Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.03.2024 22:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 60 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Audi V8 4.2 - Jürgen
PostitusPostitatud: 23.03.2016 09:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 6582
Asukoht: Tln
Velg ise on kõva aga minuarust sellele V8-le ei sobi hästi. Pigem selline randiga kärg vms vanakool oleks hea.

Oled siiani igapäevaselt kasutanud seda pilli?

_________________
Ostan sõiduautosid, rehve , velgi jne jne... Tel 55522223


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi V8 4.2 - Jürgen
PostitusPostitatud: 23.03.2016 10:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.12.2008 00:14
Postitusi: 89
offline kirjutas:
Velg ise on kõva aga minuarust sellele V8-le ei sobi hästi. Pigem selline randiga kärg vms vanakool oleks hea.

Oled siiani igapäevaselt kasutanud seda pilli?


Velje valikut tegin üsna kaua ja mulle see väga meeldib... kui aint madalamaks tõesti saaks. :)
Muidu olid alla 17" Bolerod, nüüd 19" S-line ja olen tulemiga rahul.
Kärjega velgi juba üsna palju vanurite hulgas ja pole minu jaoks esmane valik (enam).

Ei kasuta igapäevaselt, hobikas. Nokkimist ikkagi jagub, teadlik valik.
Aga üldjoontes tehnika peaks pädev olema, siuke tavapärane 20+a vana auto tegemised.

Täna ilus ilm ja paar päeva puhkust, siis hetkel tegemises:
* tellisin mõned päevad tagasi uue roolilati amordi, äkki jõuab see nädal, siis vaja ümber lapata terve latt jälle.
* õhulugejat pole uut võimalik tellida, aga kahtlus, et kalab - võtan teiselt v8 projekti mootorilt praegu ja eks proovib.
* üks tagumine support vist kinni jäänd - lähen kohvi lõppedes garaaži vaatama. Näis, kas on poole tunni töö või lähen toon linnast tutikad supportid.

Kaks viimast talve pole soolaseid tänavaid näidanud, esimene aasta sai see viga tehtud ja kahetsen, on tulnud täiendavalt asjadega tegeleda see tõttu.

Õli ja filtrite vahetused tegin eelmine nädal ära, kastiõli ja rihmad oleks kah varsti aeg.
Aga pole olnud aega orgunnida ja kastiõli ise ei tee (korralikult).

Chipituna oletuslik 220kw, maanteel väga mõnus sõita.

Täna ilus ilm, viin kindlasti v8 tuulutama.

_________________
Leaf '14, Passat 1.9TDI 4Motion '05, V8 4.2 '92, 100 V6 2.8q '91, Niva '85, Ritmo 85 '83, M400 '49, M401 '51


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi V8 4.2 - Jürgen
PostitusPostitatud: 23.03.2016 10:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 6582
Asukoht: Tln
Kui madalamaks lasta ja veidikene flantsiga mängida oleks 5+ ma usun.

_________________
Ostan sõiduautosid, rehve , velgi jne jne... Tel 55522223


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi V8 4.2 - Jürgen
PostitusPostitatud: 23.03.2016 18:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.12.2008 00:14
Postitusi: 89
offline kirjutas:
Kui madalamaks lasta ja veidikene flantsiga mängida oleks 5+ ma usun.


Nõus... aga maanteedel on mõnus kulgeda, ka vähe kurvilisemates kohtades :P

Tegevuste osas said plaanilised asjad tehtud ning roolilati amort jõudis ka täna kohale, saab nokkida jälle. Aga täna enam ei viitsi.

