Peab ikka siinsetele asukatele ka näitama ja veidi juttu juurde rääkima.
Üle 10 aasta jälle siis Volvo-omanik(eelmine oli 940)
Kuna Škoda osteti käest ära ja "maasturi" soovist ei saanud üle ega
ümber siis tuli kohe otsima hakata.
Valikus olid X5, RR Sport, Pajero ja XC90.
X5-d tõmbasin kohe maha, sest uskumatu milliseid raipeid pakutakse hetkel turul

Spordi puhul tegid ettevaatlikuks õemehe omatud auto metsikud remondiarved.
Pajero tundus kuidagi "õhuke".
Sobival hetkel jäi A24-s silma Pärnu poiste pakutav R-Design.
Veerand tundi monitorikratsimist ja plaks-silmaklapid peas!
Ei tahtnud enam midagi muud isegi mitte vaadata.
Järgmisel hommikul hooga Pärnusse ja paar tiiru ümber auto.
Õhtul korra tekkis veel kahtlus,et kas on hea mõte-ulmeliselt palju saab see mudel igalpool
foorumites ju peksa oma olematu kvaliteediga

Ei muud kui järgmisel päeval uuesti nina Pärnu poole ja proovisõit ette võtta.
Siin ma nüüd olen...
Paar sõna tähtsamast lisavarustusest:
Adaptiivsed Bi-xenon tuled
Eelsoojendus(taimeriga)
Navi Eesti kaardiga
GSM
Mäludega iste
Istmesoojendused
High Performance audio(uskumatu kui head häält teeb!)
2-värviline nahkpolster (R-Design)
R-Design bodykit
jne...
Tänaseks on ca 4000km juba maha vuratud ja midagi ei kukugi veel küljest ära
Hetkel istun Importautos nahkdiivanil ja ootan millal auto valmis saab.
Garantiikorras lähevad täna vahetusse tagavedrud ja sisselaskekollektori swirlklapid.




Salong on siis selline:

R-kellad:

Co-driver(see mõmmik on mul juba 10aastat KÕIKIDES autodes peegli küljes olnud)

Eile ostsin Info-Autost originaalporilapakad ja istutasin kohe külge ka:

Mõni aeg tagasi sai Männikul "parketika" võimeid proovimas käidud.
Mina olin enam kui meeldivalt üllatunud:





