Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
BMW E46 328iA '00, Raghza http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=95728 |
1. leht 2-st |
Autor: | Raghza [ 09.08.2012 17:04 ] |
Teema pealkiri: | BMW E46 328iA '00, Raghza |
2. augusti õhtul juhtus nii, et täiesti ootamatult saime ühe nimekaimuga kokku, vaatasime üksteise autod üle ning juba tund aega hiljem täitsime pabereid. Sellest hetkest kulgen ma ringi 2000. aastast pärit tumerohelise (Farngruen Metallic) E46 kerega 328iA sedaaniga, mille 142kw toimetab ratasteni 5-käiguline Steptronic kast. Läbisõit vahetusehetkel oli 260500km. Varustusest on autosse surutud MF rool, võrdlemisi korralik beež (Hellbeige 2) nahksisu, naljakalt pisikese ekraaniga MKII naviraadio, lisaks naviboxile ka 6-ne CD-box, kompu, eelnevalt mainitud Steptronic kast, 4 mittevänt-akent, klapitavad tagaistmed, suusaluuk, automaatselt tumenev tagasivaatepeegel, lainurgaga küljepeeglid, automaatne kliima ja veojõukontroll. Kere on korralik ega roosteta, aga nagu ikka, leidub kriipse-kraapse ja täkkeid. Auto veereb 8x17'' Style 44 velgedel (vb replicad, aga ilusad), mis näevad välja poeuued, peal on Continentali 225/45 mõõdus rehvid. Eelmine omanik on äsja veermikut tohterdanud kõikvõimalike pukside ja muude lülidega ning muuhulgas vahetanud terve ringi kettaid-klotse, õli ja kõik filtrid. Ühesõnaga tehnilise poole pealt on vaikne, ilusa häälega ja ergas ning murevaba ![]() Varustuselist räägib sellist juttu: S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatic transmission S256A SPORT-/MF-LENKRAD/GESCHW.REGELUNG Sports multifunct.strng whl,cruise cntrl S302A ALARMANLAGE Alarm system S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip S441A RAUCHERPAKET Smoker package S465A DURCHLADESYSTEM Through-loading system S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS Navigation system, radio S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Battery master switch S855A SPRACHVERSION ITALIENISCH Language version, Italian S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List Europe S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Omission of non-combined operation S884A ITALIENISCH/BETRIEBSANL./SERVICEH. Operating instructions, Italian S928A REIFENSTEUERUNG Tyre control S999A AUFTRAGSSTEUERUNG HEA Job control "HEA" Ilmselgelt on vanal auto ka mõni veapoiss südamel: Tagaamordid ei ole enam teises nooruses ja tahavad enne talve vahetust. Roolilint on väidetavalt vigane, millest tulenevalt särab Airbagi tuluke. Eks iga auto tuleb meelepärasemaks nokitseda ning mõned mõtted on juba tekkinud: Esimesed suunad on jõleda väljanägemisega Depo toodang, mis küll õnneks on tugeva toonlaki kihi all, kuid lisaks kõigele ka logisevad ning vajavad ASAP vahetust. Neerud, millelt musta värvi kergelt koorub, on ees ausõna ja McGyver'i teibiga, vahetada tuleb needki. Helipilt on minu kõrva jaoks liiga nigel, tahaks vähemalt tagumised kõlarid millegi kuulatava vastu vahetada. Mõned täkked ja värvikahjustused tuleks üle käia, võimalik et ka terve auto poleerida. M-paketi vedrusid tahaks, need proovin otsida ilmselt tagaamortidega koos. Nahk käigukangil on katki, tore oleks see üle nahatada. See rool ei meeldi mulle välimuse poolest absoluutselt ning ideaalis näeksin ma seal sellist M-paketi rooli Nädala jooksul minu käes sai sisu korraliku puhastuse, istmed, polstrid ja muud nahkdetailid lisaks ka nahahoolduse. Numbrituled ei põlenud ja CC viskas veateadet - puhastasin klemmid oksiidikihist, vahetasin pirnid ja töötavad, lisaks oli üks parktuli oli suremas - alguses võtsin pirnid välja ja tsekkisin US-style parke. Ei sobinud, tavaline hõõgpirn õiges kohas oli ilusam. Võti ei olnud autoga paaritatud ja kesklukk toimis võtmest keerates, seega sai autole võti selgeks õpetatud. Siiani olen väga rahul, sõitnud olen umbes 700km, millest ~120km maanteed ning kümmekond korralikku kickdowni ja kütust on kulunud 9,6L/100km kohta. Eks täna õhtul saab suuremaks ![]() Juhitavuse mõttes oli mu E36 asjalikum - madalam, jäigem ja hoopis parema ja täpsema roolitunnetusega. Kuid usun, et saab sellegi heaks ![]() Kaasa sain üsna ägeda esistangelisa, mille värvimiseks ja külge sobitamiseks lähiajal aega püüan leida. Hetkel vist kõik, pilte pole just ohtralt klõpsinud, aga mõne siiski: ![]() ![]() ![]() |
Autor: | yltsboy [ 09.08.2012 18:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E46 328iA '00, Raghza |
