Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Audi V8 4.2 - Jürgen
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=97039
4. leht 4-st

Autor:  offline [ 23.03.2016 09:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Velg ise on kõva aga minuarust sellele V8-le ei sobi hästi. Pigem selline randiga kärg vms vanakool oleks hea.

Oled siiani igapäevaselt kasutanud seda pilli?

Autor:  Jürgen [ 23.03.2016 10:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

offline kirjutas:
Velg ise on kõva aga minuarust sellele V8-le ei sobi hästi. Pigem selline randiga kärg vms vanakool oleks hea.

Oled siiani igapäevaselt kasutanud seda pilli?


Velje valikut tegin üsna kaua ja mulle see väga meeldib... kui aint madalamaks tõesti saaks. :)
Muidu olid alla 17" Bolerod, nüüd 19" S-line ja olen tulemiga rahul.
Kärjega velgi juba üsna palju vanurite hulgas ja pole minu jaoks esmane valik (enam).

Ei kasuta igapäevaselt, hobikas. Nokkimist ikkagi jagub, teadlik valik.
Aga üldjoontes tehnika peaks pädev olema, siuke tavapärane 20+a vana auto tegemised.

Täna ilus ilm ja paar päeva puhkust, siis hetkel tegemises:
* tellisin mõned päevad tagasi uue roolilati amordi, äkki jõuab see nädal, siis vaja ümber lapata terve latt jälle.
* õhulugejat pole uut võimalik tellida, aga kahtlus, et kalab - võtan teiselt v8 projekti mootorilt praegu ja eks proovib.
* üks tagumine support vist kinni jäänd - lähen kohvi lõppedes garaaži vaatama. Näis, kas on poole tunni töö või lähen toon linnast tutikad supportid.

Kaks viimast talve pole soolaseid tänavaid näidanud, esimene aasta sai see viga tehtud ja kahetsen, on tulnud täiendavalt asjadega tegeleda see tõttu.

Õli ja filtrite vahetused tegin eelmine nädal ära, kastiõli ja rihmad oleks kah varsti aeg.
Aga pole olnud aega orgunnida ja kastiõli ise ei tee (korralikult).

Chipituna oletuslik 220kw, maanteel väga mõnus sõita.

Täna ilus ilm, viin kindlasti v8 tuulutama.

Autor:  offline [ 23.03.2016 10:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Kui madalamaks lasta ja veidikene flantsiga mängida oleks 5+ ma usun.

Autor:  Jürgen [ 23.03.2016 18:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

offline kirjutas:
Kui madalamaks lasta ja veidikene flantsiga mängida oleks 5+ ma usun.


Nõus... aga maanteedel on mõnus kulgeda, ka vähe kurvilisemates kohtades :P

Tegevuste osas said plaanilised asjad tehtud ning roolilati amort jõudis ka täna kohale, saab nokkida jälle. Aga täna enam ei viitsi.

Autor:  maksim12 [ 26.03.2016 15:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Jürgen kirjutas:
Chipituna oletuslik 220kw, maanteel väga mõnus sõita.


eclipse kirjutas:
Kui keegi lubab mistahes chipi või tuningboxiga vabalthingavale bensiini jõul töötavale sõidukile jõudu juurde, siis on see puhas vale.

Autor:  Tanel [ 26.03.2016 15:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

AnvarV chippis ka kunagi enda 3.6 mingi 210 vms KW peale. Pakkusime isegi variandid välja, et maksame düno kinni. Sellele järgnes hirmus draama ja mingit düno ei tulnud ilmselgelt.

Edit:

Autor:  Jürgen [ 26.03.2016 17:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Tanel kirjutas:
AnvarV chippis ka kunagi enda 3.6 mingi 210 vms KW peale. Pakkusime isegi variandid välja, et maksame düno kinni. Sellele järgnes hirmus draama ja mingit düno ei tulnud ilmselgelt.


Mul võite vabalt selle düno kinni maksta, oleks täitsa huvitav teada, kas tuli 2kw liiga rikkaks keeratud segust, koos bena haisuga või on seal midagi enamat ka. :D
Mul pole mingit kompleksi selles osas, seepärast räägin ka oletuslikest numbritest. :)

Perse ütleb, et vahe on siiski vahel ja veidi rohkem laseb pööret ka peale enne käigu vahetust (sport režiime võrreldes). Samas kiirendades ma tihti viskan manuaalse peale ümber ja kasutan ikkagi võimalust ise käiguvahetusi ajatada ning rohkem punasesse lasta.

