Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Audi V8 4.2 - Jürgen
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=97039
3. leht 4-st

Autor:  offline [ 04.01.2013 23:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Jürgen kas sina käisidki mu V8-t kunagi vaatamas veerennis?
Kui jah siis panen nüüd pildi kokku ja sinu seda V8-t me seal imetlesimegi ju, ülikobe asi. Seest eriti magus veel..

Autor:  Jürgen [ 04.01.2013 23:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

killer666 kirjutas:
Tsiteeri:

Hea öko 7,8 sajale.Diisel w?

Number 1 on ees, ei mahtunud pildile. :D
Linna keskmine 17-18 kanti ikka jääb.

offline, jep... nii oli. Tegelt vahepeal nutsin omaette veits taga, et ikkagi ära ei ajand seda v8't, aga eks siis tuleb peeglisse vaadata. :P

Autor:  offline [ 04.01.2013 23:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Selle ostsis mult lõpuks üks venelane kes muidu sõidab mingi eriti rõveda astra cabrioga ringi linnavahel , salong seest üleni sebra vms mustriline karvane. all punased 3 kodaraga suured veljed..

Autor:  kessu07 [ 05.01.2013 01:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

dislavoss kirjutas:
Üks must V8 oli AC ka müüa, keegi vist tervena ei tahtnud ja läks jupitamisele vist(loe oli juba osadena müüa). Kahju, et seliseid asju pulkadeks võetakse.

Ma arvan,et sa mõtled seda Pärnu masinat millel olid ka BOSE heli ja mõned pudinad S6 pealt (halli sisuga). Kui ma viimati seda kuulutust AC-s vaatasin, siis oli kogu müük peatatud.

Autor:  Jürgen [ 04.03.2013 19:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Lühidalt:
* uus soojendusradikas - kortermaja ees lumesajus on ka uus kogemus ahju vahetada.
* tellitud hunnikus tehniliselt ebaolulist, aga kriitlisele pilgule häirivat manti. Täpsemalt kunagi teen pilti ka ehk.
* essi püstakud on ikka vaja hädasti lähiajal alla lükata - ufokad ei kannata enam kriitikat ja TÜV'le vaja minna.
* FUN on! Andke lund juurde! :D :D :D

Sellises kohas, kus lund veits üle stange ääre ja põhi juba pikalt sahka tegi, istusin lõpuks üle tunnikese kinni üle-eelmine reede:
Pilt

Eelmise aasta lõpus, peale mõningast sõitu, kui uued amordid, kettad-klotsid ja vedrud alla said:
Pilt

Behr/Hella soojendusradikas kah, seejuures tasub tähele panna, et kõik vajalikud tihendid on õiges mõõdus kaasas:
Pilt



Edit: meelde tuli ka üks vahejuhtum - jaanuaris keris esimene juhipoolne ratas end sõiduajal alt. Õnneks vibra ehmatas eelnevalt piisavalt, et nokk oli juba suunaga parklasse ja kiirus väike, aga oleks mingi mõni hea meeter varem tulnud Järvevanas hoo pealt, siis oleks "nalja" omajagu saanud.. Kusjuures seni olen veendunud, et poldid EI kerinud end ise lahti...

Autor:  Jürgen [ 16.03.2013 00:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

"Sidur-pidur, gaas, gaas, sidur, pidur, gaas" - kevad paistab 8)

Tegelikult on mega fun nautida viimast lund. Nelivedu ja v8 ning suuna vaatamiseks külgaken on ikka miskit eriliselt mõnusat.
Kuigi automaatkast võtab 30 jala peale ikka mõnusalt kümnendeid ära, siis manuaalreziimis on veits võimalik seda leevendada... jah, vanadel v8-tel saab käike ka käsitsi lapata.

Seejuures täna sain esimest korda istuda oma v8 tagaistmel ja mõista, miks 20a tagasi oli tegu lipulaevaga. Ise puldis olles on hea (no antud sisu puhul tõesti on mõnus), aga näiliselt härrana taga istuda ja samas eht talurahvalikult õlu libistada on ikka hoopis muu fiiling. Bose heli paitab kõrvu, maki puldist näpin kauamängivaid... no on hea.

Härrasmeeste suureks häbiks õpetasin oma naisele ka gaasi pedaali asukoha selgeks... see ca 220kw (chipituna) ja ca 400 njuutonit, mis küll paraku ainult 7,1s 100-ni liigub (ATM sööb 30ft peal üle poole sekundi) pani eeldatavalt nii mõnegi mikromootoriga kiirendaja mõtlema, et naisjuhti nähes ei tasu egotripilie minna.

Autor:  Jürgen [ 16.03.2013 01:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Egotrippi kah

Eriliselt ajatult täkkesse on keegi härra pannud juutuubis ('09a):
"14 aastat hiljem, midagi pole muutunud, tasub vaid minna reede õhtul hollika ette, samasugune dresscode, sama jutt. Vähemalt on Eesti noored järjekindlad ja austavad esivanemate traditsioone, tulevased narkovanaisad - istuvad vanadekodus, kiiktoolis, kolme triibuga dress seljas ja kuulavad mp3-mängijalt träna. Õhtul pannakse tuled kinni, süüakse kollektiivselt kommi ja vehitakse neoonpulkadega muusika taktis"
:D :D :D

Autor:  Jürgen [ 23.03.2013 00:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Siin aprilli 20ndat kuupäeva ürituse infot lugedes ajasin taas oma 10Hz'se GPS'ile arvuti ühenduse RaceChronoga külge ja tulem - 60feet stabiilselt 2,5s. Seda poolautomaatses reziimis, start 2 käiguga ja 1 üks kuni mitu ratast käis iga kord ringi. Sai küll valitud kuivad kohad, aga praegused olud ja naastud ei ole ikka see... Aga noh, kui ka mingid komakohad 60ft peal maha saab, siis 0-100 on ikka üle 7s (praegu 7,4-7,5). Seega varasemat V8 statistikat eelmisest suvest arvestades võib 1/4 ennustada 15,5s kanti... mingil põhjusel ei lähe autod iseenesest kiiremaks...

Nojah, eks siis tuleb rahulikult edasi cruisida, mõnele miili üritusele võiks ainult ehk statistika mõttes jõuda.

Muus osas sain vahepeal taas mingi peotäied pudinaid kätte, aga täpsemalt juba pildimaterjali näol kunagi hiljem...

Autor:  Jürgen [ 23.03.2013 09:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Kaks pilti sikutasin ligi, rohkem ei viitsinud.

Pudinad (soojendusringi vaakumklapp, pesudüüside kapotialused katted, klapikambrikaante pealsete plastikute kinnituskruvid, tulede kruvide katted esiraamil):
Pilt

RaceChrono poolt joonistatud graafik, päris ühtlaselt uimane :)
Pilt

Autor:  ylari520 [ 23.03.2013 20:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Sossepp

Autor:  Jürgen [ 30.03.2013 00:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Aga kus on UFO-d? :P :P

Pilt
Pilt
Mõned järeltegevused veel, aga tänud tegijatele.


Mõni päev tagasi sai sool maha pestud, korraks oli isegi ilus. Kahjuks leidus ka paar kehva üllatust, mida peab klaarima hakkama.
Pilt
Pilt



Neile, kellele UFO miskit ei ütle - V8, 200 ja esimese otsa S4'de "õnnistus", mille eesmärk oli hoida ketta välis-diameetrit endiselt väikesena (15" velg läheb peale), aga pidurduspinda suurendada. Paraku nõudis selline lahendus tavapärasest tunduvalt paremat jahutust ja nt V8'l on esistanges spets augud, milles põhjakattes olevad 'tunnelid' kannavad õhku kuni piduriteni ja piduritel on veel ümber õhu suunajad. Nagu ka piltidelt näha, siis support käib peale seest poolt (mitte nö. peale, nagu me kõik harjunud oleme). Polekski muidu hullu, aga kuna see katsetus eriti populaarseks ei saanud, siis uued kettad maksavad neti avarustest tellides 300+€ / tk, suht lõdvalt leiab ka hindu 400-500€/tk. Siit ka järeldus, miks enamik vanemate võimsate Audide omanikke UFO-d välja vahetavad (kas püstaku tervik vahetus või siis custom lahendused uuematele supportidele, kettastele).
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Jürgen [ 23.11.2013 23:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

No mis asja? Ikka liigub? No ilmselget!

Terve suvi on möödas (Bolerotel) ja päris mitu-mitu tuhat kilti ka.

Sõidad endiselt ema KIA'ga? Aga mis tunne oleks, kui vajutaks neliveolisel v8'l (220kw) lapi põhja?
Vat, ma tean korduvalt, mis fiiling on Ülemiste-vanakase jämesoones (=tunnelis) lasta aknad lahti ja tõmmata V8 7K RPM'ni.

Hea küll, mõni viga ikka nii vanal isendil on (lisaks tankla arvetele).
Nimelt roolilatt läheb lähiajal vahetusse. Keegi on kunagi pannud 'igava' tavalise lati, aga servo on riiulis ootamas. Loodan, et pöörderaadius või vähemalt kiirus muutub, kuna eelmine talv näitas, et ilgelt kiired käed pidid olema slaalomis.
Niisama ringe lasta lumel tekib peale 10sekki igavus, kuna ca 60-90 kraadise nurga all on lihtsalt liiga stabiiline.

Muus osas on ainus muutus võrreldes originaaliga ees S4 (314mm kettad) püstakud ja ca kevadel pandud tutikas stock amortide ring. Originaalis on sel isendil taga hüdra amordid (raskuse põhiselt regullib). Pean tõdema, et tutikad Sachsid on ikka liiga pehmed... aga eks varsti tuleb taga enivei originaalsus taastada ja siis teine d'ela.
Ette tuleb veits kõvem amort lükata.

Aaa.. suutsin jahtusradika garaaži sõites väga kerge kõksuga leemendama ajada. Mitte palju, aga keskelt läbi immitseb plastikvannist nädalas (3-400km) 4L läbi. Uus radikas on B-osana 250+ € ja A-osana 600+ €. Seega hetkel veel otsin mõnusamaid pakkumisi.

Ja noh, kõik osad, mis on vajanud vahetust (puksidest igasugu pudinateni) on viimase 2a jooksul ainult A-osad saanud või miinimum sama väärilised, mis esinduses.
Ning kui keegi tahab mind närvi ajada, siis seni parim lause on autot sisse andes kuulda tööde vastuvõtjalt "see nii vana auto, pole mõtet uusi ja kalleid osasid paigaldada".
Minge pekki mehed, kui 2013 aasta hyundai ainult unistab samaväärsest varustusest... :kill

Aaa... kas kujunes kõvatamiseks? No, tule tõmba kott pähe :D


(Ärgitades klassikat ja visates sütt vanaema pannkoogi ahjule)

Autor:  jyrgenpii [ 24.11.2013 00:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

60ft tulen tõmban pirukaga koti pähe jah ;)

Aga mõnus lugeda ja vaadata :rokib
Oleks SR rohkem selliseid teemasid, oleks põhjust siin vahel aega veeta.

Autor:  Killer666 [ 24.11.2013 10:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Vana ufoketas treipingis lahti lõigata, mõne suvalise sarnases mõõdus ketas seest tühjaks ja väljast parjaks treida. Kokku keevitada. Toota 10 kpl ülejäänd poole hinnaga iibeisse ala restored vms.

Autor:  Jürgen [ 23.03.2016 01:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

See masin ka täitsa alles ja toimetamiste käes.

2 nädalat tagasi algas V8'l kevad ja seekord selliselt:
Pilt


Jaaah, ma tean... mulle on juba mitu korda räägitud, et karjub madalduse järgi ja kodutud mahuks koopasse magama. Tegelen mõne aja pärast. :)

3. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/