Tere. Tõin siis selle tagasi hoovi. Tegu siis 1991 aasta mazda 626 sportsaloon coupega mida veab edasi 2.0 mootor ja ikka esivedu. Suht reipalt astub edasi muidu.Kilovatte ei mäleta

Varustusest jäid meelde : Istmesoendused, el aknad, el katuseluuk,kesklukk, plokisoendus. Kõik vist

All miskid jäigad amordid ja jutujärgi 40mm madaldusvedrud. Kaasa sain ka kahed valukad ja plekid koos korralike talverehvidega. Helipilt kah päris hea. Miski alpine makk ja selle järgi vist 8 kõlarit kisa tegema pandud. Võimukaablid asjad kaa kaasas. Etsiis mul jääb üle aind võim taha ühendada ja supakas sisse tõsta siis heliga rahul.
Vigadest siis käsa ei tööta, sumps on poolik ja tagatiivad vajavad tööd. Neid juba eelmine omanik pahteldas/kruntis aga juba pressib rooste välja

Roostele ei tasu krt pahtlit otsa visata, et küll pidama jääb

. Need uuesti teha ja vaid tagatiivad värvida. Mitte rohkem . Muud pisivead kah korda ja peaks asine töökulgur valmis olema.
Muidugi jooksvalt ikka välimust kah plaanis järgi aidata aga ei ole veel mõelnud, et mis, miks ja kuidas. Seda aegapidi nüüd teha. Mitsubishi siiski tähtsam enne talve valmis saada.
Esialgu mõni kehva pildu tänasest.



Megamugavad tagaistmed ja üllatavalt ruumikas kahe inimese jaoks.

Kah head külgtuge pakkuvad esiistmed.. Täitsa terved ja eriti palju pole kuskilt vajund kah.

Homme vast saan paremaid pilte salongist peale koristamist.