dislavoss kirjutas:
Vahet pole suht mis mootor seal on, enda 5.0i e32ga tuli 3 kuud jutti 5x nädalas nõks üle 100km igapäev.
Sõber ostis oma S i tagasi, aastaga oli juurde tekkinud ulmelised 50 000 km.(4.2 mootor). Aga see selleks, ilus v8 muidu.
Üks must V8 oli AC ka müüa, keegi vist tervena ei tahtnud ja läks jupitamisele vist(loe oli juba osadena müüa). Kahju, et seliseid asju pulkadeks võetakse.
Kliima toimetab?
Kõik lisad toimetavad v.a. esimesed istmesoojendused (soojendusplaadid läbi, otsin uusi, esindus ei paku) ja Webastole ei ole senini saanud õiges mõõdus akut.
Mitte töötav on ka BOSE raadio info kuva kellades (BOSE süsteem muidu toimetab), kuna originaalmaki müüs üks kohalik omanik ära ja tegi ka suuremat sorti juhtmete ratsimise (loe: omaarust standardiseerimise). Hetkel endal niikuinii mingi muu ja veits uuema/parema heliga unit sees, aga kunagi äkki jõuan selleni, et taastan. "Uus" makk on vähemalt riiulis ootel...
See V8, kui samast jutt, oli tumesinine. Reklaamiti ülesse kui äsja värvitud jne. Käisin ka ise vaatamas, pilt oli nukker, kuid kahjuks ei saanud hinnas kokkuleppele, aga oleks ka ise ainult doonoriks võtnud. Heaks tegemine oleks päris krõbedaks läinud. Kuigi nägin seda paar nädalat hiljem Lasnas kärutamas. Ei tea, äkki mõni sõidab ja on õnnelik...
Eks see paraku nende saatus on, et ülal pidada on kallis ning mingite tõrgete puhul kipuvad seisma jääma pahatihti või sõidetakse lõpuni, kuna remont on kallis, varuosade saadavus kehv või lausa olematu isegi esinduses ja hullem sebimine, kui tahab korralikuna / originaalsena hoida.
Taastamiseks mitte mõistlikke isendeid v8 mehed ostavad isegi varuosadeks ning nii need meie maamunalt kaovad... Paratamatus.