Peale mikroskeemi asendust (nn. chippimine) on ilge bena hais üleval pidevalt. Kas kokkulangevus või midagi muud, aga enne õhtut vahetan tagasi ja öösel väike tripp lõunasse, eks siis vaatan, kuidas on. Mingeid kahtlaseid lekkeid vms põhjuseid pole igatahes tuvastanud kiirel vaatlusel...



PS! eclipse'i ütlust sellisel kujul küll tsiteerida ei tasu. :)

Autor:  maksim12 [ 26.03.2016 18:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Mis moodi seda tsitaati siis kopeerima peab?

Pakuks, et bensiinipaak või -voolikud on lihtsalt läbi mädanenud ja kujutad ette omale asju.

Autor:  Tanel [ 26.03.2016 18:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Vabalthingavale bensiinimootorile üldiselt niipalju kui ma reaalselt uurinud olen mingi ajutuuning midagi ei anna. Millearvelt see tulema peaks ? Segu rikkamaks või lahjemaks tegemine antud juhul ju IMO mingit positiivsemat effekti ei saa anda, sest õhku ei tooda mitte miski rohkem peale.

Vanasti tabletikatel oli jube popp,et chipiti ära ja see seisnes selles, et piiraja oli 500rpmi kõrgemal näiteks.
Ehk tõesti kuidagi midagi muutub pihustite avamise osas ja süüte keeramise osas autodel millel see on võimalik aga pole ka väga reaalne.

M30 mootor vist oli see kus 155kw masinale pannes 138kw pihustid tuleb särtsu juurde veidi aga ma ei tea kas see on saunajutt või mitte, pole ise proovinud.

Jõudu võid sa juurde saada sisselaset vabamaks tehes, see eeldab siis näiteks originaal õhuvõtu eemaldamist ja väga korralikult uue ja parema hingamisega variandi installi mis oleks võimalikult eraldatud mootori soojast ruumist.

Igasugust ülelaadimist kasutades, olgu see siis keemiline või turbo/kompressor on hoopis teine teema juba, sest seal mängitaksegi õhukogusega mis sa suudad silindrisse lükata.

Vabalthingavate paremad numbrid tulevad surevastmete muutmisel ja liikuva massi kergemaks tegemisest.

Autor:  .Alar. [ 26.03.2016 20:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Ära nüüd riku poiste unistusi

Autor:  Salupa [ 27.03.2016 03:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Niipalju, kui mina olen pihta saanud, siis vabalthingavatel mootoritel tuunitakse süüdet varasemaks. Niimoodi saab pisut võimsust juurde eriti kui 98-ga sõita. Aga audi 206kw ja 220kw mootoritel peaks ikka rohkem erinevusi olema, kui lihtsalt mootoriajus.

Autor:  Jürgen [ 27.03.2016 12:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Lepime kokku, et kui selles mootoris on originaaliga võrreldav algnäit olemas e. 200+kw, siis on juba võit. 206, 220 jms on numbrid kuskil paberi, mitte reaalne elu. :)

Aga ega mulle pakub ka huvi, mis see tõde tegelt on. Niiet, kui keegi on nõus düno välja tegema, siis aga palun. Võib proovida nii originaal kui selle "tuuning" kiviga võrdluseid. :P
Samas nii suurt huvi endal ei ole, et oma raha selle peale panna, aga tasuta olen käpp. Tegu on 24a vana luksus-sedaaniga, mitte kiirenduspilliga. Aga pulli pärast võib ju mõõta. :P

Aga selge on, et segu on rikkamaks keeratud selle 'chipiga' ja pööre lastakse pikemaks enne käigu vahetust.

Autor:  Jürgen [ 01.04.2016 22:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Säästame dünost ja muudest unistustest.... kukkuge nüüd arvutama, kas on veel napilt 200kw alles v mitte. :D
Meenutan, et tegu on vana 4'se uimase automaadiga ja mitte sportsedaaniga.

Pilt

Autor:  Peetrus [ 01.04.2016 22:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Kiirem kui tehasest rsk. Pakun julgelt, et 250 kw seal. Videot pliis.

Autor:  Jürgen [ 01.04.2016 23:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Peetrus kirjutas:
Kiirem kui tehasest rsk. Pakun julgelt, et 250 kw seal. Videot pliis.



No... päris hea pakkumine... :D :D :D :D
Aga tegelt mul on sport-tuulutus, kõva 80heppa juures kohe: :beer

Pilt

Ehk eelmine nädalavahetus öösel Viljandis käies jäin stange alumisest äärest ilma... peab hakkama 3'st ühte korralikku tegema.

4. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/