Auto on toodud 2006a. Jaapanist ja läbinud LHD conversioni. Tasub ka mainimist vist, et neid masinaid pole kunagi vasakpoolse rooliga toodetudki.
Mina olen Eestis kolmas omanik. Masin sai ostetud, kuna hind oli super ja mind on alati paelunud selline natuke "kiiksuga" siseturu kaup. Kuna ostes oli autol k.kast laiali, siis väga midagi vaadata ja proovida polnudki, sai kaup ära tehtud ja treileriga koju viidud ning loodetud, et ehk pääseb ainult kasti remondi ja nipet-näpet veel millegiga

No ja asjaga läks nagu ikka: kõik oli kulunud ja läbi!
Panen siia väikse to do listi mida olen teinud ja mis teha oleks vaja:
Kast õlist tühi, turbiini flants puruks, turbiini sees oleval hammasrattal hambad maas. -tööd teostas VKM racing.
Kasti mahavõtmine nr2, simmer lekkis-Camskillist uus simmer ja kast jälle alla tagasi.
Sillad kolisesid- Põhimõtteliselt kõik detailid olid kulunud ja sai asendatud uutega, nii esi kui tagusillas.
Roolilatt lekkis - likvideeritud, uus latt läks alla (muidugi galandi latt vajas ümbertegemist ja vahetus esisilla ja vahekasti eemaldamist).
Mootoripadjad katki (kõik) -vahetatud.
Jahutusradikas katki - uus radikas läks külge.
Keskkonsool räbal - likvideeritud, korralik keskkonsool sees ja kliimaplokis läbipõlenud pirnid asendatud.
Küünlad täiesti otsas - vahetatud, uued küünlad.
Vahekasti laagrid otsas ning tigu ja taldrik kulunud-tellisin inglismaalt uue vahekasti.
Kõik kõlarid läbi lastud - läksid asemele Herzi kõlarid.
Vasak esimene rattalaager täiesti läbi-uus laager küljes.
Esimesed kettad täiesti kõverad-uued kettad ja klotsid.
Summuti mäda, sukad lõhki-uus summuti kuni lõpupütini.
Coili patjadel uniballid läbi-uued uniballid.
Üks külg on kusagil vallis käinud-ainuke asi mida pole jõudnud veel likvideerida
Eks kindlasti on midagi veel aga ei tule hetkel meelde.
Aga kui auto oli läbinud eelnevad protseduurid, siis sai asjast vähemalt rõõmu ka tunda see talv:


Herkko