Kirjutan siis rohkem omale aga pikk see jutt tuleb.
Täna sai siis ülevaatusel käidud ja see Läbitud ilma "Abita" see tähendab, et ausalt korras ja igati tänavakõlbulik.
Muidugi oli auto puhas ja vahatatud kuid pildid on õhtused ja siis oli juba seljataga 40km kruusateed ja umbes 80km kõvema kattega maanteid, sai siis ka subfuufer autost välja visatud, et näha kas Noor pere koos vajaliku kraamiga ka peale mahub...
Saab Häda korral saab sõidetud küll perega kuid siis on nii, et vankri "kookon" on salongis sohvritaga Laibanööriga kinni, raam aga pagassis- mahutades veel tööriista kohvri ja muu kraami mis autos olema peab...(Passat on ikka perega sõitmiseks palju magavam).
Auto räpane ja salongis ka paistavad juhtmed ja osad detailid pooleldi lahti kuna kokkupanek läks kiireks ja nagu ikka peab hakkama leiutama Kinnitusi jms kuna eelmised lammutajad kasutanud ohtralt nipukaid, isepuurivaid jne. asjad ikka saavad paika lähiajal.
Kui keegi mõtleb miks vaja sõita poolikult koos auto salongiga ja miks asjadega niimoodi kiirustada siis vastus on lihtne:
Käsitsi ei taha 6km tööle minna ja velo ka ei ole.Teine auto peab aga Pm igapäev perega sõitma.
(Oman ka Pm tervet salongi, st et kõik peale laepolstri olemas ja esmapilgul paistis et seal "lisa kinnitusi kusagil veel pole")
Enne ülevaatust sai siis tehtud:
1.Tule raamid värvitud
2.Stange natukene paremaks arstitud, natukene võrku lisatud kus polnud ja sedagi värviga rikastatud
3.Kõik supordid käisid lahti, puhtaks/hooldatud et ikka asjad liiguksid.
4.Tagumised supordid said ka sisse remont komplektid ja kässar toimima(ostes polnud trosse küljeski, olid pagassis)
5.Piduri regulaator vahetatud ja toimetab nii nagu vaja(uus)
6.Sai ka kilovatte supordite värvimiega juurde hangitud-et poleks NN rooste kärakaid sealt veljevajelt näha.
(kuna punane värv oleks liialt kilovatte teinud siis said rohelised)
7.Rehvi kirjad valgeks (seda vaid seepärast et mulle endale meeldib nii)
8.Sai ka auto uuesti käima saadud, kuna vast ikka ise suutsin armatuuri alla salalukule pihta saada ja sellest ei teadnud ka eelmine omanik midagi...See tingiski selle, et suutsin auto peaaeg algosadeks lammutada.
9.Suunad ja muud tuled üle vaadatud , suunad kenasti stanges mitte nii, et üks stanges teine sõidutule kõrval.
10.Varem vahetatud kõik Mis Sillastendi võiks segada vahetanud pole veel vaid amorte ja vedrusid ning laagreid, muu veermiku osa uus.(max.2kuud vms) muidugi ka küünlad ja juhtmed jagaja kaas, rootor ja õhupuhastist tulev toru/lõdvik mootorisse Korralik.Õli muidugi sai uus ja ka filtrid.
11.sai ka mütsiriiulile uued kõlarid ostetud, kuna seal olid nii suured augud, et tavasuuruses ümar kõlar kukkus sealt lobedalt läbi, oli ikka nii kole, et pidin lihtsalt selise väljamineku tegema.(muidu pole suurem asi kõlari ostja)
Seega suurim mure mul on Esimese stangega, kuna see kõver ja milljonist juppupist kokku pandud jne Makrot ja kipsikruve ja silikooni ikka kõike mis korralik soome ehitaja kunagi kätte on saanud., sellest ka pilte aga neid teiega ei jaga.
Lähimad plaanid on ikka salong viisakalt kokku enne seda aga üritaks üleliigsed juhtmed hingusele saata.
Istmetele nahk ka ostetud, pean nüüd ootama, et õmblusmasin ülesse saaks...
Otsin siis präegu stanget ja kabedamaid esimesi tulesid.
Pikkale jutule lisaks mõned Musta auto pildid ka siis:
pildid kuidagi nii suureks muutunud, mina neid muuta ei oska kahjuks.







