[code][/code]Teen siis auto teema uuelt ja puhtalt lehelt tagasi, sest kuskil tahaks siiski päevikut pidada, et vaadata mis ja millal on tehtud.
Autoks on siis Ford Mondeo 98ndast aastast ning keretüüp on universaal.
Edasi liigutab 2.5 L V6 mootor millel väidetavalt on 125 kw ja 220 nm väänet ning jõu suunab maapoole manuaal kast.
Lisavarustusest:
Püsikiiruse hoidja
Kompuuter
Automaatsed päevasõidutuled.
2x el. aknad
Esiklaasi soojendus
Juhi istme kõrgus el. kontrollitav
Vähe sportlikumad istmed soojendusega.
Originaal CD makk
Käetugi laekaga ees
AWS
El. peeglid soojendusega
2x peeglid päikesesirmides valgustusega
Taguistme seljatugi allaklapitav kahesosas
Jalavalgustus
Udutuled ees ja taga
Ning igast muud pudipadi mis meelde ei tule.
Tehtud siis siiamaani see, et sai käigukasti vahetama hakatud ning lõppes see sellega, et sai ostetud 2.5 V6 mootor koos kasti ja sillaga kuid käima korralikult ei saanud kuna juhtmestik oli suht lagunenud. Peale seda sai toodud organi doonor 2.5 V6 ning sealt mootor koos silla, juhtmestiku ja kõigega ümber tõstetud ning nii ta elama hakkaski.
Ajaviiteks sai teine V6 mootor maha algmolekulideks võetud ning selgus, et vägagi küpse sisuga mootor oli kuid ajapikku saab sellest ka asja.
Teisena toodud V6 mootor auras kergelt tosooli järgi ning 3. käigu sünkro oli läbi. Peale mõningast kiiremat sõitu lõpetas ka 2. käigu sünkro töölepingu ning oli selge, et tosooli lekib siiski kaane vahelt ning kompressiooni 4ndas silindris eriti ei ole.
Nüüd mõned päevad tagasi siis mootor ja kast koos sillaga maha ja tihendite vahetus võis alata koos kasti parandusega. Selgus masendav tõsiasi, et sellele mootorile juppe kohe letipealt nii naljalt ei saagi ning pood suutis kogemata tellida ainult ühe kaane poldikomplekti ja käigukast tahab uut laagrit mis sai tunde järgi tellitud. Ootuste kohaselt saab täna jupid kätte ning võib edasi mängida.
Jutt on pikk ja igav niiet paneb parem paar pilti.
Punane ja Kubiliuse mondeo peale pesu:

Esimese V6 mootori saale:

Käigukasti sisu:

Ühel kenal hommikul sai algust tehtud mootori remondiga:

Vahepeal sai Scorpat parandatud ning lõunaks oli seis selline:


Õhtune seis oli selline, siit tuvastab teravam silm ära, et üks pool lekkis üpris mõnuga:

Ära kaotan siis sama töökäigus konditsioneeripumba mis tiirleb niisama kaasa, uus genekarihm, teine genekas, kasti sisu vahetus, enamus tihendeid vahetan kohe ära, kõik õlid ja vedelikud uued ning kütusefilter ka moepärast uus. Ette viskab siis madalduse ka alla.
Hetkel kõik, varsti uut möla.
