Panen siis enda uue liikuri siis ülesse
Tumeroheline metallik 3 ukseline luukpära, 4 istekohta, 2.5l V6 bensiinimootor võimsusega 125kW (170hp), 5-käiguline manuaal käigukast, esivedu.
Varustustase: konditsioneer, 15" valuveljed, elektriline katuseluuk, abs pidurid, roolivõim, veojõukontroll, sport vedrustus, suverehvid
Salong: mehhaaniliselt reguleeritavad sport istmed, toonitud klaasid
Mugavusvarustus: kesklukk, 2 X el. aknad, elektripeeglid, stereo, cd mängija, mp3, x6 kõlareid, pardaarvuti
Turvavarustus: 2 X turvapadjad
Tuled: udutuled
Talvevarustus: peeglisoojendused
Kuna auto soetasin endale 24.09.2011a ja pole väga palju jõudnud teha.
Sisu vahetasin ära v6 originaal sisu vahetasin musta nahksisu vastu.
Originaal esituled vahetasin tumedad angel-eyed tuuningtuled vastu .
Tegemist vajavad asjad (mis hetkel silma hakkas).
Vaja diagnosti minna kuna mootori tuli põleb .
Tagumine tiivaäär tuleb korrda teha ning küljekarbid vajavad ka nokitemist .(ja uut värvi)
Jahutus vedeliku natsa lekib.






pilte ka sisust.


Nii siis sai siis täna rattad ära vahetatud ja talvekad teise masina alla pandud

liigub enam vähem edasi ( kuigi jah kiirendada väga ei sa 3 käikuga libiseb jubetalt läbi aga vaikselt ja rahulikult saab sõita küll ). Asjad mis tuleks üle vaatada on bensiini näitik ei tööta , homme vaatan üle milles jama . Vasakupoole sisemine pooltelje pori kaitse on puru ning vajab vahetamist .Keskkonsoolis ei põle ükski tuli need vahetan ka homme ära ning makki toite vaatan üle ( suht porri tehtud , kui tuled põlema panen siis tuleb ainult bass taha ja makki kuulamiseks peab süüde sees olema , keegi on ikka suht hästi ühendanud ). Mootori õli on suht must ja ma arvan selle pärats ja tiksub jubedalt. Täna siis vaatasin et autol on eest-taha välja uus sumputi alla ja kettad ning klotisid on suht uued .Silla süsteem on väga vaikne ning hea mõnus sõita ( talveks 5+ masin hea kõrge ).
Homme läheb teine masin Talveune aga enne pesen masina puhtaks ja siis hakkan vaikselt teda parandama ( vahetan varuosad ära mis kodud kappiotsas vedelevad

).
Aga kaks pilti siis


Nii pole siis ammu midagi kirjutanud .
Auto hetkel tallinnas parktika kohas.
Vahepeal siis nii palju tehtud et vahetatud on küünlad , küünla juhtmed, sisselaske tihend, klapikambrikaante tihendid ja sina kuuluvad kummi tihendid .
TÄna alustasin ka praktika kohas vaikselt keretöödega , pilt mida ma nägin ei olnud ilus

aga saab asja. VAJA siis korda teha küljekarbid kuna ei olnud nii head kui algues vaatasin ehk laiendi alt tuli päris mittu auku välja . Ja tagaosa läheb tegemisse kuna se on avariis olnud ja suht apu.
Kui kere korda saan siis läheb kursavenna juurde värvimisse ning siis paigaldan ka Zender lisad külge ehk siis küljelaiendid , antika, esi ja tagaslia
Kuna eriti raha ei ole siis peab vaikselt tegema.
Lähiajal vahean ka tagumised amordid ära ja panen Zender madaldus vedrud alla .
Keiri käest sai siis toodud calibrale uus tagaosa aga hetkel ei teagi kas vahetan välja või kuidas . Tänud Keirile
Praktika hea teha kuna saab targematel nõu kes tegelevad igapäev taoliste asjadega .
Plaanis masin suveks korda saada .
Paar pilti siis





Vahepeal on siis asi nii kaugele jõudnud. Teha on veel palju
TÄNAN siis foorumis kasutajat urmo1989 kes on mulle auto ehitamisel abiks .
paar pilti .





reedel siis juhus selline asi
v6 mootoril on ikka suht palju jõudu
kaks pilti


Aga nüüd liigub masin juba . Väike probleem on spido valetab jubedalt

näitab 50 km rohkem

. Kas keegi teab milles viga võib olla mootoriks on v6 ja käigukast on f16 .
Nii asi on siiis juba nii kaugel. Kõik rooste mis silma hakkas on eemaldatud ( ja välja lõigatud ). Plekk mis sai asemele pandud selle siis katsin pealt : roostemuudri , happakrunti , siiler ja põhjamastiks ( aga seda igale poole ei pannud). Põhi ja rattakoopad sai siis survepesuriga ära pestud ning põhjamastiks peale kantud ( piltil on põhi pestud ja ilma mastiksita).
Täna sai siis üks küljelaiend külge liimitud ja originaalid alla pandud ning antikas ka külge instalitud. Hommes siis panen teise poole küljelaiendi külge ja kui aega töö kõrvalt rohkem jääb siis paigaldan ka esi-ja tagalisa .
Paar pilti siis .



Nii täna sai siis masin niikaugele et ette panin zender madaldus ja esistange panin ka külge ära, Masin on siis nii kaugel et homme läheb koju ( varjualla ) ära ja kui raha koos siis läheb värvi. Juuniks peaks masin valmis olema ja eesti teedepeal ringi vurama .
Paar pilti siis kuidas hetkle mains on


