Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

VW Golf 4 ||| 2000 ||| M-Tech
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=94646
1. leht 4-st

Autor:  M-Tech [ 20.07.2012 22:12 ]
Teema pealkiri:  VW Golf 4 ||| 2000 ||| M-Tech

Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

Tegu siis minu kalli kaasa sõidukiga.
Auto on soetatud enne minu aja arvamist, seega mina auto valikus kaasa ei rääkinud. :D
Nagu ikka mulle kombeks, siis stock autod ei ole ikkagi "autod" ja kuna tegu on väga soodsate tuuningosadega toorikuga,
mis pealegi veel IMO kõige kenam peale Golf 2-te, siis ei saanud kohe mitte kuidagi väikesele tuuningule vastu panna. :mrgreen:
Nii õnneks kui õnnetuseks on auto valget värvi, mis on maitsekalt tuunides väga ilus aga
samas ka pisema rooste korral välimuselt väga ropp.

Kuna autol oli minu jaoks väga palju iluvigu, siis sai suve lõpul proovitud autot müüa, et osta hoopis uuem isend.
Paraku aga peletasid kõik huvilised minema just need samad iluvead ja joosti Leedust toodud ilusaks tehtud autosid ostma.
Kuna lõpuks viskas see poolmuidu ideaalses korras prillikivi autode ostjaskond üle ning kuulutus sai läbi,
siis sai otsustatud auto ise ilusaks tagasi teha.

Detsembris läks Golf Peedu juurde keretöödesse, kus ise ka natuke kaasa aitasin.
Miks ei läinud suvalisse kohta, sest ma tahtisn näha, et kui üritada kõigi võimalike vahenditega roostet tõrjuda,
et kauaks see siis reaalselt kestma jääb.
Kasutatud sai pea kõikides kohtades Loctite roostesurma + kõikides kohtades happekrunt + kõikides kohtades epo krunt.
95% keretööde firmade tulemused on 6 kuu pärast hullem rooste, kui enne värvimist.
Miks, selgus suhteliselt kiiresti, kuna korralikult töötlemine võtab nii kaua aega, et seda ei maksa keegi kinni.
Aega läks päris kaua aga tulemus sai ka päris hea.
Kuna auto värv on tegelikult eelnevate omanike hooldamatuse tõttu omajagu kannatada saanud,
siis värvisime detailid ainult osati, valge peal on seda suhteliselt kerge märkamata teostada.
Enda rõõmuks sai lammutamise käigus selgeks, et suuri avariisid auto üle pole elanud.
Ainuke reaalselt viletsam on detail on juhi poolne tagatiib, mis Ammeco Auto poolt pahtliga taastatud on.
Muud detailid on kõik originaal seisus ja kohati ilmselt vaid kriipsude tõttu värvitud.
Kõik uksevahed on paigas ja stanged istuvad ka ilusti küljes.

Natuke autost:
* 2000a Saksa Autost uuena ostetud, täielik Saksa Auto hooldusajalugu
* Värvus "Candy White"
* Mootoriks 1.6 74kw bensiin (AKL, stock)
* 2x AirBag
* 4x el. aken
* Kliima
* Kompuuter
* VW Originaal stereo
* 6CD Alpine CD-BOX
* Originaal kolme kodaraga sportrool
* Tehase sport istmed, hall kangas
* TA-Technix coiloverid
* 18"x8" BBS CH MotorSport suveveljed
* 215/35/18 Nankang NS-2 suverehvid
* 16"x7" Team Dynamics MotorSport Monza White talveveljed
* 205/50/16 Gislaved NordFrost 3 naastrehvid
* R32 bodykit (ABS plastik)
* Märgita võre
* Sile kapott
* Sile tagaluuk
* Tagaluugi spoiler (originaal)
* LED numbritule moodulid

Auto seisukord, kui mina teda esimest korda nägin:
Pilt Pilt Pilt Pilt

Kuna tegu on valge autoga, mis on Eestist ka uuena ostetud, siis loomulikult kimbutas teda rooste:
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt

Suvel enne keretöid ning BBS velje ja coiloveritega oli auto selline:
Pilt Pilt Pilt Pilt

Hetkel peale kereteöid ja talvekonditsioonis:
Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt Pilt

Talvekonditsiooni viimased kuud:
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt

2012 suveseade hakkab vaikselt juba looma aga omajagu on veel teha:
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

Reaalis on asi IMO ilusam, kui piltidel.

Autor:  Harri_K [ 20.07.2012 22:23 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 4 ||| 2000 ||| M-Tech

Nüüd peaks suht paha juba sõita olema? :D
Emal oli sama mootoriga a4, keskmine 10 samas minek oli täiesti emotsioonitu, samas 200 läks suht sujuvalt välja.

