Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Opel Omega A "The Rusti" - AnvarV
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=93325
1. leht 12-st

Autor:  123 [ 25.06.2012 18:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV

See suht sirge joon mis mööda külge jookseb sellest ülesse jääv osa rooste ja alt mattiks+ lai plekk :P

Autor:  Carel [ 25.06.2012 19:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV

vaesemehe madaldust teostad kuidas?
sellel taga ju lollakad koonuses vedrud , mida lõigata väga ei anna .

Autor:  Moose [ 25.06.2012 19:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV

Ei takista see koonus ka kuidagi lõikamist :D Vajadusel tehakse vedrukauss ringi ja kogu moos :D

Autor:  Carel [ 25.06.2012 19:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV

AnvarV kirjutas:
Esimesed amordid on vedrudest eraldatud. Need tuleb välja võtta ja lühemaks rellakaga lõigata. Lihtsalt paar keerdu maha.
Tagumistega samuti, aga seal on nn. "küünalvedrustus". Ehk siis amort on vedru keskel.



Selged pildid,nii muidugi lihtne , arvasin et veermik Omega B-ga sama, nimelt B-l on teadupärast taga amort ja vedru eraldi.

Moose kirjutas:
Ei takista see koonus ka kuidagi lõikamist :D Vajadusel tehakse vedrukauss ringi ja kogu moos :D


Kah võimalus. :D

Autor:  Killer666 [ 25.06.2012 20:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV

Mina oleks selle kapoti valanud yle äädikaga , olkes kohe ja ühtlasemalt rooste.

Autor:  @almera [ 25.06.2012 20:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV

Vot mina ei näe sellises roostetuuningus küll mingit ilu,aga ju sa ise näed :).Masin ise aus ja suur,edu pilliga :rokib

Autor:  Qu!7 [ 26.06.2012 02:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV

123 kirjutas:
See suht sirge joon mis mööda külge jookseb sellest ülesse jääv osa rooste ja alt mattiks+ lai plekk :P

+1
ilmselt parim variant mida selle autoga teha kannatab

Autor:  Moose [ 26.06.2012 11:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV

Oh you just did not... :D

Õigustab ka selline asi ennast? St vedrumaterjal muutub ju kuuma saamisel elastsemaks ja vedruomadused kaovad :?

Olen ise mõelnud, et kui vedru ära lõigata lühemaks siis kuumutades see ots ka painutada nii nagu ta originaalis olnud on, aga siis tuleb teda kuidagi õigesti karastada nii, et vedruomadused säiliks. Vees ei pidavat saama kuna siis pidi liiga rabedaks minema jällegi :uhoh

Autor:  Iff [ 26.06.2012 11:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV

Küljejoonest ülespoole rooste kõik. Alumise otsa jätaks sedavärvi nagu on, isegi ei poleeriks ega miskit vaid jätaks midagi ehtsat ka ikka külge. Esinumber õige kohapeale tagasi kindlasti. Ette stange alla stange lisa lisa lisa lisa vms. Kapotile oleks võinud kulmu keevitada veel ennem.

Autor:  tsett [ 26.06.2012 13:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV

või midagi sellises stiilis nagu see kuus. see niisama rooste laskmine ja ära lagastamine on juba nii olnud.

Pilt

ei leidnud kiirelt otsides paremat pilti, aga peaks olema nähtud asi.

Autor:  Carel [ 26.06.2012 17:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV

AnvarV kirjutas:
AnvarV kirjutas:
Esimesed amordid on vedrudest eraldatud. Need tuleb välja võtta ja lühemaks rellakaga lõigata. Lihtsalt paar keerdu maha.
Tagumistega samuti, aga seal on nn. "küünalvedrustus". Ehk siis amort on vedru keskel.


Ajasin vähe iba juttu. Ajasin esimesed ja vedrud segi.
Nimelt, taga on eraldatud, ning ees on küünalvedrustus.
Esimestega on lihtne, kuid tagumistega tuleb ikka vähe tööd teha.
Vedrud tõesti lähevad koonusesse.


Igaljuhul anna ka siia märku kuidas seda teostasid . :)

Autor:  arsi [ 26.06.2012 19:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV

Mitte lekkivat paaki sa ei leia ....mina ei leidnud kasutatuna 8 aastat tagasi :)
Selle investeeringu pead ikkagi tegema .

Autor:  Qu!7 [ 26.06.2012 19:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV

Neid tagumisi koopaid siis kuidagi ümber ei anna lõigata või teha ? Saaksid ikkagi korraliku laia plekki alla :D Samas kui auto läheb järgmine aasta romurallile nagu ma aru sain siis hakkavad need koopad ikkagi rehvi lõhkuma kui sinna mingi kõksu saad ja tekitavad ikkagi muret. Ees võiks kindlasti mingi lisa olla ja pooleni roostes mingist piirist.

Autor:  mehikemetsast [ 27.06.2012 10:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV

A kuna romukale? :D

Autor:  raudbetoon [ 29.06.2012 21:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Omega A Rusti. - AnvarV

Mis huvitav julla see kässari külge aretatud on?

1. leht 12-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/