Mõtlesin, et panen oma käki ka siia kritiseerimiseks üles.
Auto on 89' aasta 2.0 85kw Opel Omega.
Lisadest on kõik mehaanilised lisad siis.
Aastaid teenis väärikalt mu vanaisa. Nõbuga õppisime selle autoga mitmeid aastaid tagasi ja sai pidevalt vanaisa palutud, et sõita laseks. Eks me peenestasime siis väärikalt ikka. Lõpuks vanaisal, nagu ühel õigel mehel ikka, sai villand ja ütles: "Poisid, võtke see masin siis omale. Siis ei pea te iga kord küsima, et sõita."

Meil kohe munad märjad, et ohsapoiss. Päris mitu aastat sai sõidetud põllurallit. Üks seik on meeles kus isegi ilma igasuguse õlita ja jahutusvedelikuta täisgaasil anti minna. Ei läinud kaan kõveraks, ega tihend läbi. Võrdlemisi pommikindel seega.
Kui see veel vanaisa oma oli, siis me muidugi mingeid "modifikatsioone" ei teinud. Aga kui võtmed meie olid, siis läks pornotuuninguks lahti. Küll topiti sinna täispeaga igasugu kleepse ja triipe peale. Kroomvärviga hullatud, oranži igale poole plötserdatud jne jne.
Siin mõned pildid milline ta on välja näinud kunagi:

parempoolne masin siis

mehepojad masinast eelviimast võtmas

Nendel piltidel on ta siis selline ennem kui me oma mustad käed külge olime pannud.

siin on juba esimesed kleepsud peale tekkinud. pealuu on kohustuslik element


sai peale kleebitud kuskilt kapist leitud kleeps "Büroo" ja sellest ajast saati on selle auto hüüdnimi olnud alati Büroo

rohelised kleepsud +10kw

käigukast andis esimese käigu kuradile ja sai pandud alla uus kast mingi vahe

selline kick-ass värvilahendus lasi mööda põlde ringi

kohustuslik koonukas

cold-air intake

omegafännid!

vähe korralikumad istmed sai sisse pandud

pikapeale andis sidur ilusti töölepingu üles ja nii palju tast järele jäigi

korv polnud ka kõige etem enam.
saigi mõlemad jupid uued pandud

märg ilm ruulib

ega siis ilma tümakata rallida saa

tegijail juhtub..

puhtaks pestuna üle pika aja
Neid pilte on veel, aga ma ei tee seda teile enam rohkem ebameeldivaks. Tean, et olime rumalad, aga mis teha.
Igaljuhul ükspäev siis tuli mõte, et võiks asja korralikuks teha tagasi.
Idee on see, et oleks tehniliselt korras, välimuselt omapärane, sisse mingi muhe muusikasüsteem. Põhimõtteliselt kruiisimiseks üks pill. Mugav on see laev väga ja seega sobib.
Ennem kui hakkate ütlema, et mõttetu üritus jne jne, tahaksin lisada, et autol on omaette väärtus ja temaga käivad mälestused kaasa. Puhtalt peale vaatamine tekitab nii mõneski naeru(heas mõttes). Viitsimist on, et asjaga tegeleda.

Sai ostetud korralikud veljed, mis otsustasin ägedamaks värvida pisut. Auto oli plaanis teha külgedelt matt-must ja katus, kapott, pagasnik lasta roostetada ja siis laki alla, aga tuli teisiti.
Lasime kapotti just vanast värvist puhtaks kui avastasin, et siuke laiguline on päris äge. Saigi otsustatud, et nii läheb ka katus ja pagasnik.
Mõned pildid asjast:

viimane pilt ennem kui asja kallale asusime

kapott muutumas huvitavaks

originaalis olid veljed tehase hallid. värvitud sai nad matt mustaks




ja ääred hõbedased



siin siis küljed mustad ja muu laiguline. esimene põrkeraud tuleb ära vahetada, sest "keenius" poisid tõmbasid traktoriga seda ja panid köie ümber selle



selline tore kaheraudne läheb alla + tühi toru otsast lõpuni

liistud hõbedaseks
Täna pesin mootori ja auto puhtaks enam-vähem


salong vajab kõvasti tööd






Vahetatud asjad:
Käigukast, differ, sidur, sidurikorv, survelaager, pihustid, õhulugeja, kunagi sai pandud korralikud tagavedrud, et perse vasta maad poleks nagu neil kombeks.
Vahetamist või tööd vajavad asjad:
Salongis: Kõik välja kiskuda, istmekatted uued, mõned detailid värvida (must+valge), juhtmeid vedada.
Bensupaak korda teha, amordid vahetada, piduriklotsid, kettad, esisilla juppe hulga + kõikvõimalikud puksid, genekas vaja korda teha või uus osta, korralikku akut vaja, uuemaid stangesid vaja, tuled ette ja taha, uued poritiivad, siit sealt keevitamist. Roostet õnneks vähe, kuna kunagi sai see üsna põhjaliku tõrje.
Esialgu sellised asjad. Muusikat ja värki panen siis sisse kui nendel linnukesed ees.
Homme alustan salongi laiali kiskumist.
Tänan positiivsete kommentaaride eest!