Autor:  Qu!7 [ 20.07.2012 22:24 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 4 ||| 2000 ||| M-Tech

kust ilma euro lätakateta number tuli ? valgel autol võiks numbritel äärest must rant ka valge olla, või mulle tundub lihtsalt, et seal must on :D Muidu päris kena näeb välja.

Autor:  FOX1000 [ 20.07.2012 22:29 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 4 ||| 2000 ||| M-Tech

kenaaa, 8)

Autor:  buumer84 [ 20.07.2012 22:37 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 4 ||| 2000 ||| M-Tech

Nr on ehk kleebised? Putuka välimus on ilus, aga hoopis tähtsam, mitu turbot tuleb? :D Kas nii hakkabgi olema, et talvel tavalised stanged ja suvel hetkel küljes olev ring?

Autor:  M-Tech [ 20.07.2012 22:39 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 4 ||| 2000 ||| M-Tech

Hetkel on tunne, et ma ei viitsi väga neid talve stangesid vist tagasi toppida.
Kuigi ma lubasin käsi südamel, et sellele autole turbot ei tule, siis mõtted liiguvad vaikselt 1.8T mootori poole :D.

Autor:  Mossemeez [ 20.07.2012 22:51 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 4 ||| 2000 ||| M-Tech

Käisin ja silitasin ka seda täna.Velg on väga viis sellise valge auto juures.
Kusjuures peedu on ka päris head tööd teinud

Autor:  M-Tech [ 20.07.2012 22:55 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 4 ||| 2000 ||| M-Tech

Peedu ees müts maha võrreldes sellega, mis ta algselt oli!

Autor:  EnricoN [ 21.07.2012 15:51 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 4 ||| 2000 ||| M-Tech

Väga kena Golf ! :hail

Autor:  woozh [ 21.07.2012 17:54 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 4 ||| 2000 ||| M-Tech

Maitsekas!

Autor:  shortshifter [ 21.07.2012 18:00 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 4 ||| 2000 ||| M-Tech

Ülikena.

Autor:  M-Tech [ 21.07.2012 23:22 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 4 ||| 2000 ||| M-Tech

Tore, et ka selline "vanakooli" stiil veel inimestele meeldib!

Lisasin esimesse posti ka mõned pildid talvekonditsiooni viimastest kuudest, kui ta 16" Team Dynamics Monza velgedega veeres.

Hetkel ootab auto töökojas tagapidurite remonti, mille ma ehk homme suudan ära teha.
Täna olid eilse õhtu mõjud veel liialt tunda. :D
Normaalne VW insener on jälle tagumiste supportite voolikute kallale lastud.
Kes kurat tuleb ideele teha terve tagasillal olev piduritoru koos voolikuga ühte tükki? :waah
Just nii imeline on G4 tagumine pidurivoolik, mis on kogu sillatala osas ühes tükis koos piduritoruga.
Enivei oli juhipoolne toru mudakihi all läbi mädanenud ja murdus kenasti pooleks, kui kelkude puhastamiseks supporti kelkude küljest eemaldasin.
In case panen mõlemale poole uued torud ning ka supportitele lendab remontkomplekt külge, kuna pidurid olid taga õrnalt peal peale kässari kasutamist.
Ei viitsi mitu korda sama asja remontida.

Summuti otsad tuleb ka mingi hetk tekitada aga vahepeal tahaks autoga veidi sõita ka, mitte ainult ehitada.
Enne summutiotsi peaks tagaluugi avamise süsteemi lõpuni ehitama ning mõned salongi detailid kokku tagasi panema.

Autor:  Markko [ 21.07.2012 23:24 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 4 ||| 2000 ||| M-Tech

Kena. Aga kas ma eksin, või Ark-ist on võimalik saada ka nö vanakooli numbreid. Mäletan, et kui A4 jaoks numbriduplikaati tellisin, siis oli valik, kas eurotähisega või ilma...

Autor:  M-Tech [ 21.07.2012 23:29 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 4 ||| 2000 ||| M-Tech

Peaks saama, mulle igatahes anti ilma EST märgita numbrid tellimise peale, kuigi tutikana tuli ta poest juba EST märgistusega numbritega.
Kuna numbrid on mõlemal stangel mingi 3M ülmetugeva teibiga kinni kleebitud, siis kätte neid tervena sealt ilmselt ei saa ning uutele stangedele tellisin uue seti numbreid.

Autor:  shift [ 22.07.2012 01:27 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 4 ||| 2000 ||| M-Tech

Auto väga ilus, isegi ilma R32 bk'ta oli juba maasikas. AGA salongist ta kohe kindlasti n-ö uute numbritega välja ei veerenud.. Sest auto on 2000 ostetud, aga euro numbreid hakati jagama alles 2004.

1. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/