_________________
Leaf '14, Passat 1.9TDI 4Motion '05, V8 4.2 '92, 100 V6 2.8q '91, Niva '85, Ritmo 85 '83, M400 '49, M401 '51


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi V8 4.2 - Jürgen
PostitusPostitatud: 26.03.2016 15:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.03.2013 18:09
Postitusi: 214
Jürgen kirjutas:
Chipituna oletuslik 220kw, maanteel väga mõnus sõita.


eclipse kirjutas:
Kui keegi lubab mistahes chipi või tuningboxiga vabalthingavale bensiini jõul töötavale sõidukile jõudu juurde, siis on see puhas vale.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi V8 4.2 - Jürgen
PostitusPostitatud: 26.03.2016 15:24 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
AnvarV chippis ka kunagi enda 3.6 mingi 210 vms KW peale. Pakkusime isegi variandid välja, et maksame düno kinni. Sellele järgnes hirmus draama ja mingit düno ei tulnud ilmselgelt.

Edit:

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi V8 4.2 - Jürgen
PostitusPostitatud: 26.03.2016 17:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.12.2008 00:14
Postitusi: 89
Tanel kirjutas:
AnvarV chippis ka kunagi enda 3.6 mingi 210 vms KW peale. Pakkusime isegi variandid välja, et maksame düno kinni. Sellele järgnes hirmus draama ja mingit düno ei tulnud ilmselgelt.


Mul võite vabalt selle düno kinni maksta, oleks täitsa huvitav teada, kas tuli 2kw liiga rikkaks keeratud segust, koos bena haisuga või on seal midagi enamat ka. :D
Mul pole mingit kompleksi selles osas, seepärast räägin ka oletuslikest numbritest. :)

Perse ütleb, et vahe on siiski vahel ja veidi rohkem laseb pööret ka peale enne käigu vahetust (sport režiime võrreldes). Samas kiirendades ma tihti viskan manuaalse peale ümber ja kasutan ikkagi võimalust ise käiguvahetusi ajatada ning rohkem punasesse lasta.

Peale mikroskeemi asendust (nn. chippimine) on ilge bena hais üleval pidevalt. Kas kokkulangevus või midagi muud, aga enne õhtut vahetan tagasi ja öösel väike tripp lõunasse, eks siis vaatan, kuidas on. Mingeid kahtlaseid lekkeid vms põhjuseid pole igatahes tuvastanud kiirel vaatlusel...



PS! eclipse'i ütlust sellisel kujul küll tsiteerida ei tasu. :)

_________________
Leaf '14, Passat 1.9TDI 4Motion '05, V8 4.2 '92, 100 V6 2.8q '91, Niva '85, Ritmo 85 '83, M400 '49, M401 '51


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi V8 4.2 - Jürgen
PostitusPostitatud: 26.03.2016 18:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.03.2013 18:09
Postitusi: 214
Mis moodi seda tsitaati siis kopeerima peab?

Pakuks, et bensiinipaak või -voolikud on lihtsalt läbi mädanenud ja kujutad ette omale asju.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi V8 4.2 - Jürgen
PostitusPostitatud: 26.03.2016 18:46 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Vabalthingavale bensiinimootorile üldiselt niipalju kui ma reaalselt uurinud olen mingi ajutuuning midagi ei anna. Millearvelt see tulema peaks ? Segu rikkamaks või lahjemaks tegemine antud juhul ju IMO mingit positiivsemat effekti ei saa anda, sest õhku ei tooda mitte miski rohkem peale.

Vanasti tabletikatel oli jube popp,et chipiti ära ja see seisnes selles, et piiraja oli 500rpmi kõrgemal näiteks.
Ehk tõesti kuidagi midagi muutub pihustite avamise osas ja süüte keeramise osas autodel millel see on võimalik aga pole ka väga reaalne.

M30 mootor vist oli see kus 155kw masinale pannes 138kw pihustid tuleb särtsu juurde veidi aga ma ei tea kas see on saunajutt või mitte, pole ise proovinud.

Jõudu võid sa juurde saada sisselaset vabamaks tehes, see eeldab siis näiteks originaal õhuvõtu eemaldamist ja väga korralikult uue ja parema hingamisega variandi installi mis oleks võimalikult eraldatud mootori soojast ruumist.

