Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Chevrolet G20 Cargo 1993 andre
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=93432
1. leht 2-st

Autor:  andre [ 27.06.2012 09:38 ]
Teema pealkiri:  Chevrolet G20 Cargo 1993 andre

Tere,

pistaks enda kaubiku ka siia.

Andmed siis:
Mootor: 5.0 v8 127kw
Käigukast: 4 käiku automaat+ overdrive
Tagavedu

Eelmine buss oli samuti G20, kuid nö Soome Starcraft- pooleldi akendega, kaks kaptenit ja klapptoolid. Lisaks oli ta 6.2 diisel. Sõita oli mugav ja asju sai ka vedada, kütust tarbis mõistlikult, kuid paraku keerdkäigud viisid selleni, et anti sobiv summa ja buss liikus minu hoovist minema.

Kuna bussiga oli kiire, sai kohe uut otsima hakatud. Käisin ka ühte sarnase ehitusega kui eelmine vaatamas, kuid hinnasilt ja buss ise ei olnud kohe üldse samadelt planeetidelt, seepärast sai ülesse otsitud talvine kontakt, kellel oli üks buss vahelduvalt müügis. Helistatud, alles ja järgmine hommik sai ära võetud.

Buss on üks endistest Manhattan Cola bussidest, kere väga viisakas ja odomeetril vaid 70000 miili ehk polegi justkui sõitnud. Mootor töötab ilusti, kast vahetab ilusti ja liigutab ennast ka täitsa reipalt- kindlasti reipamini kui eelmine diisel. Muidugi kütusekulu on ka teisest puust- maanteel tuli 16L/100km. Küll on kaubaruum parem ja pole aknaid, et keegi saaks sisse piiluda.

Kui võimalus tuleb, siis hea meelega vahetaks esiistmed mõne Starcrafti istmete vastu, tagauksele oleks vaja paigaldada redel ja katusele raam, millelt paigaldustöid teha- need siis lähitulevikuplaanid.

Pilt
Pilt

Autor:  Carel [ 27.06.2012 10:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet G20 Cargo 1993 andre

Kimasid sellega lähiajal saaremaal ka ?
Kuidagi tuttav on see buss selle naljaka tiivaga.

Autor:  Sten-Martin [ 27.06.2012 10:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet G20 Cargo 1993 andre

Kena buss....Kunagi nägin seda päris tihti(kui noor olin),käis tõi kadriorgu poodi colat,aitasime tassida ja saime ka mõne tasuta... :).

Autor:  andre [ 27.06.2012 11:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet G20 Cargo 1993 andre

Carel kirjutas:
Kimasid sellega lähiajal saaremaal ka ?
Kuidagi tuttav on see buss selle naljaka tiivaga.

Oli küll Jaani ajal Saaremaal. Igaljuhul oli parem bussis magada, kui telgis laupäeval kujundujumist proovida.

Autor:  kalle [ 27.06.2012 11:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet G20 Cargo 1993 andre

et siis......madalaks ja mustaks ja punane triip külje peale? :rokib

Autor:  Killer666 [ 27.06.2012 14:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet G20 Cargo 1993 andre

Mina näiteks ei saa aru , mida sellise bensuröövliga on vedada? Km hind tuleb lihtsalt liiga j6hker , samahästi oleks v6ind m6ne gaz-53 osta.

Autor:  tsett [ 27.06.2012 14:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet G20 Cargo 1993 andre

töö/reklaam autona pole nii hull, aga transporditeenust sellisega ei tee, suur küttekulu, olematu kaubaruum jne.

Autor:  tanel12 [ 27.06.2012 15:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet G20 Cargo 1993 andre

See buss on päris palju linnapeal vastu/ järgi sõitnud. Tiib hakkab silma kohe :D

Autor:  andre [ 27.06.2012 17:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet G20 Cargo 1993 andre

Kuna tegelen reklaamide valmistamisega, siis ei olegi vaja mingeid üüratuid kaubakoguseid vedada. Samas põrandal on siledat pinda üle 3m, mis piisab täiesti enda tarbeks materjali vedamiseks. Juba valmis toodangu saab ka ilusti ära mahutada ja mis siia enam ei mahu, on niikuinii transportveoka vedu.

Mis puudutab küttekulu, siis seda kompenseerib autost saadav nö reklaamauto kasu. Ja olgem ausad- selle raha eest on turul pakkuda veel üsna otsa lõppenud ja roostesed Transitid, Boxerid jne ehk autod, mis just ei õhka head reklaamihõngu.

Autor:  Astrona [ 28.06.2012 12:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet G20 Cargo 1993 andre

Tõsine maa-hobune, jaksab, ei vingu aga joob nagu loomale kohane.
Lisan nii palju, et see oli mu läbiaegade kõige töökindlam masin - mitme aasta jooksul oli vaja vaid aku ja temperatuuriandur vahetada, mille rikke tõttu tuli ka uued küünlad panna. Ostes lasin kohe muidugi ka rooliotsad ja mingid puksid ees vahetada.
Sain Tallinn-Tartu-Valga-Rapla-Tallinn, ühe paagiga, ja paak tal väike 60L. Tagasi tühjalt ja keskmiseks kuluks tuli 15.0/100km. Masin on oli esiklaasist-tagaluugini ja laeni ühe inimese maist-vara täis laotud. Rehvidele lubatud 35psi'st ei piisanud, et need läbi ei vajuks ja eeldan et mingi 1.5t võis peal olla. Mis tõttu ise arvestasin, et rahulikult sõites täislastiga 17 ja tühjalt 13L, eeldusel et igast ettejuhtuvast sõiduautost mööda ei hüppa, vaid pigem hoiab 85-90kmh - paraku selle kiusatuse võitmiseks peab iseloomu olema. Tõstetud kere ja anti-pidur-tiib küsib sellest kust vast oma 1-2L. Praktikas kujunes süstiva-stiiliga linnas keskmiseks kuluks 25 maanteel 20 :twisted: kuna see neuron kõrvade ja parema jala vahel oli pidevalt V8 müdina peale turris :rokib Kuna sõitmist vähe ja tankisin vaid korra kuus, siis kulu oli tühine osa sissetulekust ja lõpus enam ei viitsinud mõõta, kasutasin teda isegi talvel linnas igapäevase masinana.
Mootor peaks olema LO3 TBI, ehk tõmbab isegi vast paremini kui vana 5.7L karpa. Lühidalt: 100hj/tonn (hj-rattast?), ehk kui kiirus väike, et tuuletakistus pole tegur (linnas), siis kiirendusrajalt tulles oli piltlikult ainusaks probleemiks rehvisuits :ouh . [Esimeste asjade nimekirjas oli LSD].
Miinuseks tooks ehk selle sama kulu, kuna pikema otsa jaoks üksi tühjalt sõites, kaldusin leidma odavamaid variante. Ja parkimine... võta harjumist, kuna taha tõesti ei näe [Kaamera oleks abiks.]
Natuke kahju, nagu ikka, aga kuna vajas nüüd lõpuks natuke üv-eelset nokitsemist, ja aega/tahtmist jagub vaid muudele asjadele, siis hea meel, et uus omanik "seda suhet" tõsiselt võtab.

Autor:  Donkey_mike [ 28.06.2012 16:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet G20 Cargo 1993 andre

sa sõitsid mingi päev oma bussiga laagri tehnoülevaatuse juurest mõõda , mõlemad sõbraga näitasime sulle põialt , peale seda nägime veel sind saue arkis . kena masin muidu

Autor:  andre [ 28.06.2012 18:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet G20 Cargo 1993 andre

Olin see tõesti mina Sauel autot registreerimas, Tallinnas on see täiesti lootusetu. Kusjuures teeäärtes on veel inimesed lehvitanud. Tundub, et leidub veel inimesi, kelle meelest buss vahva on.

Parkimine on selline tülikas- pöörderaadius on miljon ja peeglitest ei näe suurt midagi.

Joob ta tõesti, aga samas liigutab ka ennast. Täna oli asja korra Kuusakoskisse.. kaks mitte väga kogukat inimest autost ja kaal näitas 2140kg, nii et on ka massi, mida kaasa vedada. Samas foori alt minnes naljalt kellelegi jalgu ei jää.

LSD peab küll vaatama. Vihmaga olin üsna hädas, et veidi kiiremini paigalt pääseda, eriti kui veidi ülesse mäge ka oli. Ratas käib ringi ja midagi ei juhtu.

Autor:  MiL472 [ 28.06.2012 19:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet G20 Cargo 1993 andre

andre kirjutas:
Ratas käib ringi ja midagi ei juhtu.


Ei ole see viieliitrine miski torquemonster paraku, sestap need ratas-käib-ringi-nii-et-ei-saa-arugi jutud on veits kaheldavad;)

Autor:  andre [ 28.06.2012 19:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet G20 Cargo 1993 andre

MiL472 kirjutas:
andre kirjutas:
Ratas käib ringi ja midagi ei juhtu.


Ei ole see viieliitrine miski torquemonster paraku, sestap need ratas-käib-ringi-nii-et-ei-saa-arugi jutud on veits kaheldavad;)

Kuna tegemist ei ole teps mitte esimese V8 mootoriga, millega sõitnud, siis ei olegi öelnud, et on jube torquemonster. Samuti on seal samas kirjas, et tegemist oli vihmamärja teega ning ülesse mäge.

Autor:  andre [ 28.06.2012 22:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet G20 Cargo 1993 andre

Eks muidugi tegemist on, aga võrreldes eelmise bussiga on kere seisukord päris hea ja kui veel kõrvutada ühe bussiga, mida enne seda vaatamas sai käidud, võib kere kohta öelda lausa ideaalne.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/