Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Vw Golf Mk3 Variant GTD 1994 - Rainer_K // MÜÜDUD! LUKKU!
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=95604
1. leht 1-st

Autor:  Rainer_K [ 08.08.2012 00:45 ]
Teema pealkiri:  Vw Golf Mk3 Variant GTD 1994 - Rainer_K // MÜÜDUD! LUKKU!

Mõtlesin, et kuna auto juba päris pikalt käes olnud ja enamjaolt ma sellega liiklengi, siis võib vast ka siia teema ära teha.

Pärast mõnda aega kestnud pausi olen jällegi ma sattunud Volkari rooli. Nimelt kunagi sai ehitatud SELLINE auto ja temaga ka mõnda aega sõidetud, kuid juba peaaegu aasta tegeles see auto seismisega (kuna teised autod ja tegemised tulid peale) ja vaikselt müügis olemisega. Seda niikaua, kuni ükspäev sain sõbralt sõnumi, et kas masin veel alles ja kas ma ei tahaks seda vahetada tema Golfi vastu. Otsustasime, et nädalavahetusel saab kokku ja vaatab masinad üle. Golfil küll vigu on, kuid olin sellegipoolest nõus ja seda kolmel lihtsalt põhjusel: 1)diisel 2)universaal 3)lisaderohke.

Aastaarvuks masinal 1994, Eestis regatud 2005. Varustustasemeks on GTD, mis peaks ideepoolest olema diiselmootoriga GTI (tuled, istmed jne). Istmeteks on kenad tumedad ruudulised Recarod ja autosõidu teevad mugavamaks 4x el aknad, el katuseluuk, el peeglid, 8x kõlarid, istmesoojendused jne. Lisaks on autol veel plasmanäidikud ja kärukonks. Mootoriks 1.9TD 55kW.

Oktoober 2011:

Pilt

Pilt

Talv möödus autoga probleemivabalt ja enam ei taha talvel ilma istmesoojendusteta sõitagi. :D

Pilt

Juppe on saanud vahetada ja enam ei mäletagi kõike, mis tehtud, aga põhivärk on suve alguses tehtud modifikatsioonid mootoriga. Kuna tehasest AAZ koodiga mootorile intercoolerit ette nähtud pole, siis sai see ise vahele pandud ja lisaks ka pumpa seadistatud, et rohkem minekut oleks. Vahejahuti asukohaks sai käigukasti kohal olev tühjem ala, sest stange alla ei mahtunud teda peitma. Originaal turbo aga oli suhteliselt väsinud ja kõik see kurnas teda veelgi, kuni ühel hetkel sõitsin suure valge pilvega ringi - turbo võll murdus. Riiulist sai kohe võetud tuttuus KKK K03, mis on kasutusel Vw/Audi 1.8T mootoritel ja prantsuse diiselkaubikutel. Minek on diisli kohta päris hea, kui pump lahti keeratud ja turbo rõhk kõrgele aetud. Turbo rõhu reguleerimine käib hetkel wastegate'i kaudu - nimelt on kraan pandud vooliku otsa ning wastegate'i avatust seades saab seada ka turbo rõhku. Salongis on oma koha leidnud ka rõhukell. Ei huvitav värk see diisli tuunimine ikka. :D

Välimuse poolelt on auto muutunud sedavõrd, et sai roostekohad happekrundiga üle tehtud ning ajutiselt hetkel lihtsalt musta värviga kaetud. Ratasteks on mul oma Civicu alt võetud RH Classicud ja auto on saanud kerge tõste esiosas - Mk2 vedrud sai vahetatud Passat B3 omade vastu.

Salongi osas viskas mul üle, et normaalseid topsihoidjaid pole, seega sai kodus vedelenud uuema Honda keskkonsoolist topsihoidjad välja lõigatud ja need krõpsuga Golfi käigukangi ette kleebitud - vajadusel eemaldatavad. Võib-olla mitte kõige ilusam lahendus, aga praktilisuse poolelt on ennast 200% ära tasunud. Pagassi sai tehtud ka 12v vooluotsik otse akult, et kui vaja, siis saan sinna külmakapi või muu tarbija ühendada. Sisu poolelt tahaks korraliku juhiistme leida, sest praegusel on välimised toed veidi katki ja pudenevad vaikselt.

Pilt

Pilt

Möödunud nädalavahetusel tegin lõpuks Vento facelifti ära. Kapott on mul ammusest ajast olemas ja hiljuti sai ostetud ka Vento esituled. Esituled said enne ettepanekut ka tumedaks tehtud. Iluvõrena oleksin eelistanud kõige vanemat Vento võre, kuid kuna seda kiirelt ei saanud kuskilt, siis ostsin uue ning minu õnneks oli see ka kohe läikivat musta värvi. Ajutiselt olen selle võrega ka rahul, aga jätkan otsinguid vanematüübi võrele edasi. Kapotiga on kahjuks ainult see teema, et see on tumesinine, aga eks ilmselt kui kerel ajutiselt värvitud kohad korraliku värvi selga saavad, siis saab ka kapott uue kuue. Kuna Vento lip on mulle juba kaua meeldinud, siis loodetavasti sel nädalal saan ühe kasutatud Vento lipi ka kätte, siis saab selle katkise vr6 oma riiulisse ära tõsta.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  Rainer_K [ 31.10.2012 01:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Golf Mk3 Variant GTD 1994 - Rainer_K

Kuna mu teema on suhteliselt ilusti kronoloogiline, siis viskaks alguses kohe siia paar vanemat pilti:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Aga autost endast ka. Esines mul jahutusvedeliku kadumise probleeme. Esialgu ajas läbi üks ploki küljes olev plastikust toru, selle asendasin uuega, siis avastasin, et ka kõrgemal olev plastikust toru ajab läbi, seega läks ka see uus. Kuid sellega probleemid ei piirdunud, nimelt otsustasin mootoririhma vahetada ja selle käigus ilmnes, et plokikaane tihend on läbi ja ka sealt jooksis jahutusvedelikku rihma tagusele alale. Sai siis kaas maha võetud ja pandud uus plokikaanetihend ning ka uus klapikambrikaanetihend. Kuid ka sellega ei piirdunud asi, ka veepump andis lõpuks lepingu ja ka see sai vahetatud uue vastu. Kusjuures kõik need jahutusvedeliku vead tulid järjest. Aga noh, vähemalt ongi nüüd omal hea sõita, teades, et jahutusvedeliku kadumisega ei tohiks enam probleeme olla. Rihmavahetusega ühiselt sai teostatud ka õlivahetus.
Lisaks jahutusvedeliku saagale, olen läbi elanud veel "2.pihusti-kõrgsurvetoru-purunemise-saaga", täpsemalt on mul hetkel küljes juba neljas toru. Täpset viga veel ei teagi, kuid kahtluse all on teise silindri pihusti ise, et äkki on veidi kinni jäänud ja ei lase piisavalt kütet silindrisse ning torus tekib ülerõhk vms ja see surub torudesse mõrad. Muud selgitust hetkel asjale anda ei oska, sest ainus toru, mis puruneb, on teise silindri pihustisse jooksev kõrgsurvetoru. ädalavahetusel sai korra pihusti maha võetud ja pihusti rõhu mõõtmise vahendiga teda kontrollitud. Hakkas ta pritsima tõesti veidi enne 150bari, mis tal peal kirjas on, kuid eks ole näha. Tavaliselt see toru purunes mul ~110-120km/h ajal maanteel. Kui kellelgi on esinenud sarnast probleemi, siis kuulaks huviga.

Auto välimuses on aset leidnud muutused, millega saan rahul olla. Nimelt olen saanud ja installinud vanatüübi Vento võre ning juba varasemast ajast on ees ka Vento lip. Nüüd ootan veel vaid Vento esistanget ja Vento armatuuris olevaid ümaraid vendiavasid. Veel said installitud kapotiamordid ja see on minu silmis ülimugav ja lahe lahendus. Amortideks läksid uuema Honda Civicu luugiamordid.

Mingi aeg tagasi keerasin alla ka oma ühe teise auto alt pärit Rial mesh 15" veljed koos 185/65 balloonidega. Mitte, et need veljed oleks RH-dest ilusamad, vaid lihtsalt RH-del tekkis kippus üks rehv tühjaks jooksma päevaga. Hiljem selgus, et üks metallitükk oli ennast kenasti rehvimustri vahele peitnud.

Pilt

Pilt

Pilt

ja kapotiamortidest mul hetkel paremat pilti pole, kui see:

Pilt

:)

Autor:  zaakal [ 31.10.2012 01:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Golf Mk3 Variant GTD 1994 - Rainer_K

märgita võre sobiks paremini.
aga päris kena masuudipress:)

Autor:  EnricoN [ 31.10.2012 01:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Golf Mk3 Variant GTD 1994 - Rainer_K

Neiuga pildid head :rokib

Autor:  Rainer_K [ 31.10.2012 13:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Golf Mk3 Variant GTD 1994 - Rainer_K

mkb kirjutas:
Kurikuulus Nõmme jalakäijate tänav? :D


Jes. :D

Autor:  Ken Pallav [ 08.11.2012 08:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Golf Mk3 Variant GTD 1994 - Rainer_K

Vahva ja ilus auto, mulle meeldib... Jõudu ja jaksu temaga!