Igasugust ülelaadimist kasutades, olgu see siis keemiline või turbo/kompressor on hoopis teine teema juba, sest seal mängitaksegi õhukogusega mis sa suudad silindrisse lükata.

Vabalthingavate paremad numbrid tulevad surevastmete muutmisel ja liikuva massi kergemaks tegemisest.

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi V8 4.2 - Jürgen
PostitusPostitatud: 26.03.2016 20:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2005 16:34
Postitusi: 6334
Ära nüüd riku poiste unistusi

_________________
4WD igapäevasõiduks, FWD töötegemiseks, RWD pühapäevasõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi V8 4.2 - Jürgen
PostitusPostitatud: 27.03.2016 03:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.12.2008 02:57
Postitusi: 627
Asukoht: Tallinn
Niipalju, kui mina olen pihta saanud, siis vabalthingavatel mootoritel tuunitakse süüdet varasemaks. Niimoodi saab pisut võimsust juurde eriti kui 98-ga sõita. Aga audi 206kw ja 220kw mootoritel peaks ikka rohkem erinevusi olema, kui lihtsalt mootoriajus.

_________________
BMW 540 SUPERCHARGED! + Mazda 626 + Frontera TURBO


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi V8 4.2 - Jürgen
PostitusPostitatud: 27.03.2016 12:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.12.2008 00:14
Postitusi: 89
Lepime kokku, et kui selles mootoris on originaaliga võrreldav algnäit olemas e. 200+kw, siis on juba võit. 206, 220 jms on numbrid kuskil paberi, mitte reaalne elu. :)

Aga ega mulle pakub ka huvi, mis see tõde tegelt on. Niiet, kui keegi on nõus düno välja tegema, siis aga palun. Võib proovida nii originaal kui selle "tuuning" kiviga võrdluseid. :P
Samas nii suurt huvi endal ei ole, et oma raha selle peale panna, aga tasuta olen käpp. Tegu on 24a vana luksus-sedaaniga, mitte kiirenduspilliga. Aga pulli pärast võib ju mõõta. :P

Aga selge on, et segu on rikkamaks keeratud selle 'chipiga' ja pööre lastakse pikemaks enne käigu vahetust.

_________________
Leaf '14, Passat 1.9TDI 4Motion '05, V8 4.2 '92, 100 V6 2.8q '91, Niva '85, Ritmo 85 '83, M400 '49, M401 '51


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi V8 4.2 - Jürgen
PostitusPostitatud: 01.04.2016 22:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.12.2008 00:14
Postitusi: 89
Säästame dünost ja muudest unistustest.... kukkuge nüüd arvutama, kas on veel napilt 200kw alles v mitte. :D
Meenutan, et tegu on vana 4'se uimase automaadiga ja mitte sportsedaaniga.

Pilt

_________________
Leaf '14, Passat 1.9TDI 4Motion '05, V8 4.2 '92, 100 V6 2.8q '91, Niva '85, Ritmo 85 '83, M400 '49, M401 '51


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi V8 4.2 - Jürgen
PostitusPostitatud: 01.04.2016 22:45 

Liitunud: 28.09.2010 21:48
Postitusi: 193
Kiirem kui tehasest rsk. Pakun julgelt, et 250 kw seal. Videot pliis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi V8 4.2 - Jürgen
PostitusPostitatud: 01.04.2016 23:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.12.2008 00:14
Postitusi: 89
Peetrus kirjutas:
Kiirem kui tehasest rsk. Pakun julgelt, et 250 kw seal. Videot pliis.



No... päris hea pakkumine... :D :D :D :D
Aga tegelt mul on sport-tuulutus, kõva 80heppa juures kohe: :beer

Pilt

Ehk eelmine nädalavahetus öösel Viljandis käies jäin stange alumisest äärest ilma... peab hakkama 3'st ühte korralikku tegema.

_________________
Leaf '14, Passat 1.9TDI 4Motion '05, V8 4.2 '92, 100 V6 2.8q '91, Niva '85, Ritmo 85 '83, M400 '49, M401 '51


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 60 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7