Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Audi A6 Avant 2,8 Quattro 1996a.Pint
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=94823
1. leht 3-st

Autor:  pint [ 24.07.2012 10:21 ]
Teema pealkiri:  Audi A6 Avant 2,8 Quattro 1996a.Pint

Tere.
Sai siis ülepikka aja endale järjekortselt uus auto soetatud.
Seekord tuli audi kuigi tahtsin algul osta e34 universaal diislit aga see osteti eest ja rohkem midagi minu jaoks ei olnud sobivad bmw-d müügis.
Sai siis hakkatud audisi vaadama algul jäi samade näitajadega sedaan kerega audi aga ei kokkulepitud ajal oli inimesel tel väljas ja siis jäi vaatamata ja peale seda sai siis mindud avanti proovima ja katsuma mille tagajärjel sai siis diil ära tehtud kuna avandi soov oli veits suurem ka ei hakkanud sedaani peale selle vaatamist kaaluma ka enam.
aga audist siis.
mootor:2,8 128 kw
vedasild:nelivedu
aasta:1996
kast:automaat
värvus:tumesinine
kere:universaal
Lisad:
*4x el akent
*4x istmesoendused
*kliima(hetke seisuga vajab tõenäoliselt täitmist)
*tehase bose bassikas
*mp3 mängija
*püsikiiruse hoidja
*hele nahkpolster
*15 tolli originaal valuveljed suverehviga
*15 tolli valuveljed talverehviga

Tegemist vajab hetkel siis:
parem eesimene õõts vahetada
rooliotsad vajavad vahetust
tagumised piduri kettad ja klotsid
tagaslillas olevad tugivarda otsad ka vaja vahetada
vaja on ka veel uut parem poolset peeglit.
kliimajuht plokk ka vaja lahti võtta ja puhastada kuna vahel toimivad nuppud vahel mitte
eks neid nippet näppet asju veel teha

tuleviku plaanidest nii palju,et sooviks ainult toonklaasi lisada.

müügikulutusest mõni pilt ka siis.

Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  pint [ 24.07.2012 10:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 2,8 Quattro 1996a.Pint

eile sai siis tänu toitsile käetoe korda väiksese keevituse näol:)
üks päev sai ka vahetatud armatuuris pirne kus enamus läbi oli.

Autor:  pint [ 02.08.2012 12:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 2,8 Quattro 1996a.Pint

Eile said siis mõned asjad vahetatud.

-Tagumise piduri kettad ja klotsid.
-Esimesed rooli otsad.
-Esimene parem õõts
-Tagumised tugivardad

Autor:  pint [ 06.08.2012 12:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 2,8 Quattro 1996a.Pint

Tegemistest veel nii palju.

-Vahetasin juhi peegliklaasi.
-Vahetasin kõrvalistuja peegliklaasi ja korpuse.
-Kliima täitetud.
-Uued raamita kojamehed.

Uurisin ka tagumise akna krigisemise põhjuse ja tuli välja, et akna mootor teeb seda.
Muret teeb ka veel salongiventilaator mis mingi aeg hakkab vilisema.
Oskab keegi õelda mis seda tekitab?

Autor:  pint [ 15.08.2012 15:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 2,8 Quattro 1996a.Pint

Sai siis 2000 km maha uhatud probleemi vabalt ja kui üks hommik panin auto käima lõi jahutusvedeliku taseme tule põlema ja vaatasin kapoti alla ja paak tühi.
Sealt avanes ka selline pilt.
Arvan ma õieti, et veepump lekib?
Pilt
Pilt

Ja siis niisama klõpks ka.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  @almera [ 15.08.2012 17:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 2,8 Quattro 1996a.Pint

Ilusa välimusega auto..palju raha selle masina,eelkõige mootori ülalpidamiseks. Aga vähemalt liigub paremini edasi kui (häda ja viletsus) 2.6 v6. Quattro on ka omaette elamus muidugi. Kõige enam meeldib selle autopuhul hele nahksisu-päris mugav näeb välja, edu :)

Autor:  orav30 [ 16.08.2012 00:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 2,8 Quattro 1996a.Pint

Käisin ise ka seda autot vaatamas ,kui oli müügis.Mootoris siis õli polnud, käskisin omanikul juurde valada .Läks mingi 1,5l ,et õlivarras hakkas näitama ja mootoris oli tigin sees.Muidu paistis enamvähem .Jõudu ja paksu rahakotti sulle.

Autor:  pint [ 16.08.2012 22:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 2,8 Quattro 1996a.Pint

@almera kirjutas:
Ilusa välimusega auto..palju raha selle masina,eelkõige mootori ülalpidamiseks. Aga vähemalt liigub paremini edasi kui (häda ja viletsus) 2.6 v6. Quattro on ka omaette elamus muidugi. Kõige enam meeldib selle autopuhul hele nahksisu-päris mugav näeb välja, edu :)


Kui seda müügis sai nähtud siis see sisu oli üks asi mis kutsus ostma.
Hetkel quattro elamust tundnud ei ole aga eks talvel saab tunda.
Ja ega see auto nii kulukas polegi vähemalt veermiku kohapeal sai ostetud tagumised kettad,klotsid,tugivardad,esimesed rooli otsad ja üks õõts maksis kõik kokku 120 eurot.
nüüd tuleb veel 300 eurone väljaminek palgapäeal teha ja siis on ok.

orav30 kirjutas:
Käisin ise ka seda autot vaatamas ,kui oli müügis.Mootoris siis õli polnud, käskisin omanikul juurde valada .Läks mingi 1,5l ,et õlivarras hakkas näitama ja mootoris oli tigin sees.Muidu paistis enamvähem .Jõudu ja paksu rahakotti sulle.


