Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 14.05.2025 01:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 179 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 25.06.2012 18:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.03.2009 16:13
Postitusi: 2651
Asukoht: WA
See suht sirge joon mis mööda külge jookseb sellest ülesse jääv osa rooste ja alt mattiks+ lai plekk :P

_________________
Eestlane, on alati usaldanud kivi, põllult võetud ja koju toodud on see kindlalt meid teeninud, isalt pojale läbi tule ja vee.
O:Samsung X820


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 25.06.2012 19:27 

Liitunud: 13.05.2009 18:12
Postitusi: 44
vaesemehe madaldust teostad kuidas?
sellel taga ju lollakad koonuses vedrud , mida lõigata väga ei anna .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 25.06.2012 19:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Ei takista see koonus ka kuidagi lõikamist :D Vajadusel tehakse vedrukauss ringi ja kogu moos :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 25.06.2012 19:55 

Liitunud: 13.05.2009 18:12
Postitusi: 44
AnvarV kirjutas:
Esimesed amordid on vedrudest eraldatud. Need tuleb välja võtta ja lühemaks rellakaga lõigata. Lihtsalt paar keerdu maha.
Tagumistega samuti, aga seal on nn. "küünalvedrustus". Ehk siis amort on vedru keskel.



Selged pildid,nii muidugi lihtne , arvasin et veermik Omega B-ga sama, nimelt B-l on teadupärast taga amort ja vedru eraldi.

Moose kirjutas:
Ei takista see koonus ka kuidagi lõikamist :D Vajadusel tehakse vedrukauss ringi ja kogu moos :D


Kah võimalus. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 25.06.2012 20:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Mina oleks selle kapoti valanud yle äädikaga , olkes kohe ja ühtlasemalt rooste.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 25.06.2012 20:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2012 11:11
Postitusi: 1256
Asukoht: Tartu-Rakvere
Vot mina ei näe sellises roostetuuningus küll mingit ilu,aga ju sa ise näed :).Masin ise aus ja suur,edu pilliga :rokib

_________________
A.Ansip-"Mis tasuta, see kasuta"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 26.06.2012 02:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.12.2011 00:48
Postitusi: 1063
123 kirjutas:
See suht sirge joon mis mööda külge jookseb sellest ülesse jääv osa rooste ja alt mattiks+ lai plekk :P

+1
ilmselt parim variant mida selle autoga teha kannatab


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 26.06.2012 11:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Oh you just did not... :D

Õigustab ka selline asi ennast? St vedrumaterjal muutub ju kuuma saamisel elastsemaks ja vedruomadused kaovad :?

Olen ise mõelnud, et kui vedru ära lõigata lühemaks siis kuumutades see ots ka painutada nii nagu ta originaalis olnud on, aga siis tuleb teda kuidagi õigesti karastada nii, et vedruomadused säiliks. Vees ei pidavat saama kuna siis pidi liiga rabedaks minema jällegi :uhoh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 26.06.2012 11:33 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
Küljejoonest ülespoole rooste kõik. Alumise otsa jätaks sedavärvi nagu on, isegi ei poleeriks ega miskit vaid jätaks midagi ehtsat ka ikka külge. Esinumber õige kohapeale tagasi kindlasti. Ette stange alla stange lisa lisa lisa lisa vms. Kapotile oleks võinud kulmu keevitada veel ennem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 26.06.2012 13:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.03.2010 19:59
Postitusi: 2002
või midagi sellises stiilis nagu see kuus. see niisama rooste laskmine ja ära lagastamine on juba nii olnud.

Pilt

ei leidnud kiirelt otsides paremat pilti, aga peaks olema nähtud asi.

_________________
engineringu haridus


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 26.06.2012 17:13 

Liitunud: 13.05.2009 18:12
Postitusi: 44
AnvarV kirjutas:
AnvarV kirjutas:
Esimesed amordid on vedrudest eraldatud. Need tuleb välja võtta ja lühemaks rellakaga lõigata. Lihtsalt paar keerdu maha.
Tagumistega samuti, aga seal on nn. "küünalvedrustus". Ehk siis amort on vedru keskel.


Ajasin vähe iba juttu. Ajasin esimesed ja vedrud segi.
Nimelt, taga on eraldatud, ning ees on küünalvedrustus.
Esimestega on lihtne, kuid tagumistega tuleb ikka vähe tööd teha.
Vedrud tõesti lähevad koonusesse.


Igaljuhul anna ka siia märku kuidas seda teostasid . :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 26.06.2012 19:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.12.2008 23:19
Postitusi: 242
Asukoht: Helsinki
Mitte lekkivat paaki sa ei leia ....mina ei leidnud kasutatuna 8 aastat tagasi :)
Selle investeeringu pead ikkagi tegema .

_________________
Mees, kuidas sa sõidad nii, et ainult üks ratas veab ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 26.06.2012 19:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.12.2011 00:48
Postitusi: 1063
Neid tagumisi koopaid siis kuidagi ümber ei anna lõigata või teha ? Saaksid ikkagi korraliku laia plekki alla :D Samas kui auto läheb järgmine aasta romurallile nagu ma aru sain siis hakkavad need koopad ikkagi rehvi lõhkuma kui sinna mingi kõksu saad ja tekitavad ikkagi muret. Ees võiks kindlasti mingi lisa olla ja pooleni roostes mingist piirist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 27.06.2012 10:28 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
A kuna romukale? :D

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV
PostitusPostitatud: 29.06.2012 21:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.04.2011 10:29
Postitusi: 329
Mis huvitav julla see kässari külge aretatud on?

_________________
Polo Classic 1.6 74kw → 300M 2.7 150kw → Passat b5 1.9TDI 66+++kw → Vw G2 1.6 51+kw-vw G2 1.6 1974. 245kw→G4.1998 75kw


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 179 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7