Ei tal ei ole roolilint vigane vajab lihtsalt arvutit.Minek oli tal tõesti väga hea ja kütusekulu ka väike.Midagi huvitab veel siis räägin sellest masinast. |
Autor: | ökosohver [ 09.08.2012 20:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E46 328iA '00, Raghza |
kuskohast se automaadi pisik tekkis nyd nii yht2kki? aga muidu tundub piltidelt kena, eks kui j2lle linnas orjenteerumisega raskusi tekib , n2en ehk autot kah ![]() |
Autor: | Noor24 [ 09.08.2012 21:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E46 328iA '00, Raghza |
E36 oli ilusam ja põnevam ![]() Ja see 2,8 pole mingi imerelv selle tomat kasti otsas.. Minu chipitud tds läks sama kiirelt kui täpselt sama auto mis sul.. Isegi salong ja kere värv olid samad ![]() |
Autor: | Wknd [ 09.08.2012 23:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E46 328iA '00, Raghza |
Roheline vist üks jubedamaid värve auto puhul, kuid nende velgedega ei ole üldse nii hull. Ainult esimesed smoke suunad vahetaks ära, liiga üksluiseks muudavad auto. |
Autor: | Raghza [ 10.08.2012 02:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E46 328iA '00, Raghza |
Imerelv see 2,8 tõesti pole, aga mina olen rahul, gets the job done ![]() |
Autor: | Reimers [ 10.08.2012 17:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E46 328iA '00, Raghza |
Kui kõik andurid ja muud jamad korras siis peaks see 2.8 liikuma küll ![]() ![]() Igaljuhul kõvem auto kui endine |
Autor: | Raghza [ 29.08.2012 23:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E46 328iA '00, Raghza |
Natuke vahepealsest nokitsemisest kah. Vildakast 328 kirjast tagaluugil sain endale võtmehoidja ![]() ![]() ![]() Kõik täkked ja koledad kohad käisin üle Kemifloras kokku segatud värviparandusvärviga, sinna kuhu vaja, läks ka roostemuundur-krunt peale. Kuigi uusi neerusid pole veel muretseda jõudnud, hõõrusin vanadelt vähemasti musta värvi maha: ![]() Juhiukselink on vist kunagi vahetatud ja musta värvi jäänud: ![]() Täna tegin nii: ![]() Ja siis nii, värv sai, nagu ikka Kemiflorast, täiesti õige tooniga: ![]() Ja peale seda oli juhilink selline: ![]() Krunditud stangelisa nägi samuti lihvpaberit ning ohtralt värvi, lakki ja kõige lõpuks ka Tesa ilmastikukindlat kahepoolset teipi, et leida enda lõplik koht auto küljes: ![]() Kui nüüd valged suunad ka ette saab, tuleks vist tiba paremaid pilte teha ![]() |
Autor: | yltsboy [ 30.08.2012 07:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E46 328iA '00, Raghza |
väga kena` Miks on nikkeliist otsast lahti oled üritanud ukseandurit parandada? |
Autor: | audivana. [ 30.08.2012 07:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E46 328iA '00, Raghza |
Noor24 kirjutas: E36 oli ilusam ja põnevam ![]() Ja see 2,8 pole mingi imerelv selle tomat kasti otsas.. Minu chipitud tds läks sama kiirelt kui täpselt sama auto mis sul.. Isegi salong ja kere värv olid samad ![]() Tõmbasid diisliga Dannile koti pähe? Et aimu saada milleset jutt. |
Autor: | Raghza [ 30.08.2012 13:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E46 328iA '00, Raghza |
yltsboy kirjutas: Miks on nikkeliist otsast lahti oled üritanud ukseandurit parandada? Mina pole puutunud.. kus see ukseandur on üldse ja kuidas toimib, võiks tegelt proovida korda teha küll ![]() mkb, mis seal pildil toimus? |
Autor: | Raghza [ 30.08.2012 17:29 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E46 328iA '00, Raghza |
Okei, seda on ainult positiivne kuulda ju ![]() |
Autor: | Markko [ 30.08.2012 17:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E46 328iA '00, Raghza |
Krt augusti keskel vaatasin Tondil sõites, et tuttav auto tuli vastu. Ei aimanudki kohe, et yltsboy masin on. Hea minekuga pill oli küll, sai kunagi Galantiga joonestatud v noh, midagi taolist. ![]() |
Autor: | yltsboy [ 30.08.2012 20:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E46 328iA '00, Raghza |
Veepump läks ja siis sai seal ja rohkem kui vaja asju ära vahetatud. |
Autor: | Raghza [ 14.09.2012 19:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E46 328iA '00, Raghza |
Eile sain lõpuks vanad neerud prügikasti ja vanad suunatuled nurka visata ![]() ![]() Täna leidsid tehasekõlarite asemel enda koha aknalauas Hertz ECX165 koaksiaalid. Teatavasti ei istu aftermarket kõlarid ilma vastava adapterita, seega lõikasin selle klaasriidest. Peale lõikamist ja esimest sobitamist olid nad sellised: ![]() Ja lõpptulemus: ![]() ![]() |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |