Kuna juba ligi aasta olen olnud foorumi tihe külastaja, on aeg ka endal, siia auto teema ära teha.
Tegemist siis autoga mille ostsin oma sugulaselt, kes sellega sõitis 7. aastat. Kus juures kõik need aastad elas ta veel minguga ühes kotermajas, mistõttu tean seda autot juba väga ammu, kuid poleks eales uskunud, et tema auto kunagi minu omaks saab, eriti selle pärast, et mulle polnud kunagi meeeldinud b5 kerega audid. Nagu näha mu arvamus on muutunud.
Audi A4 B5 vabalthingav 1.8 92kW, aastast 1997.
Ostu hetkel oli odom. näit: 197 000 km
Käigukast: automaat
Värvus: hõbedane met.
vedav sild: esisild :/Mugavusest siis nii palju, et -kompuuter kelladel (display vigadeta)
kliimaautomaatik (display vigadeta)
4x elektrilised akende tõstukid
elektrilised välispeeglid
püsikiiruse hoidja
terve ring toonitud klaasidega (valgus läbilaskvus tagant ette - 10% -> 25% -> 50%
mustad nahkistmed
istmesoojendused
rool sai vahetatud fl originaali vastu, piltidel veel vana rool
Muusikast siis niipalju, et -Sony xplod makk,
Pioneeri 2x400w 3 ribalised kõlarid
Hertz 400w võim
Mis mind auto juures võlus, polnud 4ne automaatkast ja lahja mootor, vaid auto tehniline korras olek ning see, et teadsin milline pedant auto eelmine omanik oli - mees sõitis aastaringselt ringi kummimattidega, mille all originaal veluurmatid, mis näevad välja nagu uued, samuti tegi naha hooldust rangelt 4x aastas, mistõttu auto seest nagu uus.
Auto müük tuli mehel nii ootamatult, et mõni kuu varem oli teinud esisilla õõtsade vahetuse (Lemföder), tutikad piduriketad, -klotsid ja katalüsaator (kuigi viimasega asi suts kahtlane). Sees käib loomulikult täissünt.
Nüüdseks sõidetud siis sõidetud kuskil 10-11 kuud ja 13k ning asi olnud siiamaani mureta - ainuke mööda pääsmatu kulutus on olnud rihmade, pumbapade, termostaadi ja muude juurde kuuluvate vidinate vahetus, mis läks maksma mulle 542€. Kindlasti mingid nipetnäpet asjad on olnud nagu püsika kang vahest jamab, kõrvalistme liigutamisest airbagi tuli põlema läinud ja mis märkimist väärib on paagi ujuki remont/vahetus, mida olen teind nii 6-7 korda, siiamaani kõige kauem kestnud(paar kuud terve juba) rohkem nagu ei meenu midagi. Auto peaks olema 99% suuremate avariide vaba, üks teada olev väike tiiva mõlkimise kõks on olnud.
Aga mis ma siis ise teinud olen pärast ostu?
Igastasju, aga esimesena tulid rooli vahetus ja Hertz'i võim. Edasi sai topitud leede igasse võimalikku prakku aga selle sai lõpp tehtud.
Välimusega on asi nii kaugel, et all on 17' veljed (hõbedase randiga, sisu palstidip'iga mustaks tehtud), katuse kleepisin läikiv mustaks (sõbra abiga ning suure n*ssimisega), ette tellisin Bulgaariast udukad, originaal esituled vahetasin AC-st MrAnre'ga nende tema sõnade järgi "nõmedate disaintulede" vastu, võre koos märkidega värvitud mattmustaks ning seejärel lihvitud oma äranägemise järgi teistsuguseks, tagatuledega väike omatuuning (mingi aeg kiletatud, kile tuli maha nüüd lakk aga tagurdustule osa toonimata) , küljesuunad samuti tumedaks tehtud. Kenwoodi makk sai ka Sony xplod'i vastu vahetatud, kuna mingi idikas otsustas akna sisse lüüa ja koos paneeliga ära jalutada, aga see selleks.
Paljudele kindlasti ei meeldi, mida teinud olen oma autoga aga mulle meeldib ning see kõige olulisem. Ma ei tahtnud olla lihtsalt tükike hallist massist.
Ja siin siis pildid erinevatest järkudest:OSTU HETKEL



SIIS TULI ISU KOGUAEG IGASUGUSTE MODIFIKATSIOONIDE PEALE












VAHEPEAL


ENNE MÜÜKI


LOODAN, ET PILTIDEGA ÄRA EI TAPNUD.