Siiani mina mootoris mingid kõrvalist heli pole kuulnud.
Minu arust see õli kadu v6 selle aja audil normaalne vähemalt mulle nii tundub.
Kuna ise olen omanud 2,6 mootriga b4-ja siis sellel tuli aegajalt õli peale valada, samal ajal oli sõbral 2,8 mootoriga b4 tema valas 1000km peale 0,3 liitrit ja minu kahel töökaaslsel on a6 2,6 mootoriga ja nad mõlemad valavad ka aegaajalt peale.
Mina olen väga rahul selle auto ostuga ei ole suurt häda miskit ja hind oli ka minu arvates väga hea selle eest.
Aga jõudu ja paksu rahakotti läheb vaja.

Autor:  pint [ 06.09.2012 08:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 2,8 Quattro 1996a.Pint

Väike uuendus.

Sai siis teostatud rihmavahetus.Sellega seoses läks vahetusse siis:
*rihm koos rullikutega
*termostaat
*veepump
*geneka rihm ja pinguti
*uus jahutusvedelik punane

Autor:  pint [ 14.09.2012 15:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 2,8 Quattro 1996a.Pint

Uuendaks teemat ka vahepeal.
Peale rihmavahetust sai sõitta 120km ja jahutusvedeliku paak tühi.
Sai siis viidud remonti ja tuli välja, et mootori tagant ja salongi seinavahel kaks voolikut katki.
Sai siis need ka nüüdseks ära vahetatud ja tundub, et enam ei leki.

On ka mõni mure auto poole pealt.
Kui auto käima panen siis jääb aisbagi tuli mitmeks minutiks põlema.Kas see siis näitab mingit vea teatet?
Olen proovinud pultvõtit sünkroniseerida aga miski pärast see ei taha tööle hakkata vb keegi oskab miskit soovitada.
Ja siis viimane mure bensunäidik.Olen sõitnud peale paagi täis panemist 120 km läbi ja ainult linnas aga bensunäidiku seier on kukkunud poole paagi kriipsu ja sellest järgneva kriipsu vahepeale.
Kas rihmavahetusega saab midagi nihu keerata mille tõttu auto hakkab rohkem küttet võtma?

Autor:  @almera [ 14.09.2012 20:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 2,8 Quattro 1996a.Pint

pint kirjutas:
Uuendaks teemat ka vahepeal.
Ja siis viimane mure bensunäidik.Olen sõitnud peale paagi täis panemist 120 km läbi ja ainult linnas aga bensunäidiku seier on kukkunud poole paagi kriipsu ja sellest järgneva kriipsu vahepeale.
Kas rihmavahetusega saab midagi nihu keerata mille tõttu auto hakkab rohkem küttet võtma?


Otsi viga ujukist või (kontaktiahelas)kütusetaseme anduris..Ei usu,et su auto a la 50 L/100 le võtab :D.

Autor:  Markko [ 14.09.2012 20:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 2,8 Quattro 1996a.Pint

Ei ole see õlikulu V6-l midagi normaalne. Olen omanud kahte V6 mootoriga A4-ja ja kumbki pole õli söönud. Niiet ilmselt on sul siiski kuskil mingi leke, auto kanalipeale ja kontrollima. Kõige tüüpilisemad kohad on plokikaanetihendid ja õlijahuti rõngastihend. Samuti võib lekkida nukasimmer. Korras V6 ei söö õli. Kindlasti vaheta õli 10000-15000km tagant, sõltuvalt õlist.

Autor:  pint [ 14.09.2012 20:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 2,8 Quattro 1996a.Pint

@almera kirjutas:
pint kirjutas:
Uuendaks teemat ka vahepeal.
Ja siis viimane mure bensunäidik.Olen sõitnud peale paagi täis panemist 120 km läbi ja ainult linnas aga bensunäidiku seier on kukkunud poole paagi kriipsu ja sellest järgneva kriipsu vahepeale.
Kas rihmavahetusega saab midagi nihu keerata mille tõttu auto hakkab rohkem küttet võtma?


Otsi viga ujukist või (kontaktiahelas)kütusetaseme anduris..Ei usu,et su auto a la 50 L/100 le võtab :D.


Ma hetkel ka mõtlen ja loodan, et seier paneb puusse.

Vuffel kirjutas:
Ei ole see õlikulu V6-l midagi normaalne. Olen omanud kahte V6 mootoriga A4-ja ja kumbki pole õli söönud. Niiet ilmselt on sul siiski kuskil mingi leke, auto kanalipeale ja kontrollima. Kõige tüüpilisemad kohad on plokikaanetihendid ja õlijahuti rõngastihend. Samuti võib lekkida nukasimmer. Korras V6 ei söö õli. Kindlasti vaheta õli 10000-15000km tagant, sõltuvalt õlist.


Enda omale valan juurde küll aga loiku pooleteise kuu jooksul maha pole jäänud.
Aga mu naine on kahel korral audi sabas sõitnud siis on kurtnud, et mingi kärsakat on tunda ja seda on õelnud ka koleeg ja sõber.Sõber ütles, et see õli kärrsakas pidanud olema aga ise autos seda ei tunne.

Autor:  Markko [ 14.09.2012 21:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 2,8 Quattro 1996a.Pint

Õli kärsakas, siis selge. Lekib ilmselt nukasimmeri juurest ning tilgub summutile, kus see kärssama läheb. Töökaaslase 2.8 mootoriga Audi 100-l oli just samamoodi. Vahetas seal miski simmereid ja tihendeid ja nüüd väga viis kõik.

Autor:  Andres003 [ 14.09.2012 21:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 2,8 Quattro 1996a.Pint

V6 Audid on üldse tegijad :rokib Kui bensukaga mööda paned proovi diislit. :D

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/