 20 mintsa ![]() |
Autor: | longer [ 10.06.2012 12:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E30 320, 1990a, ErrEmm |
Miks siis ühel pool nii kaua aega võttis ? |
Autor: | Raido. [ 10.06.2012 13:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E30 320, 1990a, ErrEmm |
Pole kunagi pidurikettaid vahetanud. Sõber näitas kõrval, et mis kus tuleb lahti keerata. Kogemus jälle juures. |
Autor: | Raido. [ 05.07.2012 22:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E30 320, 1990a, ErrEmm |
eelmine nv sõber pakkus,et davai, vahetame lõpuks selle mootori ära, kaua see ikka seal puki otsas seisab. ![]() ![]() Hetkel jäi poolikuks. Uus mootor on poolenisti peal. Homme peale tööd jätkub. Ja ehk saab laupäeva õhtul häält kuulda. Veel sai põllelisa parandatud, värvitud ja uuesti külge pandud. Salongis vahetasin mõned pirnid, taha aknalauale läksid ühed Alpine ovaalid. |
Autor: | Laurit [ 05.07.2012 23:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E30 320, 1990a, ErrEmm |
Ai blää. Väga kena, velg nagu rusikas silmaauku. Vaata, et toonklaasi ei pane. Praegu ideaalne. ![]() |
Autor: | kanemgi [ 05.07.2012 23:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E30 320, 1990a, ErrEmm |
Vääga mõnus masin, põllelisa teb just eriliseks eest teistega võrreldes (Y). klaasidele tooniring kah paha ei teeks aga no maitse asi ![]() Edu ja jõudud buumeriga ![]() |
Autor: | Laurit [ 05.07.2012 23:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E30 320, 1990a, ErrEmm |
kanemgi kirjutas: klaasidele tooniring kah paha ei teeks aga no maitse asi ![]() Ühtlane sobiks tõesti, ma pidasin silmas seda, et ainult tagumised oleks porno, kupee puhul kindlasti. |
1. leht 3-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |