2. augusti õhtul juhtus nii, et täiesti ootamatult saime ühe nimekaimuga kokku, vaatasime üksteise autod üle ning juba tund aega hiljem täitsime pabereid. Sellest hetkest kulgen ma ringi 2000. aastast pärit tumerohelise (Farngruen Metallic) E46 kerega 328iA sedaaniga, mille 142kw toimetab ratasteni 5-käiguline Steptronic kast. Läbisõit vahetusehetkel oli 260500km.
Varustusest on autosse surutud MF rool, võrdlemisi korralik beež (Hellbeige 2) nahksisu, naljakalt pisikese ekraaniga MKII naviraadio, lisaks naviboxile ka 6-ne CD-box, kompu, eelnevalt mainitud Steptronic kast, 4 mittevänt-akent, klapitavad tagaistmed, suusaluuk, automaatselt tumenev tagasivaatepeegel, lainurgaga küljepeeglid, automaatne kliima ja veojõukontroll.
Kere on korralik ega roosteta, aga nagu ikka, leidub kriipse-kraapse ja täkkeid.
Auto veereb 8x17'' Style 44 velgedel (vb replicad, aga ilusad), mis näevad välja poeuued, peal on Continentali 225/45 mõõdus rehvid.
Eelmine omanik on äsja veermikut tohterdanud kõikvõimalike pukside ja muude lülidega ning muuhulgas vahetanud terve ringi kettaid-klotse, õli ja kõik filtrid. Ühesõnaga tehnilise poole pealt on vaikne, ilusa häälega ja ergas ning murevaba

Varustuselist räägib sellist juttu:
S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatic transmission
S256A SPORT-/MF-LENKRAD/GESCHW.REGELUNG Sports multifunct.strng whl,cruise cntrl
S302A ALARMANLAGE Alarm system
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip
S441A RAUCHERPAKET Smoker package
S465A DURCHLADESYSTEM Through-loading system
S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning
S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS Navigation system, radio
S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Battery master switch
S855A SPRACHVERSION ITALIENISCH Language version, Italian
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List Europe
S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Omission of non-combined operation
S884A ITALIENISCH/BETRIEBSANL./SERVICEH. Operating instructions, Italian
S928A REIFENSTEUERUNG Tyre control
S999A AUFTRAGSSTEUERUNG HEA Job control "HEA"
Ilmselgelt on vanal auto ka mõni veapoiss südamel:
Tagaamordid ei ole enam teises nooruses ja tahavad enne talve vahetust.
Roolilint on väidetavalt vigane, millest tulenevalt särab Airbagi tuluke.
Eks iga auto tuleb meelepärasemaks nokitseda ning mõned mõtted on juba tekkinud:
Esimesed suunad on jõleda väljanägemisega Depo toodang, mis küll õnneks on tugeva toonlaki kihi all, kuid lisaks kõigele ka logisevad ning vajavad ASAP vahetust.
Neerud, millelt musta värvi kergelt koorub, on ees ausõna ja McGyver'i teibiga, vahetada tuleb needki.
Helipilt on minu kõrva jaoks liiga nigel, tahaks vähemalt tagumised kõlarid millegi kuulatava vastu vahetada.
Mõned täkked ja värvikahjustused tuleks üle käia, võimalik et ka terve auto poleerida.
M-paketi vedrusid tahaks, need proovin otsida ilmselt tagaamortidega koos.
Nahk käigukangil on katki, tore oleks see üle nahatada.
See rool ei meeldi mulle välimuse poolest absoluutselt ning ideaalis näeksin ma seal
sellist M-paketi rooliNädala jooksul minu käes sai sisu korraliku puhastuse, istmed, polstrid ja muud nahkdetailid lisaks ka nahahoolduse.
Numbrituled ei põlenud ja CC viskas veateadet - puhastasin klemmid oksiidikihist, vahetasin pirnid ja töötavad, lisaks oli üks parktuli oli suremas - alguses võtsin pirnid välja ja tsekkisin US-style parke. Ei sobinud, tavaline hõõgpirn õiges kohas oli ilusam.
Võti ei olnud autoga paaritatud ja kesklukk toimis võtmest keerates, seega sai autole võti selgeks õpetatud.
Siiani olen väga rahul, sõitnud olen umbes 700km, millest ~120km maanteed ning kümmekond korralikku kickdowni ja kütust on kulunud 9,6L/100km kohta. Eks täna õhtul saab suuremaks
Juhitavuse mõttes oli mu E36 asjalikum - madalam, jäigem ja hoopis parema ja täpsema roolitunnetusega. Kuid usun, et saab sellegi heaks

Kaasa sain üsna ägeda esistangelisa, mille värvimiseks ja külge sobitamiseks lähiajal aega püüan leida.
Hetkel vist kõik, pilte pole just ohtralt klõpsinud, aga mõne siiski:




