Kirjutame ka vahelduseks juttu veidikene.Nimelt ära tuues ilmnes probleem, et kojamehed ei toimi.Vaatasime üle kaitsmed, kuid midagi kahtlast ei märganud.Lootsime siis, et
ÄKKI ei saja vihma.Mis te arvate, kas sadas ?
Koju jõudes sai siis hakatud viga tuvastama.Relee plõksus, kaitsmed terved, järelikult saab viga ainult ühes kohas olla: " Kojamehemootor!"
Kitkusin siis laiali ja ennäe.Harjad olematud.Kolmest harjast üks oli enamvähem, teistest oli alles vaid puru ja mootor haises kärsaka järgi.Selge, maha põlenud.Õnneks oli käepärast üks, sai vahetatud ära ja tööle ta hakkaski.Ei teadnudki, et mootoril ka mingi "0" punkt olemas on.Jälle targem!
Kliki pildile, et näha suuremat!

Kuna salongiventilaator tegi ka pulli või noh, ei töödanud, siis vaatasin seda ka.Toimis, kui akult otse voolu peale andsin.Oli õnneks eelmisest rullist alles üks reostaat, panin selle külge ja voilaaa, puhur töötab!
Kuid seda rõõmu polnud kauaks.Nüüd enam ei tööta.Ilmselt harjad otsas, kuid veel on suvi ja sellega väga kiiret pole.
Mikromootorist ka üks pilt:

Vasakul nurgas on Defa plokisoojenduse pistik.Siin maal on üle 90% autodest need küljes.Vähemalt talvel on hea.

Täiesti normaalne, et see kantoss lõhki on!

Salongist mõni pilt.


"Uus" salong on organiseeritud, tuleb ainult järgi minna.Tegemist siis originaal sportsisuga, mis on täpselt kupeele!


Ja üleüldine vaatepilt. 14" veljed + rehvid.



Sai veel alustatud pidurite värskendamisega, kuna 3 aastat seinud autol ilmselt midagi head oodata ja loota pole.Juhipoolega sai kiirelt hakkama.Natukene nökerdamist ja sain kätte nii ketta, klotsid.Liikuma sain ka kolbi, kuid tundub, et see ei taha hästi lõppeda.Paremale poole vaatan kuskilt miskit asemele, sest kolb on täiesti kinni.Ei aidanud "kurjad" sõnad, ei aidanud haamer ega ka kruustangid.Seega, sellega on jokk! Kuusakoski kaup, saavad õnnelikuks.
Vähemalt on "õige" kruviga ketas kinnitatud.Nägin kurja vaeva, et see kurivaim sealt kätte saada!

Värskem välimus ja ilmselt saab pidama ka ? :roll:

Nende klotsidega ilmselt poleks pidurdanud, kuigi 400km pidasid vastu.

Nädalavahetusel oli sutsukene igav.Mõtlesin, et lakun teda veidikene.Kuna värvipind on nagunii nagu on, siis proovisin omal käel poleerimist.Sai parem, kuid sellise värviga ideaalset on võimatu saada.Aga eks pildid räägivad enda eest.

Algus:

Vahepeal:

Lõpp:






Ja täna siis sai tehtud ära tellimus.Peaks paari nädala jooksul kätte saama ka jupid.On veel ühtteist puudu, kuid need jõuab vaikselt ära tellida.Nüüd otsin kohta, kus saaks ära vahetada mõlemad karbid täielikult, teha uued ja tugevdatud tungikohad, vahetada ära tagumised tiivakaared ja pagasnikus nii tungi koht, kui ka panipaik.Paari kohas põhjas vaja ka asi kriitilise pilguga üle vaadata.
Vasak õõts: 10523 01 - 1tk
Parem õõts: 10524 01 - 1tk
Õõtsa puksid: 10546 01 - 2tk
Kondid: 10575 02 - 2tk
Stab. puksid - 13135 01 - 2tk
Tag. silla puksid: - 10639 01 - 2tk
Tag. õõtsa puksid: - 10644 01 - 4tk
Ülemised amordi tugilaagrid: 10669 01 - 2tk
Tag. amordid: 27-974-F - 2tk
Esim. tugilaagrid: 10573 01 - 2tk
Rooliotsad: 10582 01 - 2tk
Kisub suuremat sorti remondiks.
Selleks korraks kõik! Uuel korral, uue hoo ja piltidega!
