Tervitus tervitus

Niisiis, kuna oli vaja uut autot, siis seal kus häda suurim, abi kõige lähem.
Käisin ühel nädalavahetusel sõbra juures saunas.. VÕtsime napsu ja.. ja siis pajatasin muret, et kle, et tahaks midagi soodsat.. siis küsis hinnaklassi, sügas lõuga ja ütles, tavai, läki maja taha.

Seal seisis Dolphin-metallic e34, mida ma teadsin tal juba eelmisest kevadest olema, aga kuna peres autosid vääääga palju, siis see on viimased pool aastat lihtsalt seisnud ja oodanud oma saatust. Taat oli temaga vahest ikka mõned pikemad otsad teinud ja autol on kehtiv ÜV ja kindlustus kah. Ja kuna hind sobis mulle, siis juhtuski nii, et auto minu oma nüüd.
Autost,
Saksamaalt Müncheni BMW esindusest välja vuranud 27. juuni 1990. Seal ta sõitis umbes kolm aastat, kuni 1993.a kevadsuvel ta Eestisse toodi. Läbisõitu oli selleks hetkeks serviseraamatu järgi 84 475km.
Tallinnas sõitis ta kuni eelmise aasta kevadeni, siis sõber omandas selle ja tõi Lõuna-Eestisse isa juurde, kus algas taastamistöö.
Täna täitus siis 404 000 km.

Autost lähemalt:
Mootoriks m20b25 126kw R6 4 käigune automaat koos turbiinilukuga.. maanteel sõites mõnusalt mingi 1800 rpmi 100 juures ja kütusekulu piloodiga sõites praegu umbes 7lirtsu. keskimne on hetkel 8.5 kandis.
Mootoril on plokk lihvitud, kõik asjad on üle käidud, kast on hooldatud. Silindriseinad pole õieti kulunudki. Nagu tutikas. Ja kompressioon on igas silindris ideaalilähedane.
Eelmisel suvel siis tehtud keretööd ja üle värvitud. Lisadena tagapampris parkimisandurid, mis on siiani end vajalikust küljest näidanud - oleks eile äärepealt ühele inimese otsa tagurdanud
Suveks sain alla ka 17" valuveljed koos rehvidega.
Lisadest veel - puldiga alarm-kesklukk, automaattuled, 2x Airbag (originaal), ees on elektriaknad, el. peeglid, 2-tsooniline kliimaautomaatik (aga hetkel süsteem tühjaks jooksnud ja vajalikku külma ei puhu). Kaasa sain ka CD maki, mis mängib rahuldavalt, siiski ratsin mingi aeg sinna oma Pioneeri sisse. Samuti on püsikiirushoidja, mida sai väga ropu raha eest. Tol ajal olid tunduvalt lihtsamad variandid, minu omal on ka mälu.
Juhiistmel on seljatugi elektriliselt regullitava nimmetoega.
Käisin silikooniga auto üle, seest on nagu uus nüüd

Lõhnab ka hästi.
Veel on tagaustel toonklaas ja tagaaknal kardin. Eesmised suunatuled on vahetatud valgete vastu ning tagatuled on uuesti üle lakitud. Ei taha pornotuuningut. mingi aeg peaks ikka numbrimärgid ka euromärkide vastu vahetama.

Ainsad vead praegu - tühikäigumootor aegajalt natuke jalutab, kütusenäidik näitab alates kogusest 20 liitrit

(usalda tulukest) ning termostaadi vahetan ka ära. Lisaks on esiklaas mõraga, kuid vahetan alles suvel, mitte enne.
Veermik on 90% uus, kõik klotsid kettad, puksid... amordid on ka uued. Sachsi omad - 2400 eeki 4tk.

Õlid, rihmad on samuti uued, seega mul sõidunautimist jagub omajagu.
Ok, aitab jutust. Pika jutu kokkuvõte - hea masin, alles nüüd mõistan, mis on selle masina fenomen. BMW'd ei osta mitte igaüks, kes seda pidada ei jõua.
Nii, pilte kahh.
Eelmise aasta taastamistöö:




Ja tulemus:



Ning selline on ta siis minu käes. Kõik liistud ja märgid on küljes, ainult et kuna kapott läks keema, siis see värviti küll üle, kuid on lakkimata, aga selle parandan ka ära kiirelt

Mõned uued pildid ka siis eilsest...









Aitab küll. Muidu mõni arvab, et ma reidipede olen

Tegelt on lahe aegajalt pilte postitada, kuna vahest ikka satub mõnda ilusasse paika

Natuke kurba lugu - peab kevadel roostetõrje päevakavasse võtma.

Aga muidu on ilus.
Tervitused,