Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Mitsubishi Legnum VR4, herx
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=91852
1. leht 3-st

Autor:  herx [ 30.05.2012 00:44 ]
Teema pealkiri:  Mitsubishi Legnum VR4, herx

Mõtlesin, et riputan enda igapäevaliikuri siia üles, mida olen omanud 2011a. algusest alates.
Tegemist siis Mitsubishi Legnum VR4-ga:

Mootor: 2,5l V6 twin turbo 206kw
Kast: tiptronic automaat 5k
Värv: metallik valge
Vedu: nelivedu ja AYC (Active Yaw Control)
Lisavarustus: 4xel aknad, el. peeglid (el. kokkuklapitavad), veojõu kontroll,kliima, elektriline hele nahksisu, udukad jne. (suhteliselt tavaline varustus galandi/legnumi kohta)
Veermik:Cusco coilioverid ja 18" x 8" Riali veljed

Varakevadel oli pill seline:
Pilt
Pilt
Pilt

Hiljem kirjutan ka, auto saamisloost ja edasisest käekäigust kuni tänaseni...

Herkko

Autor:  purexpure [ 30.05.2012 00:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Legnum VR4, herx

Kuidas autom. kast liigutab seda? Uimane?

Autor:  herx [ 30.05.2012 01:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Legnum VR4, herx

Auto on toodud 2006a. Jaapanist ja läbinud LHD conversioni. Tasub ka mainimist vist, et neid masinaid pole kunagi vasakpoolse rooliga toodetudki.
Mina olen Eestis kolmas omanik. Masin sai ostetud, kuna hind oli super ja mind on alati paelunud selline natuke "kiiksuga" siseturu kaup. Kuna ostes oli autol k.kast laiali, siis väga midagi vaadata ja proovida polnudki, sai kaup ära tehtud ja treileriga koju viidud ning loodetud, et ehk pääseb ainult kasti remondi ja nipet-näpet veel millegiga :D No ja asjaga läks nagu ikka: kõik oli kulunud ja läbi!

Panen siia väikse to do listi mida olen teinud ja mis teha oleks vaja:

Kast õlist tühi, turbiini flants puruks, turbiini sees oleval hammasrattal hambad maas. -tööd teostas VKM racing.
Kasti mahavõtmine nr2, simmer lekkis-Camskillist uus simmer ja kast jälle alla tagasi.
Sillad kolisesid- Põhimõtteliselt kõik detailid olid kulunud ja sai asendatud uutega, nii esi kui tagusillas.
Roolilatt lekkis - likvideeritud, uus latt läks alla (muidugi galandi latt vajas ümbertegemist ja vahetus esisilla ja vahekasti eemaldamist).
Mootoripadjad katki (kõik) -vahetatud.
Jahutusradikas katki - uus radikas läks külge.
Keskkonsool räbal - likvideeritud, korralik keskkonsool sees ja kliimaplokis läbipõlenud pirnid asendatud.
Küünlad täiesti otsas - vahetatud, uued küünlad.
Vahekasti laagrid otsas ning tigu ja taldrik kulunud-tellisin inglismaalt uue vahekasti.
Kõik kõlarid läbi lastud - läksid asemele Herzi kõlarid.
Vasak esimene rattalaager täiesti läbi-uus laager küljes.
Esimesed kettad täiesti kõverad-uued kettad ja klotsid.
Summuti mäda, sukad lõhki-uus summuti kuni lõpupütini.
Coili patjadel uniballid läbi-uued uniballid.
Üks külg on kusagil vallis käinud-ainuke asi mida pole jõudnud veel likvideerida :)
Eks kindlasti on midagi veel aga ei tule hetkel meelde.

Aga kui auto oli läbinud eelnevad protseduurid, siis sai asjast vähemalt rõõmu ka tunda see talv:
Pilt
Pilt

Herkko

Autor:  herx [ 30.05.2012 01:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Legnum VR4, herx

AntiL kirjutas:
kuidas sellel nelivedu toimib?

Nelivedu on täpselt sama mis evo 4,5,6 esimene differ on lahtine ja taga on aktiiv differ (suunab suurema % jõust sinna kus on rohkem pidamist) Ehk siis kokkuvõtvalt väga hästi toimetab.
purexpure kirjutas:
Kuidas autom. kast liigutab seda? Uimane?

Kast toimetab täiesti rahuldavalt, kohaltvõtt on natuke uimasem kui manuaalil (ei saa suurtelt pööretelt kohalt hüpata) aga muidu vahe puudub. Kastil on ka võimalus käsitsi käike valida.

Autor:  ksenoon [ 30.05.2012 01:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Legnum VR4, herx

Mis asjandus on Active Yaw Control? :)

Autor:  herx [ 30.05.2012 01:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Legnum VR4, herx

ksenoon kirjutas:
Mis asjandus on Active Yaw Control? :)

Active Yaw Control (AYC) is an automobile feature that uses an active differential to transfer torque to the wheels that have the best grip on the road. Unlike traditional mechanical limited slip differentials, an AYC is electronically controlled.
Ja Eesti keeles on pm sama jutt natuke lühemalt AntiL küsimuse vastuses :)

Autor:  thunder [ 30.05.2012 07:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Legnum VR4, herx

Uhke auto, suht täiuslik pereauto, st mahukas, 4 veoline, automaat ja peaks ka päris kiire olema. Kuidas muidu vastupidavus sellisel on? Ja mis reaalne küttekulu on?
Kunagi tahaks endale ka midagi sarnast, st 4veolist, praktilist ja kiiret :) Edu autoga!

Autor:  Aular [ 30.05.2012 07:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Legnum VR4, herx

Tean seda autot kui see veel paides liikus.
Minuteada müüki läks ta sellepärast , et kast oli kohe kohe minemas ja omanikul polnud eriti finantsi et seda parandada.
Muidu liikus mehiselt ja märja ilmaga sai isegi kõik 4 ratast asfaldil ringi :D

Autor:  Killer666 [ 30.05.2012 07:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Legnum VR4, herx

herx kirjutas:
Auto on toodud 2006a. Jaapanist ja läbinud LHD conversioni. Tasub ka mainimist vist, et neid masinaid pole kunagi vasakpoolse rooliga toodetudki.


Samas v6ib ju öelda , et peale rooli ringit6stmist on see auto galant ju? V6i toodetakse siseturule galanti ka ja on miskism6ttes erinev?

Autor:  Moose [ 30.05.2012 08:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Legnum VR4, herx

Wiki järgi polegi neil vahet midagi (peale rooli asukoha) :D St jaapanis on ta lihtsalt Legnumi nime all ja mujal euroopas Galant (ja mõned naljakad nimed veel) :D

Aga valge galant näeb isegi üllatavalt kena välja. :)

Autor:  Killer666 [ 30.05.2012 08:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Legnum VR4, herx

Värv ja auto on ilus ja mainimist väärt on ka see tagumine luugitiib , see teeb kuidagi väga sehfiks asja. Muidugist diisel v6iks olla aga :D:D:

Autor:  HeavyCuda [ 30.05.2012 09:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Legnum VR4, herx

Väga vinge aparaat, tore et nüüd saab lugeda selle kohta ka midagi :D

Autor:  Aular [ 30.05.2012 10:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Legnum VR4, herx

Moose kirjutas:
Wiki järgi polegi neil vahet midagi (peale rooli asukoha) :D St jaapanis on ta lihtsalt Legnumi nime all ja mujal euroopas Galant (ja mõned naljakad nimed veel) :D

Aga valge galant näeb isegi üllatavalt kena välja. :)


Näita mulle siis üks galant millel on 2.5 turbomootor ? :D
Sellel peaks olema evo sillad ja muu säärane ka veel evo küljest ;)

Autor:  Iff [ 30.05.2012 11:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Legnum VR4, herx

Oujeee, seda ma tahaks omalegi. Kaunis asi.

Autor:  torms [ 30.05.2012 12:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Legnum VR4, herx

:rokib Ülikena auto.

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/