Esmaspäeva õhtul sai siis maja ette tagasitoodud quattro.
Millega tegu: autoks siis 2.6 V6 ABC 110kw mootor, nelikvedu ja manuaalkast. Kere on sedaan, värvus tumepunane metallik. Lisasid masinal eriti pole, 2 el.akent, 2 el peeglit soojendusega, stereo, 6x kõlarid, 15" valuveljed, taskud esiistmete seljatugedes, kahes osas allaklapitav tagaistme seljatugi, kesklukk-signa-immo, ABS, peeglid päikesesirmides, allaklapitav tagaiste, udutuled ees-taga ja sellega asi piirdubki. Auto kere on päris heas ja veermik- käiguosa on võib öelda, ideaalses korras, samuti ei ole mootoris-sildades lekkeid. Ainuke viga on ühe tõukuri tigin mootoris, mis tühikäigul käib üsna närvidele, sõidu ajal väga ei häiri. Samas, sellise raha eest on autot kuhjaga. Samuti on katki üks tuleklaas, kuhu õnnestus eelmisel omanikul eelmisel õhtul kivi saada. Midagi uut muljetada ei oskagi nagu, kuna on olnud juba üks sellise kooslusega masin, mistõttu enamvähem tean, mida oodata-karta.
Väike TO DO list ka:
1) kaotada ära tiks tõukurist (proovin lisandeid, kui need ei aita, vahetan tõukuri ära);
2) vahetada tuleklaas (hetkel teibitud);
3) vahetada ära paar läbipõlenud pirni kelladeplokis;
4) paigaldada esipõrkeraua alla plastikust lisa;
5) kaotada ära mõned iluvead, kus värvi on koorunud - OK




Otsisin ka värvikoodi, leidsin pagasnikust kleepsu pealt koodi LY3K (Piemontrot), hakkasin siis Motipi valikust otsima vastavat parandusvärvi, et katta mõned iluvead. Kuid mida polnud, polnud vastava koodiga värvi. Ei jäänudki muud üle, kui šablooniga auto kõrval võtta kõige lähedasema tooniga värvikood ja selle alusel siis pintsliga pudelis väike värv. Proovisin kohe ka ära, ja jäi ideaalne, täpselt keretooni. Otsisin ka polte, millega kinnitada velgedele kapslid. Täna õnnestus Würthist saada enamvähem samasugused poldid. Päris täpselt soovitut ei leia, kuna seda lihtsalt pole kohe saada, peaks hakkama tellima Soomest. Õhtul viskan ka pildi, milline auto koos kapslitega välja näeb.
Mis siis veel- sai tellitud ära esitule klaas 15 euriga, samuti on tellitud tõukurid, mis veel niipea kohale ei jõua, seni loodan tõukurite hooldusvahendile, mille Taneli soovitusel tellisin. Lisaks on soetatud ka kelladeplokki paar pirni, mis ootavad vahetamist (ilmselt jääb see nädalavahetusele). Vahetatud sai ka kojamehed. Vanasid raipeid asendavad nüüd Bosch Aerotwin raamita kojamehed. Ideaalsed asjad. Natuke kallid, aga hea asi peabki kallis olema.

Küsiks ka, kust võiks leiad seda musta plastikust lisa, mis käib esipamperi alla? Mitte kuskilt pole saada ja uus on mõttetult kallis. Selle rahaga saaks sisuliselt uue pamperi juba

Kütusekulust- tean, et see on mõttetu teema, aga siiski. Esimese 300km läbimise järel on keskmine kulu 9 liitrit sajale (korralikult vajutatud). Sai Tartus paak silmini täis pandud peale ostmist ning peale 300km läbimist uuesti täis pandud. Peale läks 26 liitrit bensiini. Ei nurise üldse.