Autor:  NoSmokeNoPower [ 08.11.2012 10:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Golf Mk3 Variant GTD 1994 - Rainer_K

Intercooleri mõte on , et sõites puhub õhk sealt läbi ja jahutab sisselaskes surve all soojenenud õhku. Praegusel juhul pole sellest coolerist mingit kasu , kuna õhk ta ei jahuta enam kuiidagi. Pigem isegi kahju, kuna on takistuseks õhuvoolmisele.

Kõikidel masinatel millel see cooler nii on on tehasest kas mingid kanalid , mida mööda jahutatakse coolerit või siis scoop.

Autor:  Rainer_K [ 08.11.2012 11:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Golf Mk3 Variant GTD 1994 - Rainer_K

NoSmokeNoPower kirjutas:
Intercooleri mõte on , et sõites puhub õhk sealt läbi ja jahutab sisselaskes surve all soojenenud õhku. Praegusel juhul pole sellest coolerist mingit kasu , kuna õhk ta ei jahuta enam kuiidagi. Pigem isegi kahju, kuna on takistuseks õhuvoolmisele.

Kõikidel masinatel millel see cooler nii on on tehasest kas mingid kanalid , mida mööda jahutatakse coolerit või siis scoop.

Mul jooksevad stange alumisest parempoolsest "õhuavast" 2 toru intercooleri alla, et talle jahedat õhku tuua. Kui ma Vento stange saan (mis on mõni cm väljaulatuvam), siis rändab ilmselt ka cooler stangesse, originaalstanget ei tahtnud lõhkuma hakata ja diislil oleks veidi imelik ka, kui stangest cooler välja paistaks. :D

Autor:  Rainer_K [ 21.04.2013 23:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Golf Mk3 Variant GTD 1994 - Rainer_K

Jälle umbes pool aastat möödas ilma vahepealse jututa, aga mis Sa ikka igapäevasõidukist jutustad. Talvel esines käivitusprobleeme, ning algul ei tabanud kohe ära, milles viga, sest küünlad korras, küte korralik ja filtrile tehtud soojendus ka ümber. Selgus, et üks küttevoolik sai õhku vahele ja see jamaski, pärast kui sai vähe klambrit pingutatud, käivitus igal ajal probleemideta. Ka sellele probleemile sain lahenduse, et kõrgsurvetoru mitu korda katki läks - nimelt oli pumba üks kinnituspolt lahti ja see väristas neid rohkem, kui vaja oli.
Lisaks oli talvel veel uste ja akendega jama, ei tahtnud kuidagi külmaga need uksed ja elektriaknad töötada nii nagu peaks. Siis saigi isaga talveks autod ära vahetatud, sest ta hoidis autot garaažis öösiti ja ise vurasin suurema osa talvest tema Civicuga Tallinnas ringi.

Talve lõpupoole/kevade alguses asusin taas Golfi rooli ja sellest ajast ka üks pilt:
Pilt

Kevad tuli, panin alla taas oma 7x15 ET12 RH Classicud koos 205/50 rehvidega. Et tagarattaid vähe rohkem välja tuua, panin taha ka flantsid vahele. Auto hoiakuga olen rahul, rattad on laialt ja näeb agressiivne välja. Kõrge on ta küll, kuid ei kavatse hakata madaldama, kui keegi just väga ässa odavat madalduse diili ei paku. :D
Rooste muidugi annab ka juhiuksel endast kõvasti märku. Õnneks on mul uus uks olemas, küll aga tumerohelist värvi veel.
Pesin auto puhtaks ja vahatasin ka, kuid pildistuse hetkeks oli juba suhteliselt tolmuseks saanud.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Plaanidest olekski vast niipalju, et tahaks kapoti saada lõpuks kerevärvi, uue ukse külge ja kerevärvi ning muud värviparandused ära teha, kus vaja.

Autor:  Westcoast [ 21.04.2013 23:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Golf Mk3 Variant GTD 1994 - Rainer_K

Paljalt selle tibi pärast ma seda teemat piiluma jäängi :D
Kaasa teist ikka rohkem auto ligi seniks edu autoga 8)

Autor:  Aloha [ 21.04.2013 23:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Golf Mk3 Variant GTD 1994 - Rainer_K

Hea töö tehtud, edu ja jaksu, ilus auto. :)

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/