Tere!
Panen siis enda igapäevaliikuri siia teile ülesse vaatamiseks ja komenteerimiseks. Auto sai osteud ca kuu tagasi kui põrsas kotis Saksamaalt. Autotooja sõna:
rasmustihomirov kirjutas:
330 D on olemas, ideaalses korras. Väga hea varustusega, nahksisu, püsikiirusehoidja, kont, kliima, navigatsioon, konks, el. istmed jne.
Reaalsus on üldse teine teema, teema lõpus lähem nimekiri vigadest, kuid ma ei virise, sain ta kätte nii odavalt.
Selle auto arvelevõtmisega sai palju nalja. Nimel sai auto ARK-s ülenäidatud 17. juulil, ning tüübikinnituse sain alles 27. juulil- fun fun fun
Autost siis, tegu 09/1999 aasta manuaal käigukastiga BMW 330d-ga, mis arendab 135kW ja 390Nm. Universaalkerega e46, värvuseks stahlblau metallic. Märkimisväärsemad lisad autol on navi, must elektriline ja mäluga nahksisu, istmetesoojendused, MF-rool, 17" SMC Racing valuveljed üsna korralike rehvidega, teisaldatav haakekonks, klaasist katuseluuk ja tehase HI-fi stereo, mis mürtsub päris hästi.
Paar pilti, kui sain auto oma valdusesse:








Siis kui numbrid külge sain:

Vigadest:
-Ostes teadsin, et esitiivad on teist värvi, kuid põhjust ma ei teadnud millest- esimesed tiivad on läbimädanenud, nüüdseks on uued b-osa tiivad tellitud.


- Tagastange katki

-Vasakul tagatiival rooste

-Esiklaasis mõra

-Kapott kivitäkkeid täis ning neerude alt tsipa roostes

- Tagaluuk kehvasti värvitud
- Jahutusvedeliku kolmik-flants lekib sisselaskekollektori all- uus tellitud
- Tagumised amordipadjad läbi - vahetatud
- Taga koliseb veel midagi
- Klaasipesu lekib- tehtud
- Esisillas teeb midagi kolksu
- Kõikvõimalikud tuled põlevad armatuuris
- Tag. kojamees ei tööta luugiklaas ei avane- osaliselt OK
- Tagumine kojamehevars, mille töökäigus äralõhkusin
- Leho ütles, et vaakumvoolikud vaja vahetada koos eelsüüteküünaldega
- Reduktor või kardani vahepukk undab
- Kütusepaak logises all - tehtud
- Parem tahavaatepeegel servadest peetis
- Katuseluuk koliseb
-Kliima tühi ja rihma pole peal- osaliselt OK
Kindlasti on veel asju, mis kohe ei meenugi!
Mis teinud olen tänaseni:
- Õli 5w30 Mobile, õlifilter, mootori õhufilter, kütusefilter, salongifilter
- Tagumised amordipuksid
- Tagumine kohjamehemootor koos klaasi lukustiga
- Klaasipesuvedeliku pumba tihend
- Kütusepaagi korralik kinnitamine
- Korralik sise- ja välispesu
- Igasuguste pirnude vaheus, et ermatuuris enam ohutuled ei põleks
- Kliima täitmine
- Neerud värvisin mustaks

- Paigaldasin lisa woofri(15" Hertz) ja lisahelivõimendi.
Positiivset kah:
Auto on väga hea dünaamikaga. Keskmine kütusekulu esimese paagitäiega 5,9l/100km(57,85l ja 985,4 km) , kompu järgi ka samuti 5,9, teine paagitäis saab kohe otsa. Seekord oli rohkem maanteel sõitu ja praegu on kompu näit 5,6l/100km. Olen vaadanud maanteel sõites tujurikkujat- 90km/h ca 4-5 l/100km ja 110km/h ca 5-6 l/100km. Samas kui lapatsid anda lendab pärsi hästi, mu eelmine 530dA ei käinud pooltki nii hästi edasi ja polnud sama ökonoomne. Auto on suht täpse rooliga ning väga ei uju rööbastes. Pakiruum on suur.
Salong ime kombel ei nigise ja nagise(kui väljajärra katuseluuk) ja on üllatavalt vaine välismüra suhtes.
Plaanid:
-Korda teha ja sõita
-Chip
-Asisemad veljed
-Toonklaas
-Angeleyes ja luuptuled ette
-M-tech stanged ja karbikatted
-Liistud kerevärvi
Kindlasti veel palju veel, kuid vaatab kuidas ja palju jõuab ja teha viitsib.
Hetkel kõik, kui midagi meenub, täiendan!
Päikest
Raivo