Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Honda Civic 2002; ZaintS http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=91165 |
1. leht 8-st |
Autor: | ZaintS [ 17.05.2012 18:43 ] |
Teema pealkiri: | Honda Civic 2002; ZaintS |
Tervist! Juba pikemat aega olen niisama foorumi teemasid lugenud ja lõpuks otsustasin, et teen endale ka kasutaja. Esimese postitusena teen kohe lühidalt teema enda autost. Sai siis teine ostetud 10. märtsil käesoleval aastal. Eelnev auto vajas juba hädasti välja vahetamist, aga iga aasta sai lõpuks ikkagi otsustatud, et okei üheks aastaks teeb veel ülevaatuse. Ja nii kestis see oma 5 aastat. Kuna aga märtsis lõppes mul eelmisel autol kindlustus ja ülevaatus oli maini, ei tahtnud enam uut kindlustust teha ja saigi kiiruga uus auto vaadatud. Masuudi mees ma eriti ei ole ja seega sai vaadatud bensiini mootoriga autosid. Ei tasu valesti mõista, absoluudselt ei tee diislit maha, aga ei lähe lihtsalt minu vajadustega kokku. Läbi töökaaslase sai alguses ühte 1998 a. Audi A6 vaatamas käidud. Telefonis oli jutt kena ning kuna töökaaslane müüjat soovitas, siis olin kohe valmis raha taskus autot ostma minema. Kohapeal selgus aga, et antud auto oli totaalne ront. Kirjas olevast läbisõidust võis ainult unistada ning mootor oli seest sellist kõntsa täis, et pikka iga ma sellele autole ei ennustanud. See tõmbas moti täiesti maha ning selleks päevaks autode vaatamisest aitas. Järgmine päev läksin uuesti õnne proovima. Siis jäi kohe alguses silma üks 2001 a. Peugeot 406 universaal. Väljast nägi kõik kena välja, aga autot uurides selgus jällegi, et jahutusvedelikku polnud peaaegu midagi sees ning teades, et kaanetihend on nendel autodel nõrk koht, jalutasin jällegi minema. Sai ka ühte Mondeot vaadatud, aga see oli alt nii roostes, et väga sisse istuda ei julgenud. Nii viiski mu tee lõpuks Veho Rocca salongi, kuna ka see civic oli varem välja vaadatud. Vaja oli ökot ja hea mahutavusega autot igapäevasteks liikumisteks ning pean ütlema, et siiani olen valikuga igati rahul. Autol mootoriks 1.6l SOCH VTEC, koodiga D16V1, millel tehasest 81kW ning siiani üldiselt ainult kallanud ja tallanud. Esimese asjana sai kohe sõidetud Automaailmasse ning ostetud uued kojamehed, kuna oli vihmane ilm ning eesolnud kojamehed ei pühkinud eriti midagi. Järgmisel päeval sai mindud salongi õhufiltrit ostma, kuna vanast võis ausaltöelda mulda välja kallata - sellega sai ka udustest akendest lahti. Samuti sai Inglismaalt ka K&N pestav filter ostetud, et mitte paberfiltritega mässata. Suurima probleemina tookski välja ehk vaid selle, et esisillal oli meeletult kokkujooks paigast ära. Sai sild ka reguleeritud. Viimase asjana sai ka õli vahetatud. Valitud sai Mobili täissünt, kuna sellega head kogemused. Pärast kõike seda on keskmine kütusekulu langenud 6,2l/100km, mis on igapäevaseks sõiduks täiesti ideaalne, arvestades, et sõidan linna/maanteed suhteliselt pooleks, linna isegi veidi rohkem. Praegu häirivad rohkem pisivead. Nimelt and is parem tagumine kesklukumootor hiljuti saba (Esindus küsis 98EUR, tellisin Saksamaalt 50-ga) ning eile selgus huvitav lugu - nimelt sõidu ajal tundus kuidagi harjumatu, et vasak küljepeegel väriseb, varem pole seda märganud. Selgus, et peegliklaas oli korpusest liimist kuidagi moodi lahti tulnud. Ega midagi, liimi vahele ja nüüd püsib jälle. Hea kiire ja tasuta remont ![]() Kuna aga mulle meeldib meeletult kogu aeg autot näppida, siis sai ka selle autoga plaanid paika pandud ning eelarve Excelis kokku kirjutatud. Alustasin helitehnikaga ja pikas perspektiivis on plaanis SQ valdkonnas kätt proovida ja ehitada süsteem, mis kõrval hea kuulata. Esmalt sai hakatud kõige olulisemast peale - heliisolatsioon, mis jaapani autodel on suht puudulik. Praeguseks tehtud pagasnik ja põrand. Tervenisti läks maha Dynamat Extreme ja peale vilt (Kuna põrandaga lammutasin terve päev, et vana matti kätte saada ning uus maha panna, siis ei jõudnud pilte teha. Palun vabandust! Aga igaljuhul sai põrand ja pagasnik 100% kaetud). Järgmisena plaanis uksed, siis lagi. Plaan on ka välimus ja natuke mootorit näppida, aga see kunagi tulevikus. Lühidast jutust on juba päris pikk saanud, nii et lõpetuseks ka pildid autost. Ei ole ise pilte teinud, kuna pole head kohta leidnud, Hetkel siis pildid müügikuulutusest: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | ZaintS [ 22.05.2012 18:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: Honda Civic 2002; ZaintS |
Tere taas! Vahepeal nii palju muutunud, et reedel sai nagu väike laps jõuluvana ja pakki oodatud. Ja siis tõigi postiljonitädi paki ukse taha ning sain Saksast keskluku mootori kätte. Sai kohe ära ka vahetatud ja nüüd jällegi saab kõik uksed puldist lahti ![]() Täna oli ilm nii võrratult ilus ja kuna mul oli töölt vaba päev ning ülikoolis sai ka enne sessi kõik ained tehtud, siis võtsin igasuguse keemia juurde ja pesin ning vahatasin korralikult auto ära. Kõige vastikum on muidugi see õietolm. Nii kui saad teise külje pestud on esimene jälle tolmune ![]() Pärast pesu võtsin tehnika kaasa ja läksin autot pildistama. Erilist profitehnikat mul pole, nii et katsusin saada nii hea tulemuse, kui suutsin. Kuna aga koduhoovis ei leidnud head nurka pildistamiseks, siis käisin Assakul ja Viimsis pildistamas. Tulemused siin: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Endale meeldib kõige rohkem kuues pilt. Aga üldiselt tundub, et oma piltidel ei tundugi ta enam nii värdja väljanägemisega ![]() |
Autor: | kj [ 22.05.2012 18:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: Honda Civic 2002; ZaintS |
Osad pildid moblaga tehtud ? |
Autor: | ZaintS [ 22.05.2012 18:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: Honda Civic 2002; ZaintS |
Ei teinud ühtegi pilti moblaga. Sai filtritega mängitud... |
Autor: | ZaintS [ 22.05.2012 19:29 ] |
Teema pealkiri: | Re: Honda Civic 2002; ZaintS |
Kuss kuss ![]() Coiloverid plaanitud järgmisesse kevadesse. Koos velgede ja muu nänniga. Aasta eelarve ilusti paika pandud... Hetkel plaan salong mõnusalt vaikseks saada ja heli arendada. |
Autor: | charly [ 22.05.2012 22:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: Honda Civic 2002; ZaintS |
Muidu civic hea auto, kuid konkreetse põlvkonna viieukseline luukpära on väheke sellise olekuga, nagu oleks keegi ta sumpsi kaudu täis puhunud. 3 ukseline on klassika ja 4 ukseline on konservatiivne. |
Autor: | charly [ 22.05.2012 22:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Honda Civic 2002; ZaintS |
ZaintS kirjutas: Täna oli ilm nii võrratult ilus ja kuna mul oli töölt vaba päev ning ülikoolis sai ka enne sessi kõik ained tehtud, siis võtsin igasuguse keemia juurde.... Tahtsin vaid seda lisada, et sess on pingeline aeg küll aga targem on ikkagi igasugustest ainetest eemale hoida, eriti "kemiast"... |
Autor: | ZaintS [ 23.05.2012 09:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Honda Civic 2002; ZaintS |
charly kirjutas: Tahtsin vaid seda lisada, et sess on pingeline aeg küll aga targem on ikkagi igasugustest ainetest eemale hoida, eriti "kemiast"... ![]() ![]() Mul on jah millegi pärast kombeks igasugu veidraid autosid ligi võtta (eelmine oli Suzuki Baleno ![]() Oleks too hetk 3-ukseline 1.6 mootoriga müügis olnud, oleks ära ka võtnud. Selle generatsiooni type-R'e polnud ühtegi. Nüüd aga mõtlen, et 5-ukseline on samas igapäevaseks praktiline ning kuna mul tihti auto rahvast täis, siis palju mugavam. Antud kere pluss on see, et salong on toodud ettepoole, mistõttu on tagaistujatel ruumi küllaga. Kui ees istun mina oma 1.80 pikkusega, siis taga sama palju jalaruumi, kui A6's. Lisaks veel see pluss, et puudub kesktunnel - Politsei peab kinni, hüppad ruttu kõrvalistmele, kui see tühi ja: "Ah, mis? Mina magasin, kus kurat juht kadus?" ![]() Olen vaatanud, et äkki mingisugune Type-R või Mugen stiilis tiib luugil muudaks seda kompotti natuke meeldivamaks... |
Autor: | HeavyCuda [ 23.05.2012 12:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: Honda Civic 2002; ZaintS |
Ei tasu mingeid tiibasid ja asju külge toppida enne, kui auto vähe madalam ja ilusa valuga ![]() ![]() |
Autor: | ZaintS [ 23.05.2012 14:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Honda Civic 2002; ZaintS |
HeavyCuda kirjutas: Ei tasu mingeid tiibasid ja asju külge toppida enne, kui auto vähe madalam ja ilusa valuga ![]() ![]() Antud auto sai ostetud olude sunnil. Ei olnud konkreetset margieelistust, et vot tahan kindlasti Civicut. Seetõttu ei hakanud ka erinevatest klubidest uurima. Need 2 kuud, mis ta mul käes on olnud, olen aga ostuga igati rahul olnud -> Mahutab päris hästi, vajadusel saab tagumiste istmete klappimisega ka suuremaid asju vedada, lisaks ökonoomne ning hondalikult ergas mootor. Täna sai aga natuke autot summutatud jällegi. Kuna eelmisest korrast oli jäänud piisavalt materjali üle, et tagaluuk ära teha, saigi see ette võetud. Pagasniku begin tookord sedadi... ![]() ... ning luuk sai lõpuks selline: ![]() Et neil tagaluuki teha, peab küll kirurgi haridusega olema. Ei noh, mul ei ole väga suured käed, aga kamoon, see on hullem töö, kui läbi aanuse nina sügada... Nüüd aga läheb luuk sellise mõnusa tuhmi tümpsuga kinni, mitte ei plärtsu nagu aidauks. |
Autor: | HeavyCuda [ 23.05.2012 16:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: Honda Civic 2002; ZaintS |
No kiigata oleks ikka võinud ju siia ja sinna ![]() |
Autor: | ZaintS [ 23.05.2012 19:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: Honda Civic 2002; ZaintS |
Tulin just sõidust ja no ma ei tea, kas see on mingi pseudo efekt vms, aga salong on ikka kõvasti vaiksem, kui enne luugi tegemist. Võib-olla kujutan vaid ette, aga uskumatu, et nii väike asi nii palju võib mõju avaldada. |
Autor: | S-N-O-W [ 24.05.2012 10:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: Honda Civic 2002; ZaintS |
Endal sama auto ph,sama jutt nagu sul käisin vaatamas vw ,audisi jne aga honda oli suht ainuke mis oli heas korras. palju sul u kulus pigimatti plaanin ka natuke vaiksemaks teha.Endal Selline ![]() |
Autor: | ZaintS [ 24.05.2012 10:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: Honda Civic 2002; ZaintS |
S-N-O-W kirjutas: Endal sama auto ph,sama jutt nagu sul käisin vaatamas vw ,audisi jne aga honda oli suht ainuke mis oli heas korras. palju sul u kulus pigimatti plaanin ka natuke vaiksemaks teha.Endal Selline Naisss! Siiani olen ostnud 2 dynamati bulk pack'i, kus on 9 lehte karbis. Karbiga katab 3,7 ruutu. Mul hetkel 1 terve leht ja natuke tükke veel alles. Ära on tehtud 99% kattega salongi põrand, pagasnik (põhi, küljed, tiivad jne) ning tagaluuk. Muutus kõvasti vaiksemaks. Hetkel olen aga järeldusele jõudnud, et just uksed ongi neil suurimaks müraallikaks, kus tee kohin jms läbi tuleb. Seega soovitan just uste välisplekile esmalt panna. Kuna ma teadsin, et tahan terve auto ära teha, siis alustasin raskeimast ning kõige rohkem lammutamist vajavast osast - põrandast. Mina eemaldasin ka tehase isolatsiooni, mida on põrandal, pagasnikus ja taga istme all kõvasti, kuid mis ei ole just parimate heli isoleerivate omadustega. Kuumaföön ning mingisugune spaatli laadne asjandus on kõvasti abiks, aga aega läheb sellegi poolest palju. Sedasi sai hilisem lisakaal väiksem ning ka kontakt pinnaga parem. Pea aga meeles - kui sul on esiistmed turvapatjadega, nagu mul, siis enne lahti ühendamist peab VÄHEMALT 3 MIN aku maas olema (ja jääma ka maha). Vastasel korral jääb hiljem armatuuri SRS tuli põlema ning maha saab seda minu teadmist mööda ainult esinduses. Kui sul on ka tehase raadio, siis hiljem on raadiole koodikaarti ka vaja. Aku läheb peale alles siis, kui terve auto juba koos. Lisaks soovitan matile ka veel midagi peale panna. Muutub veel vaiksemaks ning vähenevad ka naginad, kui mõistusega ja õigesse kohta panna. Vilt on üks odavamaid lahendusi (kas siis liimiga, või ilma liimita ja vaja sprei liim juurde osta). Kuna aga sedasi muutub pind palju paksemaks, siis soovitan eelnevalt mõelda, kuhu ja kuidas panna, sest hiljem võivad tekkida probleemid salongi detailide tagasi panemisega. Kui küsimusi tekib, võid sõnumi teele saata! EDIT: Vabandust, tegelikult saab ühest karbist Dynamatist 3,3 ruutu. Üks leht katab 0,37 ruutu. Ajasin numbrid segi. |
Autor: | ZaintS [ 24.05.2012 17:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: Honda Civic 2002; ZaintS |
Täna sai auto juures likvideeritud üks enim häirivaid detaile, mis siiani pidevalt silma riivanud. Enne: ![]() Pärast: ![]() Ime, kui palju sellised pisidetailid auto üldmuljet mõjutavad. Mina jäin tulemusega rahule! |
1. leht 8-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |